Mitsu Pajero III-kupić czy nie?
Moderator: Kosiarz
Mitsu Pajero III-kupić czy nie?
Witajcie.
Poradżcie czy Pajero rok 2000 3,2 DiD przebieg około 140 tys., wersja long 7-osobowy,wszystkie przeglądy ,salonowy kupiony w Polsce 1 właściciel -kupić czy nie?Cena około 65 tys.
Jak sądzicie,kiedy w takim aucie wyskoczą pierwsze przysłowiowe żaby.
Dzięki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam.
Poradżcie czy Pajero rok 2000 3,2 DiD przebieg około 140 tys., wersja long 7-osobowy,wszystkie przeglądy ,salonowy kupiony w Polsce 1 właściciel -kupić czy nie?Cena około 65 tys.
Jak sądzicie,kiedy w takim aucie wyskoczą pierwsze przysłowiowe żaby.
Dzięki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam.
Cena jak to cena. Jak zawsze wszystko zależy od stanu.
Podobno lepiej jest szukać modeli po 11.2001 ponieważ był poprawiony silnik i wyeliminowano jakąś usterkę (zmniejszono też moc ze 165 na 160 KM).
Sam chciałem takie auto kupić więc trochę naoglądałem się ofert.
Moje wrażenia:
- jak na razie problem z częściami (nowe drogie, zamienników brak)
- mało kto chce to serwisiwać (poza ASO)
- wygodne auto rodzinne, jako duży kombiak z napędem 4x4 - super sprawa
- gorzej z typowym przystosowaniem auta w teren (brak akcesoriów w rozsądnych pieniądzach - pomijam orginalne zderzaki ARB i sprowadzanie wszystkich pierdołów z Australii)
Oczywiście to moje osobiste odczucia.
Należałoby pytać użytkowników tego modelu, ja na tym forum znalazłem jednego.
Podobno lepiej jest szukać modeli po 11.2001 ponieważ był poprawiony silnik i wyeliminowano jakąś usterkę (zmniejszono też moc ze 165 na 160 KM).
Sam chciałem takie auto kupić więc trochę naoglądałem się ofert.
Moje wrażenia:
- jak na razie problem z częściami (nowe drogie, zamienników brak)
- mało kto chce to serwisiwać (poza ASO)
- wygodne auto rodzinne, jako duży kombiak z napędem 4x4 - super sprawa
- gorzej z typowym przystosowaniem auta w teren (brak akcesoriów w rozsądnych pieniądzach - pomijam orginalne zderzaki ARB i sprowadzanie wszystkich pierdołów z Australii)
Oczywiście to moje osobiste odczucia.
Należałoby pytać użytkowników tego modelu, ja na tym forum znalazłem jednego.
Adrian
LC 95 mota się
LC 95 mota się
Pytanie do czego to auto ma sluzyc, jesli tak bedzie uzywane jak Rico zasugerowal "rodzinny dupowoz" to naprawde super samochod. Bezpieczny i generalnie niezawodny. Jesli jednak auto ma byc motane to sprawa wyglada gorzej. Ja nie chcialbym demolowac samochodu za ponad pol stowy. Mozna autkiem pojechac w lekki teren i bedzie robic ale to raczej stateczna i komfortowa limuzyna niz syf do topienia. Wazne jest to, ze auto nie bylo walniete. Porozmawiaj z wlascicielem, tak szczerze i wypytaj o wszystko. Ja osobiscie boje sie uzywanych aut z dziwnych zrodel.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
Dzięki za sugestie.
Na początek ma to być chyba raczej rodzinny dupowóz z planami przerobienia go na coś bardziej w teren-oczywiście jak po paru latach kego cena spadnie i nie będzie żal ciąć lach i motać zawieszenia oraz silnika.
Jak sądzicie,czy chipowanie takiego silnika z przebiegiem około 150 tys km w celu poprawy momentu obrotowego ma jakiś sens,czy lepiej dać sobie spokój.
Dzięki za info.
Pozdrawiam
Na początek ma to być chyba raczej rodzinny dupowóz z planami przerobienia go na coś bardziej w teren-oczywiście jak po paru latach kego cena spadnie i nie będzie żal ciąć lach i motać zawieszenia oraz silnika.
Jak sądzicie,czy chipowanie takiego silnika z przebiegiem około 150 tys km w celu poprawy momentu obrotowego ma jakiś sens,czy lepiej dać sobie spokój.
Dzięki za info.
Pozdrawiam

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość