kontrolka SRS i brak klaksonu

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

kontrolka SRS i brak klaksonu

Post autor: Videlec » pn kwie 23, 2007 12:42 pm

jakis czas temu zapalaila mi sie kontrolka SRS ale olalem temat i pomyslalem ze zrobi sie kiedys "przy okazji" Ostatnio jednak zauwazylem, ze brak jest tez sygnalu dzwiekowego. Wydaje mi sie ze to moze miec ze sobą związek.
Czy moze mi ktos podpowiedziec od czego zacząc szukanie ew. przerwanego polączenia?? Czy od razu sciągac kiere??
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Re: kontrolka SRS i brak klaksonu

Post autor: pbyra » pn kwie 23, 2007 2:29 pm

Videlec pisze:jakis czas temu zapalaila mi sie kontrolka SRS ale olalem temat i pomyslalem ze zrobi sie kiedys "przy okazji" Ostatnio jednak zauwazylem, ze brak jest tez sygnalu dzwiekowego. Wydaje mi sie ze to moze miec ze sobą związek.
Czy moze mi ktos podpowiedziec od czego zacząc szukanie ew. przerwanego polączenia?? Czy od razu sciągac kiere??
sprawdź najpierw sygnał, może się odpiął, po co drzeć kierownicę zacznij u źródła..... może bezpiecznik :D
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pn kwie 23, 2007 3:51 pm

Prawdopodobnie ma to związek z kierownicą, pod nią jest kostka od |SRS i sygnału, może nie stykać, albo coś z nakładką na kierownicy.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » pn kwie 23, 2007 5:23 pm

Pewnie przerwała sie wiązka idąca z kiery gdzieś... tam :)21
same starocie

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pn kwie 23, 2007 6:21 pm

goszen pisze:Prawdopodobnie ma to związek z kierownicą, pod nią jest kostka od |SRS i sygnału, może nie stykać
wlasnie o tym myslalem ale teraz dokladniej przypatrzylem sie sprawie i z gadzetów elektrycznych wymiekly tez halogeny a na grodzi silnika zauwazylem jakies dziwne zakopcenie (choc zadnej wiazki elektrycznej w poblizu tego miejsca nie widzialem) ale teraz juz mnie to zaniepokoilo.
W srode juz jestem umowiony do elektryka, lepiej niech fachowiec na to zerknie bo jeszcze mnie spotka jakas "gorąca" niespozianka :-? a gasnice mam tylko kilogramową...
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » wt kwie 24, 2007 2:55 pm

Dzis sprawdzilem przy dobrym swietle komore silnika i wyjasnilo sie to zakopcenie:

Obrazek

Obrazek

zdaje się ze to recyrkulacja spalin, tak jakby powrot do EGR :-?

Moze ktos sie obczaja czy podejdzie tam uszczelka od jakiejs innej maszyny czy tylko ori (nie chodzi o koszt :wink: tylko o czas)




To jeszcze dodam bo moze akurat ktos to czyta :wink:

Halogeny to osobna sparawa - przekaznik - naprawione.

SRS + klakson + tempomat = brak -> przyczyna: przerwana tasma pod kolem kierownicy (cena w ASO 1007,98 PLN)
Ktos obczaja czy podchodzą z innych modeli (Sport,Pajero III) bede szukal uzywki.

EGR chyba zaslepie... :-?
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość