Problem z instalacją elektryczną?
Moderator: Kosiarz
Problem z instalacją elektryczną?
Witam, w moim nowym nabytku (V20 2.5 TDi) mam coś nagmerane w instalacji (a może małe żółte rączki tak to wymyśliły, choć szczerze wątpię), otóż, większość odbiorników prądu działa tylko przy włączonym silniku. Nawet takie jak centralny zamek, światła stop, oświetlenie wnętrza kabiny. Na razie nie zauważyłem śladów ingerencji elektryka amatora w instalację, cały czas szukam. Czy ktoś przerabiał takie coś? Czy może od razu odstawić auto do elektryka? Gdzie ewentualnie typowalibyście początek poszukiwań?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Tak jak zwsze w przypadku elektryki radzę -
nie masz pojęcia - nie grzeb.
Przynajmniej Ci się fura nie sfajczy.
Odstaw do elektryka, może to jakaś pierdoła i znajdzie to w godzinę, a ty się będziesz posiłkował mądrością forumową i i tydzień nic nie zdziałasz.
A z tego co widzę to objawy lekko wk.jące są
nie masz pojęcia - nie grzeb.
Przynajmniej Ci się fura nie sfajczy.
Odstaw do elektryka, może to jakaś pierdoła i znajdzie to w godzinę, a ty się będziesz posiłkował mądrością forumową i i tydzień nic nie zdziałasz.
A z tego co widzę to objawy lekko wk.jące są
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
świete słowaBooBoo pisze:Tak jak zwsze w przypadku elektryki radzę -
nie masz pojęcia - nie grzeb.
Przynajmniej Ci się fura nie sfajczy.
Odstaw do elektryka, może to jakaś pierdoła i znajdzie to w godzinę, a ty się będziesz posiłkował mądrością forumową i i tydzień nic nie zdziałasz.
A z tego co widzę to objawy lekko wk.jące są


Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Chyba tak zrobię, cóż pakiet startowy jest nieunikniony i nieubłaganie wydany zostanie na to co trzeba, a nie na to co bym chciał
Ja mam tylko alergię na elektryków, bo się kreują na takich magików, że głowa mała. A instalacja w Mitsu jak na diesla jest trochę skomplikowana
Może w przyszłym tygodniu uda mi się postawić auto do elektryka, ale pewnie i tak się nie dowiem co było
A tak bajdełej, muszę zrobić konserwację podwozia, przede wszystkim ramy, która jest całkowicie odkryta (czyt pozbawiona jakiejkolwiek powłoki w tym momencie-goły metal przykryty nalotem rudej), ale wydaje się być w 100% zdrowa. Czy możecie mi wskazać kogoś godnego polecenia we Wrocławiu lub gdzieś blisko? Z góry dzięki.

Ja mam tylko alergię na elektryków, bo się kreują na takich magików, że głowa mała. A instalacja w Mitsu jak na diesla jest trochę skomplikowana

Może w przyszłym tygodniu uda mi się postawić auto do elektryka, ale pewnie i tak się nie dowiem co było

A tak bajdełej, muszę zrobić konserwację podwozia, przede wszystkim ramy, która jest całkowicie odkryta (czyt pozbawiona jakiejkolwiek powłoki w tym momencie-goły metal przykryty nalotem rudej), ale wydaje się być w 100% zdrowa. Czy możecie mi wskazać kogoś godnego polecenia we Wrocławiu lub gdzieś blisko? Z góry dzięki.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
dokładnie - naprawa przepalonego alternatora wymiana spalonych kabali na odcinku alternator/ rozrusznik / bezpieczniki... cud ze mi sie auto nie zapaliło bo otuliny na kablach sie sfajczyłyMariobros pisze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1350 zeta???????? A co ten elektryk - instalację nową robił????

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego kołaBooBoo pisze:Z tym fajczeniem sie aut to ostatnio chyba jakaś zaraza czy coś




Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Nie po to kupiłem PajeroMariobros pisze:to znaczy, że normę już wykonałeśteraz tylko musisz uważać i nie jeździć po błocie i omijać kałuże

Najwyżej będę żałował, że nie kupiłem długiego, jak z racji wydatków żona pogoni mnie z domu i przyjdzie mi w nim nocować.
Drodzy Koledzy, a czy o wspomnianej przeze mnie konserwacji ktoś mógłby doradzić?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
tak, tak Misiu pojedzij troche w terenie i to Ci ten optymizm minie - psycha klęknie i dowiesz sie jak bardzo drogie to jest hobbyKabal pisze:Nie po to kupiłem PajeroMariobros pisze:to znaczy, że normę już wykonałeśteraz tylko musisz uważać i nie jeździć po błocie i omijać kałuże
![]()
Najwyżej będę żałował, że nie kupiłem długiego, jak z racji wydatków żona pogoni mnie z domu i przyjdzie mi w nim nocować.
?

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Było zanabyć 2,8 TDEskapada pisze:to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego koła![]()
![]()
To jest największy bubel konstrukcyjny w Pajero i L200 - nowego L200 tez
![]()
Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.

@Eskapada - PS - czekam na dane do wysyłki.
------------
Jarek po trupach do celu ...
Jarek po trupach do celu ...
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewforum.php?f=76Kabal pisze: Drodzy Koledzy, a czy o wspomnianej przeze mnie konserwacji ktoś mógłby doradzić?
tu masz tematy od takich dupereli


poczytaj wszystko i dopiero wtedy nie bedziesz wiedziec co wybrac i jak to zrobic

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
zanabyłes podnosnik czy Ci mentlik zrobiłem+ AND + pisze:http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewforum.php?f=76Kabal pisze: Drodzy Koledzy, a czy o wspomnianej przeze mnie konserwacji ktoś mógłby doradzić?
tu masz tematy od takich duperelibyl nawet temat konkretnie o ramie i podwoziu
![]()
poczytaj wszystko i dopiero wtedy nie bedziesz wiedziec co wybrac i jak to zrobic

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Czytam, czytam i dokładnie mam mętlik, problem w tym, że pod blokiem tego nie zrobię, a nie mam za bardzo gdzie się rozłożyć, chyba, że ktoś mi użyczy placu na weekend, żeby się pobawić z konserwacją.
A jeździć w terenie zamierzam raczej lajtowo, ze względu na brak dużych nadwyżek finansowych na nadmierne psucie auta.
Wiem, że to drogie hobby, ale marzenia trzeba realizować
A jeździć w terenie zamierzam raczej lajtowo, ze względu na brak dużych nadwyżek finansowych na nadmierne psucie auta.
Wiem, że to drogie hobby, ale marzenia trzeba realizować

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Ja również jak zapoznałem się z tamatami forum-cenami zabawy, to lekko zeszło ze mnie powietrze i stwierdziłem,że finansowo nie wyrobie.Kabal pisze:A jeździć w terenie zamierzam raczej lajtowo, ze względu na brak dużych nadwyżek finansowych na nadmierne psucie auta.
Wiem, że to drogie hobby, ale marzenia trzeba realizować
D22 2.5 King Cab Calmini 3'
Vitara 1.6 94r cabrio
RAV4 II 2.0 (RIP)
Pajero II 2.5 (RIP)
Vitara 1.6 94r cabrio
RAV4 II 2.0 (RIP)
Pajero II 2.5 (RIP)
jak masz zdrową ramę to daj sobie luz z konserwacją rama przeżyje twoje nadwozieKabal pisze:Czytam, czytam i dokładnie mam mętlik, problem w tym, że pod blokiem tego nie zrobię, a nie mam za bardzo gdzie się rozłożyć, chyba, że ktoś mi użyczy placu na weekend, żeby się pobawić z konserwacją.
:

Jestem pewien że są inne rzeczy do zrobienia w tym aucie bardziej pilne niż konserowanie zdrowej ramy. Konserwacja ramy to nie zabawa tylko przej*robota żeby to zrobic dobrze to nadwozie trzeba unieść do góry
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Za to aparat zapłonowy masz w wyjątkowo ujowym miejscu.Eskapada pisze:to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego kołaBooBoo pisze:Z tym fajczeniem sie aut to ostatnio chyba jakaś zaraza czy coś![]()
![]()
To jest największy bubel konstrukcyjny w Pajero i L200 - nowego L200 tez
![]()
Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.
Coś za coś.
Ale aparat łatwiej zabezpieczyć.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
BooBoo pisze:Za to aparat zapłonowy masz w wyjątkowo ujowym miejscu.Eskapada pisze:to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego kołaBooBoo pisze:Z tym fajczeniem sie aut to ostatnio chyba jakaś zaraza czy coś![]()
![]()
To jest największy bubel konstrukcyjny w Pajero i L200 - nowego L200 tez
![]()
Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.
Coś za coś.
Ale aparat łatwiej zabezpieczyć.
za to w 3,5 już zdupczyli i altek jast przy kole, za to zapłon jest bezstykowy
Czwarte serce 

czyli ze co Patrolgebels pisze:BooBoo pisze:Za to aparat zapłonowy masz w wyjątkowo ujowym miejscu.Eskapada pisze: to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego koła![]()
![]()
To jest największy bubel konstrukcyjny w Pajero i L200 - nowego L200 tez
![]()
Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.
Coś za coś.
Ale aparat łatwiej zabezpieczyć.
za to w 3,5 już zdupczyli i altek jast przy kole, za to zapłon jest bezstykowy

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości