
Uszczelniacz wału z przodu do wymiany, czy wystarczy zdjąć koło zamachowe i już , czy niestety trzeba rozpinać dekiel i wymiana odbywa się od wewnątrz ?
Nie ukrywam że pierwszy wariant bardziej mi się podoba

Pozdrawiam
Moderator: Kosiarz
Uff, koło z serca , znaczy się kamieńmajcher pisze:tylko koło
daj jakiś email to ci rysunek podeslę
Nie żebym się czepiał,ale chodziło raczej o koło pasowe a nie zamachowe-tak dla uściślenia,bo mam pytanie odnośnie uszczelniacza właśnie tego za kołem zamachowym,który leje mi jak cholera.Czy do wymiany tego uszczelniacza,trzeba wyciągać wał korbowy? A jeśli tak to czy da się wyciągnąć misę olejową,bez wywalania przedniego dyfra? Bo gdybym ściągał misę,to może bym coś pomotał przy wałkach balansujących,które chyba nie robiąY@nek pisze:Panowie, cierpliwości, już niedługo skończe zadawać pytania i zaczne jezdzić , mam nadzieje![]()
Uszczelniacz wału z przodu do wymiany, czy wystarczy zdjąć koło zamachowe i już , czy niestety trzeba rozpinać dekiel i wymiana odbywa się od wewnątrz ?
Nie ukrywam że pierwszy wariant bardziej mi się podoba![]()
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości