zawieszenie lo44
Moderator: Kosiarz
zawieszenie lo44
mam kilka pytań. przede mną modernizacja zawieszenia, a czytałem tyle że pogłupiałem...
1) czy jeżeli podkręce drążki to potrzebuje coś motać z amortyzatorami?
2) o co chodzi w oznaczeniu amortyzatora 0-60mm? czy tzn. ze mogę je zamontować w standardzie a potem go podliftować? i czy to ma rację bytu?
3) i czy dobrze rozumiem, że montując resory i drążki któregoś ze znanych producentów, automatycznie zyskuje lift, czy zwiększa sie prześwit ponad to co oferuje na starcie mitsu? powoli robi mi się z auta low rider i robiąc zawieche chciałbym od razu zrobić go trochę wyższym.
1) czy jeżeli podkręce drążki to potrzebuje coś motać z amortyzatorami?
2) o co chodzi w oznaczeniu amortyzatora 0-60mm? czy tzn. ze mogę je zamontować w standardzie a potem go podliftować? i czy to ma rację bytu?
3) i czy dobrze rozumiem, że montując resory i drążki któregoś ze znanych producentów, automatycznie zyskuje lift, czy zwiększa sie prześwit ponad to co oferuje na starcie mitsu? powoli robi mi się z auta low rider i robiąc zawieche chciałbym od razu zrobić go trochę wyższym.
Jest to amortyzator do zawieszenia z liftem max 60mm (60) ale mozna zalozyc go nawet do standardowej zawiechy bez liftu (0).świeżak pisze:amortyzator 0-60 mm
http://www.rajdy4x4.pl/sklep/produkt/84/1668.html
Powyzej masz opis amortyzatora do Jeepa 0-30, czyli do zawieszen podniesionych od 0 do 30mm.
Dobierz amortyzatory (wraz z resztą zawieszenia) do twojego zamierzanego liftu i planowanych dodatkowych obciazen auta typu zderzak, wyciagarka, itp.
------------
Jarek po trupach do celu ...
Jarek po trupach do celu ...
Na wypadek gdybyś mówił poważnie - najlepiej zaoptrzyć się w manuala.
Można znależć na emulu, u Gebelsa na stronce (gromadzi tam pracowicie co lepsze kawałki
). Nawet jak angielski mocno średni to same szkice sporo wyjaśniają.
I dobrze wcześniej śrubki które chcemy odkęcać popryskać WD40 (tak przez dwa dni
), bo często to się odkręcać nie chcą.
Daj znać jak Ci poszło.
Najlepiej uzupełnij profil o emalie to Ci podeślę jeden rozdział.
Można znależć na emulu, u Gebelsa na stronce (gromadzi tam pracowicie co lepsze kawałki

I dobrze wcześniej śrubki które chcemy odkęcać popryskać WD40 (tak przez dwa dni

Daj znać jak Ci poszło.
Najlepiej uzupełnij profil o emalie to Ci podeślę jeden rozdział.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Bartek:-) pisze:zasiegnij jezyka kolego bo podkrencanie drazkow to nie taki pikuś
jaja se robisz czy co

podnosisz autko, kręcisz śrubkami, mierzysz odlegość wachacza od odbojnika co by było z obu stron jednakowo, potem opuszczasz autko, sprawdzasz zbieżność i kąty co by nie przedobrzyć i ujemne nie wyszły i tyle, no czasem cza operacje powtórzyć i to nawet niejednokrotnie

a teraz czekam na sześciopak bronisławów

dziękuję za udział w wykładzie

Czwarte serce 

- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
BooBoo pisze:Na wypadek gdybyś mówił poważnie - najlepiej zaoptrzyć się w manuala.
Można znależć na emulu, u Gebelsa na stronce (gromadzi tam pracowicie co lepsze kawałki). Nawet jak angielski mocno średni to same szkice sporo wyjaśniają.
I dobrze wcześniej śrubki które chcemy odkęcać popryskać WD40 (tak przez dwa dni), bo często to się odkręcać nie chcą.
Daj znać jak Ci poszło.
Najlepiej uzupełnij profil o emalie to Ci podeślę jeden rozdział.
niedługo parę rzeczy przybędzie, tylko trza trochę czasu co bym przejrzał, bo musiałem lustro serwera zrobić

Czwarte serce 

Siły w ręcach nie majomgebels pisze:Bartek:-) pisze:zasiegnij jezyka kolego bo podkrencanie drazkow to nie taki pikuś
jaja se robisz czy co
podnosisz autko, kręcisz śrubkami, mierzysz odlegość wachacza od odbojnika co by było z obu stron jednakowo, potem opuszczasz autko, sprawdzasz zbieżność i kąty co by nie przedobrzyć i ujemne nie wyszły i tyle, no czasem cza operacje powtórzyć i to nawet niejednokrotnie![]()
a teraz czekam na sześciopak bronisławów![]()
dziękuję za udział w wykładzie

Ja tam się nie pierdzieliłem z podnoszeniem, od razu sprawdzałem czy jest równo - wystarczy zwykła miarka. Faktem jest, że robiłem to przed ustawieniem zbieżności.
Oczekuję sześciopaka za konsultacje

Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
u mnie szescopakow dostatek - bosman greenBooBoo pisze:Na wypadek gdybyś mówił poważnie - najlepiej zaoptrzyć się w manuala.
Można znależć na emulu, u Gebelsa na stronce (gromadzi tam pracowicie co lepsze kawałki). Nawet jak angielski mocno średni to same szkice sporo wyjaśniają.
I dobrze wcześniej śrubki które chcemy odkęcać popryskać WD40 (tak przez dwa dni), bo często to się odkręcać nie chcą.
Daj znać jak Ci poszło.
Najlepiej uzupełnij profil o emalie to Ci podeślę jeden rozdział.

z ang daje rade i byłbym wdzieczny za podesłanie pliku, bo jeszcze z emula nie wygrzebałem. cos mi się ostatnio net zawiesza

a tak wogle to te śruby co trzymają drążek przy poprzeczce ramy? patrząc zza przedniego koła? kombinowałem z godzine i nie ruszyłem nic bo nie mam pojęcia jak to działa
mój mail elaya@op.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości