Motanie III generacji

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
DruhRafal_PL
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: pt wrz 15, 2006 4:27 pm
Lokalizacja: Londyn, Wielka Brytania

Motanie III generacji

Post autor: DruhRafal_PL » pt kwie 27, 2007 10:27 am

Nie bijcie, ale moje poprzednie pytanie podpięte pod inny wątek pozostało bez odpowiedzi, może jakoś nie za bardzo widoczne było, więc umieszczam je tutaj.

Czy ktokolwiek na tym forum motał jakąkolwiek wersję III generacji (w szczególności długiej, 3,2 di-d)?

Znalazłem trochę po forach zagranicznych, ale jakoś nie ma nic u nas. Czytałem oczywiście te kilka wątków o silnikach 3,2 did etc, ale to trochę mało. Mam kontakt z jedną osobą (z Australii!), która mam zmotaną III gen. Może ktoś ma kontakt chociaż z osobą, która coś takiego robiła w Polsce? Chciałbym się za to zabrać po bożemu, żeby czegoś nie spartolić, albo nie zbudować potworka.

Interesuje mnie przede wszystkim koła i opony, ewentualny lift (wiem, że tu nie ma ramy, z przodu niezależne etc), standardowy snorkel, szpeje aby można było użyć hi-lifta, krata na dach, tudzież bagażnik (to akurat mam w miare obcykane, interesują mnie tylko punkty mocowania). Przeznaczenie: wyprawówka.

Awatar użytkownika
rico69
 
 
Posty: 183
Rejestracja: pt lut 02, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Leszno-Wielkopolska

Post autor: rico69 » pt kwie 27, 2007 10:55 am

W Polsce będzie ciężko znaleźć coś takiego, ja osobiście nigdzie na nic takiego nie trafiłem.
U nas po prostu za drogie auto, brak ramy wyklucza typowe motanie za małe pieniądze, akcesoria owszem są ale tylko dedykowne = drogie.
Adrian
LC 95 mota się

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt kwie 27, 2007 11:00 am

III generacje można przygotować jako auto na wyprawę szutrowo drogową ale bez wyczynu.
Do III generacji dostępne są zawieszenie OME TJM czy inne dające plus 40 mm liftu w wersji heavy duty plus 150 kg. Miałem okazje mieć w ręce takie zawieszenie a potem pojeździć autem z taką zawiechą – rewelacja. Jeśli chodzi o możliwość montażu innych większych kół to będzie problem. Lift który można i się uzyskało nie pozwoli na montaż wielkiego koła. Z drugiej strony i po co ?? Do ekstremu to to auto nie będzie a standartowy wymiar opon plus nie zależne zawieszanie 4 kół daje prześwit jak Patrolu na 33’ oponie. W zależności gdzie się wybierasz jaka będzie trasa trzeba było by rozważyć montaż osłon podwozia – Asfir ma takowe w swojej ofercie są wytrzymałe i lekkie 6mm aluminium

Snorkel TJM Airtec czy ARB Safari tez jest dostępny

Swego czasu dość obszernie pisałem na temat wyciągarki w III generacji bo nie jest to taka prosta sprawa. Konstrukcja podłużnic wyklucza montaż wyciągarki o sile uciągu większej niż 3.600 kg ponadto nie wolno się wyciągać pod katem. Tak wiec jednym rozwiązaniem jest zakup zderzaka ARB i wtedy możliwe będzie montowanie wyciągarki i sile uciągu około 5 ton i zaczepianie liny pod bez mała dowolnym katem

z używaniem hi lifta bedzie gorzej jakie kolwiek progi nie wchodzą w rachubę no chyba ze masz zderzak ARB czy TJM to tak - za niego mozna dzwigać auto.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » pt kwie 27, 2007 5:36 pm

Jakoś można zmotać:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na drugim zdjęciu efekty jazdy III Gen. w terenie :wink:
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pt kwie 27, 2007 6:39 pm

a montaz windy na zdjeciu 3 jest poprostu slodki. Inaczej sie tej radosnej tworczosci nie da nazwac

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt kwie 27, 2007 7:46 pm

Drako pisze:a montaz windy na zdjeciu 3 jest poprostu slodki. Inaczej sie tej radosnej tworczosci nie da nazwac
ten system ma wiele zalet - używasz windę wtedy kiedy potrzebujesz - nie wozisz nie obciążasz sprężyn podczas codziennej jazdy. Mozesz używać wyciągrakę przód lub tył. To system szybkiego montażu WARN
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość