
Obecnie posiadam Pajero 98r. niby wiekowo gożej ale na pierwszy rzut oka to Pajero wydaje sie byc solidniejszy i owiele mądrzej wykonany. No i w koncu mam naped na 4 kółka z prawdziwego zdarzenia, a nie jakies sprzegła cierne zamiast miedzyosiowego układy róznicowego.
Do rzeczy: Po pierwsze nie bardzo wiem czym jeżdze to sie chyba nazywa V20 , jest długi ale zauwazyłem ze w tym roku były dwie "budy"
albo mam halucynacje

Poza tym ma silniczek 3500 (nie GDI) oraz automatyczna skrzynke.
Chyba mam automatyczne sprzegielka, moj samochód ma kilka wad i chyba byłem ich świadom (tych co widziałem

Miedzy innymi ma zerwana szpilke w przednim kole.
Prubuje ja wymienic (musze rozdzielic Hub od tarczy) i zatrzymałem sie na uzadzeniu zwanym AutoHub , znalazłem opis w kilku postach ale niestety u mnie to tak nie wyglada. Nie ma zadnego dekielka itp.
Jest tak: zaslepka , zeger, stalowa pokrywa z otworem wieloklinowym na półoś i ..... tu mi sie rozum skonczył, przychodzi niby kolej na dwa wkręty krzyżakowe ale nie wiem...
Podejzewam ze moj jest młodszy od opisywanego na forum.
Nie jestem super znawca samochodów terenowych używam je bo lubie i potrzebuje, mieszkam na zadupiu bez asfaltowych drog.
Bardzo prosze o wsakzówke.
I jeszcze jedno , jezeli ktos z kolegow znajdzie chwile czau dla mnie to prosze o wskazówke dotyczaca OBD w tym samochodzie.
Bo mi scierwnik nie odpowiada na rzadnym protokóle z tych ktorych uzywam ani CAN ani KWP ani wszelakie inne ISO
Jak sie z tym skomunikowac ?

Pozdrawiam