zawieszenie lo44

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

zawieszenie lo44

Post autor: świeżak » pt mar 09, 2007 8:14 am

mam kilka pytań. przede mną modernizacja zawieszenia, a czytałem tyle że pogłupiałem...

1) czy jeżeli podkręce drążki to potrzebuje coś motać z amortyzatorami?

2) o co chodzi w oznaczeniu amortyzatora 0-60mm? czy tzn. ze mogę je zamontować w standardzie a potem go podliftować? i czy to ma rację bytu?

3) i czy dobrze rozumiem, że montując resory i drążki któregoś ze znanych producentów, automatycznie zyskuje lift, czy zwiększa sie prześwit ponad to co oferuje na starcie mitsu? powoli robi mi się z auta low rider i robiąc zawieche chciałbym od razu zrobić go trochę wyższym.

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » sob mar 10, 2007 10:51 am

------------
Jarek po trupach do celu ...

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » ndz mar 11, 2007 9:42 am

nooo!! tego tematu jeszcze nie przerabiałem, może dlatego że zaczynam od końca... popracuje nad tym jeszcze ze słownikiem ale bylbym wdzięczny jakby ktoś mi rozjaśnił temat "amortyzator 0-60 mm". jakieś wady, zalety... i czy to działa tak jak rozumuje moja skromna osoba

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » ndz mar 11, 2007 11:09 am

świeżak pisze:amortyzator 0-60 mm
Jest to amortyzator do zawieszenia z liftem max 60mm (60) ale mozna zalozyc go nawet do standardowej zawiechy bez liftu (0).

http://www.rajdy4x4.pl/sklep/produkt/84/1668.html

Powyzej masz opis amortyzatora do Jeepa 0-30, czyli do zawieszen podniesionych od 0 do 30mm.

Dobierz amortyzatory (wraz z resztą zawieszenia) do twojego zamierzanego liftu i planowanych dodatkowych obciazen auta typu zderzak, wyciagarka, itp.
------------
Jarek po trupach do celu ...

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » pn mar 12, 2007 12:21 am

no dzienxy... już bliżej niż dalej

Awatar użytkownika
Bartek:-)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 22, 2005 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bartek:-) » pn mar 12, 2007 2:52 pm

w zależności od funduszy ale ja mam zamontowany cały zestaw trail mastera bez drążków i jestem bardzo zadowolony.
Polecam
ganiam Pajero z 87r.

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » pn mar 12, 2007 7:01 pm

no ja też chyba tak zrobię -- tyle że właśnie z braku laku będe to składał po kawałku

a drążki od kogo? ome?

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » pn mar 12, 2007 7:45 pm

IronMan - powinny byc "od reki"
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
Bartek:-)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 22, 2005 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bartek:-) » śr mar 14, 2007 9:02 am

ome też jest dobre
ganiam Pajero z 87r.

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » śr mar 14, 2007 10:14 am

wszystkie są lepsze od starych i zmęczonych.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » śr mar 14, 2007 6:16 pm

nowe to lepsze!! poza tym mają lepszą wytrzymałość, na razie zacznę od amorków bo przód kończy żywot

puki co te stare drążki chciałbym jeszcze wykorzystać,,,a mogę je kręcić normalnie "żabką"?? bo slyszałem że do tego jest jakiś klucz "kompatybilny"

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » śr mar 14, 2007 6:58 pm

żabką :o

to można sobie popływać :D

normalnie klucze porządne a nie jakies wynalazki,
nie kręcisz samego drązka tylko śruby regulacyjne, przy poprzeczce ramy.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » śr mar 14, 2007 7:23 pm

aaaaaa!!! to takie buty... jaki człowiek gupi puki nie przeczyta??? jutro czołgam się pod auto - chociaż se popatrze :D

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » śr mar 14, 2007 7:28 pm

dzięki booboo bo czuje że nie mało bym se auto sfatygował

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » czw mar 15, 2007 8:34 am

Na wypadek gdybyś mówił poważnie - najlepiej zaoptrzyć się w manuala.
Można znależć na emulu, u Gebelsa na stronce (gromadzi tam pracowicie co lepsze kawałki :)2 ). Nawet jak angielski mocno średni to same szkice sporo wyjaśniają.

I dobrze wcześniej śrubki które chcemy odkęcać popryskać WD40 (tak przez dwa dni :D ), bo często to się odkręcać nie chcą.

Daj znać jak Ci poszło.

Najlepiej uzupełnij profil o emalie to Ci podeślę jeden rozdział.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Bartek:-)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: czw gru 22, 2005 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bartek:-) » czw mar 15, 2007 8:55 am

zasiegnij jezyka kolego bo podkrencanie drazkow to nie taki pikuś
ganiam Pajero z 87r.

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw mar 15, 2007 10:31 am

Bartek:-) pisze:zasiegnij jezyka kolego bo podkrencanie drazkow to nie taki pikuś

jaja se robisz czy co ??
podnosisz autko, kręcisz śrubkami, mierzysz odlegość wachacza od odbojnika co by było z obu stron jednakowo, potem opuszczasz autko, sprawdzasz zbieżność i kąty co by nie przedobrzyć i ujemne nie wyszły i tyle, no czasem cza operacje powtórzyć i to nawet niejednokrotnie :lol:





a teraz czekam na sześciopak bronisławów :)21


dziękuję za udział w wykładzie :)23
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw mar 15, 2007 10:32 am

BooBoo pisze:Na wypadek gdybyś mówił poważnie - najlepiej zaoptrzyć się w manuala.
Można znależć na emulu, u Gebelsa na stronce (gromadzi tam pracowicie co lepsze kawałki :)2 ). Nawet jak angielski mocno średni to same szkice sporo wyjaśniają.

I dobrze wcześniej śrubki które chcemy odkęcać popryskać WD40 (tak przez dwa dni :D ), bo często to się odkręcać nie chcą.

Daj znać jak Ci poszło.

Najlepiej uzupełnij profil o emalie to Ci podeślę jeden rozdział.

niedługo parę rzeczy przybędzie, tylko trza trochę czasu co bym przejrzał, bo musiałem lustro serwera zrobić :roll:
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » czw mar 15, 2007 1:48 pm

gebels pisze:
Bartek:-) pisze:zasiegnij jezyka kolego bo podkrencanie drazkow to nie taki pikuś

jaja se robisz czy co ??
podnosisz autko, kręcisz śrubkami, mierzysz odlegość wachacza od odbojnika co by było z obu stron jednakowo, potem opuszczasz autko, sprawdzasz zbieżność i kąty co by nie przedobrzyć i ujemne nie wyszły i tyle, no czasem cza operacje powtórzyć i to nawet niejednokrotnie :lol:





a teraz czekam na sześciopak bronisławów :)21


dziękuję za udział w wykładzie :)23
Siły w ręcach nie majom :wink:

Ja tam się nie pierdzieliłem z podnoszeniem, od razu sprawdzałem czy jest równo - wystarczy zwykła miarka. Faktem jest, że robiłem to przed ustawieniem zbieżności.

Oczekuję sześciopaka za konsultacje :wink:
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw mar 15, 2007 11:01 pm

Jak bedzisz gdzieś w poblizu grodu Kraka daj znać to możemy się podszkolić czyms mocniejszym, a co dwie głowy to nie jedna :lol:
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » pt mar 16, 2007 7:28 am

Ruda kocha Kraków i jesteśmy u Was dość często (ostatnio na Sylwka) niestety plaskaczem.
Ale sezon się rozpoczyna i z zaproszenia chętnie skorzystam :)2
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » sob mar 17, 2007 7:01 pm

BooBoo pisze:Na wypadek gdybyś mówił poważnie - najlepiej zaoptrzyć się w manuala.
Można znależć na emulu, u Gebelsa na stronce (gromadzi tam pracowicie co lepsze kawałki :)2 ). Nawet jak angielski mocno średni to same szkice sporo wyjaśniają.

I dobrze wcześniej śrubki które chcemy odkęcać popryskać WD40 (tak przez dwa dni :D ), bo często to się odkręcać nie chcą.

Daj znać jak Ci poszło.

Najlepiej uzupełnij profil o emalie to Ci podeślę jeden rozdział.
u mnie szescopakow dostatek - bosman green :D

z ang daje rade i byłbym wdzieczny za podesłanie pliku, bo jeszcze z emula nie wygrzebałem. cos mi się ostatnio net zawiesza :evil:

a tak wogle to te śruby co trzymają drążek przy poprzeczce ramy? patrząc zza przedniego koła? kombinowałem z godzine i nie ruszyłem nic bo nie mam pojęcia jak to działa

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » sob mar 17, 2007 7:03 pm

mój mail elaya@op.pl

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » sob mar 17, 2007 7:25 pm

Posłałem, jedenobraz wart tysiąca słów. Powinieneś wyjaśnić wątpliwości.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » sob mar 17, 2007 7:58 pm

BooBoo pisze:Posłałem, jedenobraz wart tysiąca słów. Powinieneś wyjaśnić wątpliwości.
Dawaj go BooBoo tutaj - wklej go dla wszystkich, popatrz ile 6-cio paków możesz dostać :wink: Mały Pub otworzysz :)2
------------
Jarek po trupach do celu ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości