Strona 1 z 1
L200 z 2004 r. 2,5TD mial nadal motor 4D56?
: pn lut 12, 2007 2:41 pm
autor: kettenhund
Czy moze juz jakis DID?
: pn lut 12, 2007 2:42 pm
autor: ernil
Pewnosci nie mam, ale wysoce prawdopodobne, ze to ten sam motor. Poszukaj na Forum, niedawno byla o tym dyskusja, tylko w kwestii Pajero. Eskapada i Majcher sie smiali wlasnie z tego

: pn lut 12, 2007 2:59 pm
autor: ArturS
W L200 z 2006 naklejka pod maską silnika informuje że typ silnika to 4D56.
: pn lut 12, 2007 10:13 pm
autor: MHCMega
Gdzieś kiedyś na siakimś forum (może tym?) wykopałem i sobie skopiowałem.
Niestety nie pamiętam co to znaczyło.
Może jednak będzie pomocne:
Kod: Zaznacz cały
L200 2000i 1996-2006 K62T 4G63
L200 2400i 16V 4WD 1996-2006 K75T 4G64
L200 2500D 1997-2002 K64T 4D56
L200 2500TD 4WD 2001-2006 K6_T 4D56TDi
L200 2500TD 4WD 1997-2006 K74T 4D56TDi
Pzdr.
: pn lut 12, 2007 10:26 pm
autor: Eskapada
Do 2006 to byl motor 4d56 aczkolwiek motor z 1991 a motor 1999 to ciut dwa inne motory nie mowiac juz o motorach 2,5 4d56 z roku 2003 z elektronicznie sterowana pompą wtryskową ....
: pn lut 12, 2007 10:52 pm
autor: kettenhund
Jesli pompa sterowana to i ECU musi mieć

. Ale wtrysk jest nadal pośredni? Aha .No i skoro sterowany jest wtrysk , to moze da sie zalozyc virusa??

: pn lut 12, 2007 11:22 pm
autor: Eskapada
kettenhund pisze:Jesli pompa sterowana to i ECU musi mieć

.
:
no ale co chodzi
kettenhund pisze: Aha .No i skoro sterowany jest wtrysk , to moze da sie zalozyc virusa??

kogo, czego

na co po co
BTW jak piszesz na forum to moze tak bardziej obrazowo co bo hoooj go wi o co Ci chodzi

: wt lut 13, 2007 6:11 pm
autor: kettenhund
ECU to urzadzenie sterujace pracą silnika. Sterownik.Co za tym idzie dodatkowo powinny byc w takim motorze czujniki przekazujace dane do ECU(Masomierz , czujnik doladowania ,dane o dawce paliwa itp) Skoro tak jest ( i czy tak wogole jest bo ja nie wiem) no to ze starego silnika 4D56 pozostaje kadlub i ewent glowica ,a sposób zasilania jest zupelnie inny. Wiec czy to dalej jest 4D56??.
I jesli jest jakies ECU, to czy jest mozliwa zmiana softu w jego eepromie(w slangu wirus), która wnioslaby dodatkowe Nm dla poprawy jego pracy?
Moze teraz jest wystarczajaco jasno.....
Przy kupnie chcę miec jak najwiecej info ,zeby sprzedajacy kitu nie wcisnął
: wt lut 13, 2007 6:31 pm
autor: Eskapada
OK kettenhund dzieki za wykład

Nastepnym razem jak bedziesz cos pisałał to lekko zastanów sie nad sensownością używania IKON EMOCJI bo nie wiem dla czego po mojej wypowiedzi takowe użyłeś

/
Reasumując motor 4d56 był montowany w europejskiej wersji L200 do końca produkcji modelu II. Nie jest to istotne ile miał koni mechanicznych jak sterowaną pompę wtryskową to jest 4d56. A historia silnika 4d56 sięga 1986 poczawszy do 70 KM bez turba i inc.
Można podnieść moc ze 130 KM w 4d56 do 150 KM ale tylko i wyłącznie w silniku z elektronicznie sterowaną pompą. L200 taki 130 motro mialo ymm ymm

od 2003 roku bodajrze
: wt lut 13, 2007 7:06 pm
autor: klucz13
kettenhund pisze: chcę miec jak najwiecej info
A my się nie znamy

: wt lut 13, 2007 7:25 pm
autor: MHCMega
ZTCW gdzies tak od połowy 2002 L200 miało silnik 116konny z mozliwoscią zmówienia blizej nie sprecyzowanego "upgradu mocy" do, prawdopodobnie, 133 koni.
: wt lut 13, 2007 8:05 pm
autor: kettenhund
Wielkie dzieki eskapada.Teraz mam
