Nie bijcie, ale moje poprzednie pytanie podpięte pod inny wątek pozostało bez odpowiedzi, może jakoś nie za bardzo widoczne było, więc umieszczam je tutaj.
Czy ktokolwiek na tym forum motał jakąkolwiek wersję III generacji (w szczególności długiej, 3,2 di-d)?
Znalazłem trochę po forach zagranicznych, ale jakoś nie ma nic u nas. Czytałem oczywiście te kilka wątków o silnikach 3,2 did etc, ale to trochę mało. Mam kontakt z jedną osobą (z Australii!), która mam zmotaną III gen. Może ktoś ma kontakt chociaż z osobą, która coś takiego robiła w Polsce? Chciałbym się za to zabrać po bożemu, żeby czegoś nie spartolić, albo nie zbudować potworka.
Interesuje mnie przede wszystkim koła i opony, ewentualny lift (wiem, że tu nie ma ramy, z przodu niezależne etc), standardowy snorkel, szpeje aby można było użyć hi-lifta, krata na dach, tudzież bagażnik (to akurat mam w miare obcykane, interesują mnie tylko punkty mocowania). Przeznaczenie: wyprawówka.
Motanie III generacji
Moderator: Kosiarz
- DruhRafal_PL
- jestem tu nowy...
- Posty: 54
- Rejestracja: pt wrz 15, 2006 4:27 pm
- Lokalizacja: Londyn, Wielka Brytania
III generacje można przygotować jako auto na wyprawę szutrowo drogową ale bez wyczynu.
Do III generacji dostępne są zawieszenie OME TJM czy inne dające plus 40 mm liftu w wersji heavy duty plus 150 kg. Miałem okazje mieć w ręce takie zawieszenie a potem pojeździć autem z taką zawiechą – rewelacja. Jeśli chodzi o możliwość montażu innych większych kół to będzie problem. Lift który można i się uzyskało nie pozwoli na montaż wielkiego koła. Z drugiej strony i po co
Do ekstremu to to auto nie będzie a standartowy wymiar opon plus nie zależne zawieszanie 4 kół daje prześwit jak Patrolu na 33’ oponie. W zależności gdzie się wybierasz jaka będzie trasa trzeba było by rozważyć montaż osłon podwozia – Asfir ma takowe w swojej ofercie są wytrzymałe i lekkie 6mm aluminium
Snorkel TJM Airtec czy ARB Safari tez jest dostępny
Swego czasu dość obszernie pisałem na temat wyciągarki w III generacji bo nie jest to taka prosta sprawa. Konstrukcja podłużnic wyklucza montaż wyciągarki o sile uciągu większej niż 3.600 kg ponadto nie wolno się wyciągać pod katem. Tak wiec jednym rozwiązaniem jest zakup zderzaka ARB i wtedy możliwe będzie montowanie wyciągarki i sile uciągu około 5 ton i zaczepianie liny pod bez mała dowolnym katem
z używaniem hi lifta bedzie gorzej jakie kolwiek progi nie wchodzą w rachubę no chyba ze masz zderzak ARB czy TJM to tak - za niego mozna dzwigać auto.
Do III generacji dostępne są zawieszenie OME TJM czy inne dające plus 40 mm liftu w wersji heavy duty plus 150 kg. Miałem okazje mieć w ręce takie zawieszenie a potem pojeździć autem z taką zawiechą – rewelacja. Jeśli chodzi o możliwość montażu innych większych kół to będzie problem. Lift który można i się uzyskało nie pozwoli na montaż wielkiego koła. Z drugiej strony i po co

Snorkel TJM Airtec czy ARB Safari tez jest dostępny
Swego czasu dość obszernie pisałem na temat wyciągarki w III generacji bo nie jest to taka prosta sprawa. Konstrukcja podłużnic wyklucza montaż wyciągarki o sile uciągu większej niż 3.600 kg ponadto nie wolno się wyciągać pod katem. Tak wiec jednym rozwiązaniem jest zakup zderzaka ARB i wtedy możliwe będzie montowanie wyciągarki i sile uciągu około 5 ton i zaczepianie liny pod bez mała dowolnym katem
z używaniem hi lifta bedzie gorzej jakie kolwiek progi nie wchodzą w rachubę no chyba ze masz zderzak ARB czy TJM to tak - za niego mozna dzwigać auto.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
ten system ma wiele zalet - używasz windę wtedy kiedy potrzebujesz - nie wozisz nie obciążasz sprężyn podczas codziennej jazdy. Mozesz używać wyciągrakę przód lub tył. To system szybkiego montażu WARNDrako pisze:a montaz windy na zdjeciu 3 jest poprostu slodki. Inaczej sie tej radosnej tworczosci nie da nazwac
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość