Pytanie Pajero Classic V60

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

boliniak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 12:10 pm

Pytanie Pajero Classic V60

Post autor: boliniak » czw cze 07, 2007 1:22 pm

Witam w dziale Mitsubishi jestem nowy, mam pytanko dotyczące Pajero Classic V60, wiem, że na rynku niemieckim są takie kompletacje tego samochodu, czy poza detalami stylistycznymi (stalowe felgi inne zderzaki) i oczywiście manualną skrzynią biegów itp. są jeszcze jakieś różnice (szczególnie techniczne) w porównianiu do normalnego V60 sprzedawanego u nas w kraju ??

Pozdrowienia
Adam

Awatar użytkownika
rico69
 
 
Posty: 183
Rejestracja: pt lut 02, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Leszno-Wielkopolska

Post autor: rico69 » czw cze 07, 2007 7:30 pm

Z tego co wiem Classic ma silnik 2,5 TD a nie 3,2 DID.
Adrian
LC 95 mota się

boliniak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 12:10 pm

Post autor: boliniak » pt cze 08, 2007 9:00 am

rico69 pisze:Z tego co wiem Classic ma silnik 2,5 TD a nie 3,2 DID.
Też tak myślałem jak ktoś mówił Classic ale wcale nie o to artykuł na temat tego Classica, trochę niestety słabo znam niemiecki

http://www.autokiste.de/start.htm?site= ... 9/4646.htm

ale napewno on ma motor 3,2 DID, wydaje mi się że jest tylko 5 osobowy (nie ma tych 2 dodatkowych rozkładanych siedzeń)

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt cze 08, 2007 11:01 am

Pajero II było sprzedawane produkowane równoległe przez dwa lata ( chyba 2 ) Pajero III i ten model drugiej generacji nazwano classic . Produkowany był z motorem 2,5

Przed face liftingiem Niemczech oferowany był Pajero III generacji DiD również jako classic. Było to auto najprostszej kompletacji – bez alu felg, z czarnymi zderzakami, takie gołe auto

II Classic do kupienia :
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 1260976161&
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

boliniak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 12:10 pm

Post autor: boliniak » sob cze 09, 2007 7:48 am

Eskapada pisze: Przed face liftingiem Niemczech oferowany był Pajero III generacji DiD również jako classic. Było to auto najprostszej kompletacji – bez alu felg, z czarnymi zderzakami, takie gołe auto
No właśnie miałem takie przypuszczenia, rozumiem, że poza "bajerami" niczym się nie różni od Pajero III sprzedawanego u nas w kraju ??
Mechanika i napędy są te samę ? Pytam dlatego, że ten Classic jest sporo tańszy na rynku niemieckim od zwykłego Pajero a jestem zainteresowany jego kupnem a co za tym idzie dołącze do wielkiej rodziny Mitsubishi..

Pzdr
Adam
Ostatnio zmieniony sob cze 09, 2007 7:50 am przez boliniak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rico69
 
 
Posty: 183
Rejestracja: pt lut 02, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Leszno-Wielkopolska

Post autor: rico69 » sob cze 09, 2007 7:50 am

Classic V60 miał chyba także skrzynię Easy Secect, ale nie jestem pewien.
Adrian
LC 95 mota się

boliniak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 12:10 pm

Post autor: boliniak » sob cze 09, 2007 8:17 am

rico69 pisze:Classic V60 miał chyba także skrzynię Easy Secect, ale nie jestem pewien.
Ale za tym artykułem :

http://www.autokiste.de/start.htm?site= ... 9/4646.htm
jest tam napisane, że

"der seine maximal 373 Newtonmeter ebenfalls ausschließlich über ein manuelles Fünfganggetriebe an das sogenannte "Super Select II"-Allradsystem"

boliniak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 12:10 pm

Post autor: boliniak » ndz cze 17, 2007 12:24 pm

Ktoś coś więcej jeszcze może powiedzieć ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości