Strona 1 z 1

L200 z 2004 r. 2,5TD mial nadal motor 4D56?

: pn lut 12, 2007 2:41 pm
autor: kettenhund
Czy moze juz jakis DID?

: pn lut 12, 2007 2:42 pm
autor: ernil
Pewnosci nie mam, ale wysoce prawdopodobne, ze to ten sam motor. Poszukaj na Forum, niedawno byla o tym dyskusja, tylko w kwestii Pajero. Eskapada i Majcher sie smiali wlasnie z tego :)

: pn lut 12, 2007 2:59 pm
autor: ArturS
W L200 z 2006 naklejka pod maską silnika informuje że typ silnika to 4D56.

: pn lut 12, 2007 10:13 pm
autor: MHCMega
Gdzieś kiedyś na siakimś forum (może tym?) wykopałem i sobie skopiowałem.
Niestety nie pamiętam co to znaczyło.
Może jednak będzie pomocne:

Kod: Zaznacz cały

L200 2000i	      1996-2006	K62T	4G63
L200 2400i 16V 4WD 1996-2006	K75T	4G64
L200 2500D	      1997-2002	K64T	4D56
L200 2500TD 4WD	 2001-2006	K6_T	4D56TDi
L200 2500TD 4WD	 1997-2006	K74T	4D56TDi
Pzdr.

: pn lut 12, 2007 10:26 pm
autor: Eskapada
Do 2006 to byl motor 4d56 aczkolwiek motor z 1991 a motor 1999 to ciut dwa inne motory nie mowiac juz o motorach 2,5 4d56 z roku 2003 z elektronicznie sterowana pompą wtryskową ....

: pn lut 12, 2007 10:52 pm
autor: kettenhund
Jesli pompa sterowana to i ECU musi mieć 8) . Ale wtrysk jest nadal pośredni? Aha .No i skoro sterowany jest wtrysk , to moze da sie zalozyc virusa?? :evil:

: pn lut 12, 2007 11:22 pm
autor: Eskapada
kettenhund pisze:Jesli pompa sterowana to i ECU musi mieć 8) .
:
no ale co chodzi ?? :o
kettenhund pisze: Aha .No i skoro sterowany jest wtrysk , to moze da sie zalozyc virusa?? :evil:
kogo, czego ?? na co po co ?? :o

BTW jak piszesz na forum to moze tak bardziej obrazowo co bo hoooj go wi o co Ci chodzi :)21

: wt lut 13, 2007 6:11 pm
autor: kettenhund
ECU to urzadzenie sterujace pracą silnika. Sterownik.Co za tym idzie dodatkowo powinny byc w takim motorze czujniki przekazujace dane do ECU(Masomierz , czujnik doladowania ,dane o dawce paliwa itp) Skoro tak jest ( i czy tak wogole jest bo ja nie wiem) no to ze starego silnika 4D56 pozostaje kadlub i ewent glowica ,a sposób zasilania jest zupelnie inny. Wiec czy to dalej jest 4D56??.
I jesli jest jakies ECU, to czy jest mozliwa zmiana softu w jego eepromie(w slangu wirus), która wnioslaby dodatkowe Nm dla poprawy jego pracy?
Moze teraz jest wystarczajaco jasno.....
Przy kupnie chcę miec jak najwiecej info ,zeby sprzedajacy kitu nie wcisnął

: wt lut 13, 2007 6:31 pm
autor: Eskapada
OK kettenhund dzieki za wykład :wink: Nastepnym razem jak bedziesz cos pisałał to lekko zastanów sie nad sensownością używania IKON EMOCJI bo nie wiem dla czego po mojej wypowiedzi takowe użyłeś 8) / :evil:

Reasumując motor 4d56 był montowany w europejskiej wersji L200 do końca produkcji modelu II. Nie jest to istotne ile miał koni mechanicznych jak sterowaną pompę wtryskową to jest 4d56. A historia silnika 4d56 sięga 1986 poczawszy do 70 KM bez turba i inc.

Można podnieść moc ze 130 KM w 4d56 do 150 KM ale tylko i wyłącznie w silniku z elektronicznie sterowaną pompą. L200 taki 130 motro mialo ymm ymm :roll: od 2003 roku bodajrze

: wt lut 13, 2007 7:06 pm
autor: klucz13
kettenhund pisze: chcę miec jak najwiecej info
A my się nie znamy :)21

: wt lut 13, 2007 7:25 pm
autor: MHCMega
ZTCW gdzies tak od połowy 2002 L200 miało silnik 116konny z mozliwoscią zmówienia blizej nie sprecyzowanego "upgradu mocy" do, prawdopodobnie, 133 koni.

: wt lut 13, 2007 8:05 pm
autor: kettenhund
Wielkie dzieki eskapada.Teraz mam :)4 :)21