Problem z instalacją elektryczną?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Problem z instalacją elektryczną?

Post autor: Kabal » pt lip 13, 2007 7:59 am

Witam, w moim nowym nabytku (V20 2.5 TDi) mam coś nagmerane w instalacji (a może małe żółte rączki tak to wymyśliły, choć szczerze wątpię), otóż, większość odbiorników prądu działa tylko przy włączonym silniku. Nawet takie jak centralny zamek, światła stop, oświetlenie wnętrza kabiny. Na razie nie zauważyłem śladów ingerencji elektryka amatora w instalację, cały czas szukam. Czy ktoś przerabiał takie coś? Czy może od razu odstawić auto do elektryka? Gdzie ewentualnie typowalibyście początek poszukiwań?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » pt lip 13, 2007 8:41 am

Tak jak zwsze w przypadku elektryki radzę -

nie masz pojęcia - nie grzeb.

Przynajmniej Ci się fura nie sfajczy.

Odstaw do elektryka, może to jakaś pierdoła i znajdzie to w godzinę, a ty się będziesz posiłkował mądrością forumową i i tydzień nic nie zdziałasz.

A z tego co widzę to objawy lekko wk.jące są
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 13, 2007 8:45 am

BooBoo pisze:Tak jak zwsze w przypadku elektryki radzę -

nie masz pojęcia - nie grzeb.

Przynajmniej Ci się fura nie sfajczy.

Odstaw do elektryka, może to jakaś pierdoła i znajdzie to w godzinę, a ty się będziesz posiłkował mądrością forumową i i tydzień nic nie zdziałasz.

A z tego co widzę to objawy lekko wk.jące są
świete słowa :)2 ja ostanio dumałem z SuziXl co tam mogło sie spier...w mojej instalacji bo ładowania nie było, bo cuda sie działy - odstawiłem auto do elektryka zapłaciłem 1.350 zl i juz wiem co było :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » pt lip 13, 2007 9:41 am

Eskapada polec mi tego dobrego elektryka bo mam u sibie problem jak wiesz ;)

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » pt lip 13, 2007 9:57 am

Chyba tak zrobię, cóż pakiet startowy jest nieunikniony i nieubłaganie wydany zostanie na to co trzeba, a nie na to co bym chciał :wink:
Ja mam tylko alergię na elektryków, bo się kreują na takich magików, że głowa mała. A instalacja w Mitsu jak na diesla jest trochę skomplikowana :(
Może w przyszłym tygodniu uda mi się postawić auto do elektryka, ale pewnie i tak się nie dowiem co było :lol:

A tak bajdełej, muszę zrobić konserwację podwozia, przede wszystkim ramy, która jest całkowicie odkryta (czyt pozbawiona jakiejkolwiek powłoki w tym momencie-goły metal przykryty nalotem rudej), ale wydaje się być w 100% zdrowa. Czy możecie mi wskazać kogoś godnego polecenia we Wrocławiu lub gdzieś blisko? Z góry dzięki.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » pt lip 13, 2007 10:48 am

:o :o :o :o :o :o 1350 zeta???????? A co ten elektryk - instalację nową robił????
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 13, 2007 11:20 am

Mariobros pisze::o :o :o :o :o :o 1350 zeta???????? A co ten elektryk - instalację nową robił????
dokładnie - naprawa przepalonego alternatora wymiana spalonych kabali na odcinku alternator/ rozrusznik / bezpieczniki... cud ze mi sie auto nie zapaliło bo otuliny na kablach sie sfajczyły :-?
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » pt lip 13, 2007 11:47 am

Z tym fajczeniem sie aut to ostatnio chyba jakaś zaraza czy coś :-?
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 13, 2007 12:03 pm

BooBoo pisze:Z tym fajczeniem sie aut to ostatnio chyba jakaś zaraza czy coś :-?
to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego koła :)3 :)3 :)3 To jest największy bubel konstrukcyjny w Pajero i L200 - nowego L200 tez :wink:

Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » pt lip 13, 2007 12:05 pm

a co do fajczenia, to nie straszcie, jeden samochód w życiu już mi spłonął, całopalenia misia bym chyba nie przeżył.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » pt lip 13, 2007 12:08 pm

to znaczy, że normę już wykonałeś :lol: teraz tylko musisz uważać i nie jeździć po błocie i omijać kałuże :)21
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 13, 2007 12:12 pm

Mariobros pisze:to znaczy, że normę już wykonałeś :lol: teraz tylko musisz uważać i nie jeździć po błocie i omijać kałuże :)21
Te dziadek z lozy szyderców :wink: puść mi strzałke na GSM bo mi szlag trafił kontakty - razem z utopioną Nokia N70 :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » pt lip 13, 2007 12:25 pm

Mariobros pisze:to znaczy, że normę już wykonałeś :lol: teraz tylko musisz uważać i nie jeździć po błocie i omijać kałuże :)21
Nie po to kupiłem Pajero 8)

Najwyżej będę żałował, że nie kupiłem długiego, jak z racji wydatków żona pogoni mnie z domu i przyjdzie mi w nim nocować.
Drodzy Koledzy, a czy o wspomnianej przeze mnie konserwacji ktoś mógłby doradzić?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 13, 2007 12:54 pm

Kabal pisze:
Mariobros pisze:to znaczy, że normę już wykonałeś :lol: teraz tylko musisz uważać i nie jeździć po błocie i omijać kałuże :)21
Nie po to kupiłem Pajero 8)

Najwyżej będę żałował, że nie kupiłem długiego, jak z racji wydatków żona pogoni mnie z domu i przyjdzie mi w nim nocować.
?
tak, tak Misiu pojedzij troche w terenie i to Ci ten optymizm minie - psycha klęknie i dowiesz sie jak bardzo drogie to jest hobby :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » pt lip 13, 2007 1:06 pm

co do ramy - jak sam nie zrobisz, to raczej bym nie ufał "fachmanom". W dziale "farby, lakiery" masz dużo cennych infomacji na ten temat.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » pt lip 13, 2007 1:08 pm

Eskapada pisze:to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego koła :)3 :)3 :)3 To jest największy bubel konstrukcyjny w Pajero i L200 - nowego L200 tez :wink:

Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.
Było zanabyć 2,8 TD ??

@Eskapada - PS - czekam na dane do wysyłki.
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » pt lip 13, 2007 1:09 pm

Kabal pisze: Drodzy Koledzy, a czy o wspomnianej przeze mnie konserwacji ktoś mógłby doradzić?
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewforum.php?f=76

tu masz tematy od takich dupereli :)21 byl nawet temat konkretnie o ramie i podwoziu :)4

poczytaj wszystko i dopiero wtedy nie bedziesz wiedziec co wybrac i jak to zrobic :)21
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 13, 2007 1:13 pm

+ AND + pisze:
Kabal pisze: Drodzy Koledzy, a czy o wspomnianej przeze mnie konserwacji ktoś mógłby doradzić?
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewforum.php?f=76

tu masz tematy od takich dupereli :)21 byl nawet temat konkretnie o ramie i podwoziu :)4

poczytaj wszystko i dopiero wtedy nie bedziesz wiedziec co wybrac i jak to zrobic :)21
zanabyłes podnosnik czy Ci mentlik zrobiłem :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » pt lip 13, 2007 1:13 pm

Czytam, czytam i dokładnie mam mętlik, problem w tym, że pod blokiem tego nie zrobię, a nie mam za bardzo gdzie się rozłożyć, chyba, że ktoś mi użyczy placu na weekend, żeby się pobawić z konserwacją.
A jeździć w terenie zamierzam raczej lajtowo, ze względu na brak dużych nadwyżek finansowych na nadmierne psucie auta.
Wiem, że to drogie hobby, ale marzenia trzeba realizować :lol:
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

shamanus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 5:37 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: shamanus » pt lip 13, 2007 1:21 pm

Kabal pisze:A jeździć w terenie zamierzam raczej lajtowo, ze względu na brak dużych nadwyżek finansowych na nadmierne psucie auta.
Wiem, że to drogie hobby, ale marzenia trzeba realizować :lol:
Ja również jak zapoznałem się z tamatami forum-cenami zabawy, to lekko zeszło ze mnie powietrze i stwierdziłem,że finansowo nie wyrobie.
D22 2.5 King Cab Calmini 3'
Vitara 1.6 94r cabrio
RAV4 II 2.0 (RIP)
Pajero II 2.5 (RIP)

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 13, 2007 1:22 pm

Kabal pisze:Czytam, czytam i dokładnie mam mętlik, problem w tym, że pod blokiem tego nie zrobię, a nie mam za bardzo gdzie się rozłożyć, chyba, że ktoś mi użyczy placu na weekend, żeby się pobawić z konserwacją.
:
jak masz zdrową ramę to daj sobie luz z konserwacją rama przeżyje twoje nadwozie :)21
Jestem pewien że są inne rzeczy do zrobienia w tym aucie bardziej pilne niż konserowanie zdrowej ramy. Konserwacja ramy to nie zabawa tylko przej*robota żeby to zrobic dobrze to nadwozie trzeba unieść do góry
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » pt lip 13, 2007 1:49 pm

Eskapada pisze:
BooBoo pisze:Z tym fajczeniem sie aut to ostatnio chyba jakaś zaraza czy coś :-?
to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego koła :)3 :)3 :)3 To jest największy bubel konstrukcyjny w Pajero i L200 - nowego L200 tez :wink:

Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.
Za to aparat zapłonowy masz w wyjątkowo ujowym miejscu.

Coś za coś.

Ale aparat łatwiej zabezpieczyć.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » pt lip 13, 2007 2:08 pm

dobra panowie koniec OT :)

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt lip 13, 2007 2:17 pm

BooBoo pisze:
Eskapada pisze:
BooBoo pisze:Z tym fajczeniem sie aut to ostatnio chyba jakaś zaraza czy coś :-?
to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego koła :)3 :)3 :)3 To jest największy bubel konstrukcyjny w Pajero i L200 - nowego L200 tez :wink:

Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.
Za to aparat zapłonowy masz w wyjątkowo ujowym miejscu.

Coś za coś.

Ale aparat łatwiej zabezpieczyć.

za to w 3,5 już zdupczyli i altek jast przy kole, za to zapłon jest bezstykowy
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lip 13, 2007 2:24 pm

gebels pisze:
BooBoo pisze:
Eskapada pisze: to tylko mały problemik 2,5 diesel czyli położenie je*banego alternatora 30 cm nad ziemią koło samego koła :)3 :)3 :)3 To jest największy bubel konstrukcyjny w Pajero i L200 - nowego L200 tez :wink:

Gdyby alternator był zamontowany jak V6 3.0 czyli na wysokości głowicy nie było by problemów.
Za to aparat zapłonowy masz w wyjątkowo ujowym miejscu.

Coś za coś.

Ale aparat łatwiej zabezpieczyć.

za to w 3,5 już zdupczyli i altek jast przy kole, za to zapłon jest bezstykowy
czyli ze co Patrol :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości