jakis czas temu zapalaila mi sie kontrolka SRS ale olalem temat i pomyslalem ze zrobi sie kiedys "przy okazji" Ostatnio jednak zauwazylem, ze brak jest tez sygnalu dzwiekowego. Wydaje mi sie ze to moze miec ze sobą związek.
Czy moze mi ktos podpowiedziec od czego zacząc szukanie ew. przerwanego polączenia?? Czy od razu sciągac kiere??
kontrolka SRS i brak klaksonu
Moderator: Kosiarz
kontrolka SRS i brak klaksonu
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
- pbyra
-
- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Re: kontrolka SRS i brak klaksonu
sprawdź najpierw sygnał, może się odpiął, po co drzeć kierownicę zacznij u źródła..... może bezpiecznikVidelec pisze:jakis czas temu zapalaila mi sie kontrolka SRS ale olalem temat i pomyslalem ze zrobi sie kiedys "przy okazji" Ostatnio jednak zauwazylem, ze brak jest tez sygnalu dzwiekowego. Wydaje mi sie ze to moze miec ze sobą związek.
Czy moze mi ktos podpowiedziec od czego zacząc szukanie ew. przerwanego polączenia?? Czy od razu sciągac kiere??

TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
skype: pawelbyra
gg: 4793104
wlasnie o tym myslalem ale teraz dokladniej przypatrzylem sie sprawie i z gadzetów elektrycznych wymiekly tez halogeny a na grodzi silnika zauwazylem jakies dziwne zakopcenie (choc zadnej wiazki elektrycznej w poblizu tego miejsca nie widzialem) ale teraz juz mnie to zaniepokoilo.goszen pisze:Prawdopodobnie ma to związek z kierownicą, pod nią jest kostka od |SRS i sygnału, może nie stykać
W srode juz jestem umowiony do elektryka, lepiej niech fachowiec na to zerknie bo jeszcze mnie spotka jakas "gorąca" niespozianka

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Dzis sprawdzilem przy dobrym swietle komore silnika i wyjasnilo sie to zakopcenie:


zdaje się ze to recyrkulacja spalin, tak jakby powrot do EGR
Moze ktos sie obczaja czy podejdzie tam uszczelka od jakiejs innej maszyny czy tylko ori (nie chodzi o koszt
tylko o czas)
To jeszcze dodam bo moze akurat ktos to czyta
Halogeny to osobna sparawa - przekaznik - naprawione.
SRS + klakson + tempomat = brak -> przyczyna: przerwana tasma pod kolem kierownicy (cena w ASO 1007,98 PLN)
Ktos obczaja czy podchodzą z innych modeli (Sport,Pajero III) bede szukal uzywki.
EGR chyba zaslepie...


zdaje się ze to recyrkulacja spalin, tak jakby powrot do EGR

Moze ktos sie obczaja czy podejdzie tam uszczelka od jakiejs innej maszyny czy tylko ori (nie chodzi o koszt

To jeszcze dodam bo moze akurat ktos to czyta

Halogeny to osobna sparawa - przekaznik - naprawione.
SRS + klakson + tempomat = brak -> przyczyna: przerwana tasma pod kolem kierownicy (cena w ASO 1007,98 PLN)
Ktos obczaja czy podchodzą z innych modeli (Sport,Pajero III) bede szukal uzywki.
EGR chyba zaslepie...

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość