jednym z takich aut jest wlasnie pajero z super selectem, niestety handlarze twierdza zawsze usilnie ze ich pajero jest z superselectem i sie juz troche pogubilem
1) czy ss byl kladziony od poczatku produkcji drugiego pajero??
2) czy dzwignia skrzyni z ss powinna miec 4 przelozenia

3) jak dzwignia ma 2H, 4H i 4L to czy to jest naped bez centralnego mechnizmu roznicowego??
4) czy ten ss ma jakies wady (co sprawdzic przy kupnie)
5) czy od jakiegos tam rocznika zaczeli robic zmodyfikowany ss (jakis lepszy) - generalnie czy warto dolozyc do 97 bo ss jest fajniejszy

i ogolne pytanie jak to jest z tymi dieslami...
kiedys w "auto po gwarancji" czytalem ze 2.8 jest fajny a 2.5 awaryjny...
w offroadzie twierdza natomiast ze 2.5 jest fajny tylko ze rozrzad na paskach...
i to tyle pytan