Strona 1 z 8
LAMPKI A NAPEDY
: pn sty 29, 2007 9:20 am
autor: Gene
Pytanie dotyczy wskazan kontrolki napedow w Pajero 2.8 TD 94
2h-świeci się tylna os, mruga przednia i reduktor, nieświeci blokada mostu
4h-świeci się tylna os i przednia, mruga reduktor, nieświeci blokada mostu
4hlc- swieci się wszystko oprócz blokady mostu,
jak włącze blokade mostu to też sie świeci, ale nigdy nie mruga
Wydaje mi sie że przy wyłączonym napędzie nie powinny mrugać kontrolki, ale nie jestem pewien. Prosze o wyjasnienie lub sprostowanie jesli sie myle.
: pn sty 29, 2007 10:34 am
autor: gebels
wszystko ok, mruganie po chwili ma zniknac
: pn sty 29, 2007 10:37 am
autor: Gene
a jesli nie znika?
: pn sty 29, 2007 10:42 am
autor: ernil
Nie ma mrugac nic. Jak jedziesz na 2H to maja sie swiec na zielono tylne kola. Owszem, przez chwile moze mrugac, np po wlaczeniu silnika, albo po zmianie z 4H na 2H itp, ale jak juz jedziesz, to ma swiecic to, co jest wlaczone aktualnie. Jezeli jest inaczej, to najprawdopodobniej wina czujnikow. Jest ich bodajze piec. Dostep do nich bardzo trudny, bez zdejmowania budy lub wydzierania skrzyni to wrecz niemozliwy (znam jednego Kolege, ktoremu sie to udalo

). Czujniki te maja w sobie takie sruty, ktore sie zacieraja ze starosci i/lub gdy nie uzywasz zbyt czesto napedow. Jezeli w niczym innym to nie przeszkadza (dzialanie ABS np) i jesli napedy poza tym dzialaja tak, jak powinny to trzeba to pokochac

: pn sty 29, 2007 10:46 am
autor: Gene
dziekuje bardzo za pomoc

: pt maja 18, 2007 2:53 pm
autor: Trenero
Dzisiaj pojechalem w teren i zalaczylem ustawienie 4H+blokada centralnego dyfra i kontrolki od napedu palily sie caly czas a blokada mrugala. Mam jeszcze male doswiadczenie w jezdzeniu i ciezko mi bylo wyczuc czy wszystko sie zalaczylo prawidlowo. jechalem po terenie poligonu w niezlym blocie i auto ladnie szlo, moze i wszystko sie zalaczylo. a jak przelacze na ustawienie z reduktorem do jest wyczuwalne. Iteraz nie wiem czy szukac dziury w calym.
: pt maja 18, 2007 3:06 pm
autor: ernil
Szukaj dziury, ale gdzie indziej

: pt maja 18, 2007 6:27 pm
autor: Eskapada
ernil pisze:Szukaj dziury, ale gdzie indziej

Słonko przypominam Ci sie z moim zdjęcio problemem

: pt maja 18, 2007 6:53 pm
autor: ernil
A czy Ty wiesz, ile mnie to zachodu bedzie kosztowalo?:) Bede musial pojechac do funfla, tam bede musial zdjac kolo, wy-karcher-owac, zrobic foty i pozniej je wyslac

Co bede mial za to wszystko, Bartku? Serdeczny uscisk dloni?

: pt maja 18, 2007 7:53 pm
autor: Eskapada
ernil pisze:A czy Ty wiesz, ile mnie to zachodu bedzie kosztowalo?:) Bede musial pojechac do funfla, tam bede musial zdjac kolo, wy-karcher-owac, zrobic foty i pozniej je wyslac

Co bede mial za to wszystko, Bartku? Serdeczny uscisk dloni?

no co Ty moje rece do Rzeszowa nie sięgają ale jak zamienisz sprawne auto terenowe na jakiegoś sztrucla to mogę Ci sie przydac

: pt maja 18, 2007 8:07 pm
autor: ernil
To sie dopiero nazywa PR...

: pt maja 18, 2007 10:34 pm
autor: Trenero
Pany wielkie dzieki za wyczerpujaca odpowiedz....
P.S. Eskapada czy Ty moze przechodzisz menopauze???

: sob maja 19, 2007 12:48 am
autor: Gifter
hahahahahaa ale tekst Trenero

dobre

: sob maja 19, 2007 10:15 am
autor: Pikaś
No to co wkońcuz tymi lampkami?
U mnie też miga przód jak mam zapięty tylko tył,jak dam na 4 to ok oba sie swiecą,jak dam na 4 chyba hlc to swieca 4 koła i miga centralny i jak docisne na kolejny to jest tak samo jak na poprzednim no i moge dołączyć przyciskiem blok. tylnego mostu. a czy wczesniej moge to nie wiem bo nie kombinowałem jeszcze zbyt dużo. a jak powinno byc?
Super select
: sob maja 19, 2007 10:34 am
autor: Eskapada
Jak dzieci, jak dzieci ..nie macie innych zmartwień niż pier... lampeczki co to nigdy nie działaja w 10 letnich padalcach

Każdy nowy który zanabył 10 letnie Pajero II zawsze ale to zawsze pyta o lampki
BTW jak chcesz sprawdzić -skoro nie potrafisz wyczuć auta czy Ci blokady robią czy na w błocie

Jechać proszę na utwardzony plac pod biedronkę. Tam sie możecie polansować robiąc ósemki z każdą pozycja na lewarku od reduktora. Nic wam od kręcenia ósemki przez minutę przy 20-30 km/ha nie wybuchnie. Ja będą naprężenia jak będzie lekko trzaskać strzelać to znaczy że blokady robią
Good luck

: sob maja 19, 2007 10:35 am
autor: Eskapada
PS
@ Gifter, Trenero - ziew

: sob maja 19, 2007 12:03 pm
autor: gossy
Eskapada pisze:Każdy nowy który zanabył 10 letnie Pajero II zawsze ale to zawsze pyta o lampki

Żebyś wiedział, że każdy pytał

trochę skośnoocy przekombinowali z tymi lampkami.
Zaraz poszukam Twoich pierwszych postów

: sob maja 19, 2007 12:43 pm
autor: Eskapada
gossy pisze:Eskapada pisze:Każdy nowy który zanabył 10 letnie Pajero II zawsze ale to zawsze pyta o lampki

Żebyś wiedział, że każdy pytał

trochę skośnoocy przekombinowali z tymi lampkami.
Zaraz poszukam Twoich pierwszych postów

ja nie pytalem
U mnie nie dziala kontrolka tylnej osi ale mam w gdzies bo auto jedzie znaczy działa

natomiast przód i diflock jest sygnalizowany działającymi kontrolkami
: sob maja 19, 2007 3:59 pm
autor: Trenero
Eskapada-> dzieki i tak zrobie z tymi 8
: sob maja 19, 2007 5:55 pm
autor: Videlec
To ja dojade jeszcze przy okazji z jednym zajebiscie, ale to zajebiscie waznym pytaniem

: Czy P2 posiada kontrolke od wlączonych swiatel pozycyjnych/mijania (od drogowych jest

) bo nie wiem czy mam spaloną czy jak...
Mi na blacie nic sie nie swieci i na postoju jak nie wysiadam z auta to czasem stoje jak idiota i swiece gałami
Jak producent nie wbudowal takiego luksusowego dodatku to chyba sam dorobie

: sob maja 19, 2007 11:27 pm
autor: Nestor
a propo kontrolek ,ja nie moge znaleść kontrolki od przedniej wycieraczki czy by ksenio się spalił ?

: sob maja 19, 2007 11:40 pm
autor: Nestor
Kiedyś miałem problem z napędami i poradzono mi [ na forum ] żeby postawić samochód na kobyłki i to jest super sprawa bo widać które koła chodzą i co wtedy świeci , można przyblokować koło i widać czy blokada układ różnicowego chodzi , polecam jest OK
: śr maja 23, 2007 6:02 pm
autor: Trenero
Wiec sprawa wyglada nastepujaco.
Zrobilem jak Radzil Eskapada. Pojechalem na plac pod Netto nastawilem napend na 4 kola i blokade centralnego dyfra i polansowalem sie 8 na parkingu, nie wyczulem zadnych oporow, naprezen itp. Nastepnie pojechalem na warsztat na podnosnik i co sie okazuje: napend na 4 kola dziala ale juz nie dziala blokada centralnego dyfra (normalnie mechanik zatrzymal jedno kolo w tylnym i przednim napedzie) Reduktor dziala. Podsumowanie Wszystkie ustawienia w skrzyni Super Select dzialaja oprocz blokady centralnego dyfra. Pytanie do wyjadaczy co moglo sie stac ze to nie dziala i co dalej robic

!! Dodam ze kontrolka dyfra na wyswietlaczu miga

Pzd all
: śr maja 23, 2007 6:13 pm
autor: Eskapada
ja wiem, ja wiem, ja wiem ....
: śr maja 23, 2007 6:16 pm
autor: Trenero
Eskapada pisze:ja wiem, ja wiem, ja wiem ....
A czy mozesz powiedziec?