Strona 1 z 337
pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
: wt sie 21, 2007 2:11 pm
autor: Eskapada
Jak w temacie - wątek do rozmów o wszytskim co związane jest z Mitusbishi. Tak mnie natchnęło jak Mroczy zamknął temat nowego kolegi – Trochę nam moderator sie bardziej porządkowy zrobił niż milicjant po 13 Grudnia
Jak temat nie chwyci to sobie go Pan Moderator przeniesie do nieba dla bitow

: wt sie 21, 2007 4:08 pm
autor: powa
to ja pierwszy
w papierach jest, że kąt pochylenia przedniego koła reguluje się za pomocą blaszek podkładanych pod mocowanie górnego wahacza(do ramy). Blaszki te mają 2 grubości i nie może ich być podłożonych więcej, niż chyba 4 sztuki.
A teraz pytanie: wybieram sie miśkiem na geometrie i nie wiem, czy mam se te blaszki kupić, czy dadzą mi, czy jak?
: wt sie 21, 2007 4:58 pm
autor: gebels
powa pisze:
to ja pierwszy
w papierach jest, że kąt pochylenia przedniego koła reguluje się za pomocą blaszek podkładanych pod mocowanie górnego wahacza(do ramy). Blaszki te mają 2 grubości i nie może ich być podłożonych więcej, niż chyba 4 sztuki.
A teraz pytanie: wybieram sie miśkiem na geometrie i nie wiem, czy mam se te blaszki kupić, czy dadzą mi, czy jak?
ja co prawda nie w miśku ale w terrano /ten sam patent przodu/ zakładałęm trochę rozszlifowane na przecięciu podkłądki sprężynujące które robią do dziś

: wt sie 21, 2007 5:11 pm
autor: bojach
w profesjonalnym zakładzie powinni mieć . przynajmniej w gdańsku mają
: wt sie 21, 2007 6:05 pm
autor: Mroczny
@ Eskapada
owszem, zamknąłem temat, ale ile można pytać "na co patrzeć przed zakupem" oraz "witam, jestem Jasiek"
Jak w temacie - wątek do rozmów o wszytskim co związane jest z Mitusbishi
do tego jest cały dział Mitsubishi

[/quote]
: wt sie 21, 2007 6:56 pm
autor: powa
Mroczny pisze:@ Eskapada
owszem, zamknąłem temat, ale ile można pytać "na co patrzeć przed zakupem" oraz "witam, jestem Jasiek"
Jak w temacie - wątek do rozmów o wszytskim co związane jest z Mitusbishi
do tego jest cały dział Mitsubishi
[/quote]
żeby tylko nie wyszło, że będzie to jedyny topic bez kasztanów

: wt sie 21, 2007 7:00 pm
autor: powa
a teraz ogłoszenie: czy ktoś wie, gdzie w krakowie lub okolicy można zrobić dobrze geometrie Miśkowi? obdzwoniłem kilka warsztatów i

: wt sie 21, 2007 7:26 pm
autor: Fazi
żeby nie było, że temat bez kasztanów

- Dobrze robią w Gdańsku bo mają podkładki regulacyjne

: wt sie 21, 2007 7:39 pm
autor: powa
: śr sie 22, 2007 7:55 am
autor: Pawełek 1971
powa pisze:a teraz ogłoszenie: czy ktoś wie, gdzie w krakowie lub okolicy można zrobić dobrze geometrie Miśkowi? obdzwoniłem kilka warsztatów i

ul.Piastowska naprzeciw błoń obok tej prywatnej stacji benzynowej

: śr sie 22, 2007 6:59 pm
autor: Zbowid
Ja mam ten sam problem... i nie ma zakładu. Po wymianie "śrubek"

w wahaczach górnych, łożysk, sworzni, końcówek drążków szkoda ruszać w teren bez regulacji.. A może w Lublinie znacie warsztat który to robi

: śr sie 22, 2007 7:15 pm
autor: powa
: śr sie 22, 2007 7:44 pm
autor: bojach
wasze parchy do gdańska nie dojada a jak który dojedzie to po drodze powrotnej , znowu trzeba będzie ustawiać

: śr sie 22, 2007 11:39 pm
autor: powa
dlatego zastosujemy "Zestaw Turystyczny Parchero": czyli 2 miśki i laweta. Ja go w jedną on mnie w drugą powiezie

: czw sie 23, 2007 8:21 am
autor: Zbowid
No i słusznie bo musi być sprawiedliwie - do Gdańska Ty pijesz - ja prowadzę , z powrotem odwrotnie

: czw sie 23, 2007 2:58 pm
autor: Humax
Skoro temat o wszystkim to zadam tutaj pytanie, ponieważ po wyeliminowaniu jednej awarii w samochodzie, natrafiłem na kolejną. Wcześniej samochód słabo odpalał. Winowajcą był Akumulator.
Kolejnym problem jej to, że gdy wbijam kierunkowskaz to słychać (bodajże przerywacz kierunkowskazów) który tak syczy. Ogólnie słychać go i jest to denerwujące. Ma ktoś jakieś pomysły jak zlikwidować ten błąd ?
: sob sie 25, 2007 4:38 pm
autor: poreb
skoro tutaj poruszyliscie temat zbieznosci to ja sie podlacze z pytaniem gdize na slasku (gornym) robia najlepiej zbieznosc i daja wlasne podkladki

jakby mi ktos udzielil informacji to bylbym wdzieczny bo szkoda mi opon

: sob sie 25, 2007 5:00 pm
autor: powa
poreb pisze:skoro tutaj poruszyliscie temat zbieznosci to ja sie podlacze z pytaniem gdize na slasku (gornym) robia najlepiej zbieznosc i daja wlasne podkladki

jakby mi ktos udzielil informacji to bylbym wdzieczny bo szkoda mi opon

na śląsku to nie wiem, ale...
a tak poważniej: zbieżność robi się wkręcają/wykręcając końcówki drążka kierowniczego. Na każdej stronie w miśku masz 2 - jest między nimi coś, co się chyba rzymska śruba nazywa. Do tego jak widzisz nie trzeba podkładek. Zbieżność zrobią ci tam, gdzie robią zbieżność plaskaczom.
: ndz sie 26, 2007 8:51 pm
autor: poreb
no wlasnie i tu jest problem bo tam ggdzie juz bylem to nie robia mi bo mam za duze kola i im sie aparatura nie misci ;| dlatego sie pytam o jakis porzadney warsztat

: ndz sie 26, 2007 9:08 pm
autor: slavomiros
Gdzie w Wawie lub okolicach kupić śruby, które mocują sprzęgiełka (łeb imbusowy, drobny gwint, klasa najlepiej wyższa niż 8.8 ). Na razie znalazłem tylko w Asmecie, ale 8.8 z łbem sześciokątnym.
Potrzebuję 1 (słownie: jednej) sztuki, chociaż najchętniej wymieniłbym wszystkie.
Cykada w Misku
: pn sie 27, 2007 7:36 am
autor: Misiek Cypr
Zalozylem temacik ale bez odzewu, wiec moze Eskapada pomoze...
Moj Misiek cyka sobie w czasie jazdy jakims przekaznikiem z rejonu deski rozdzielczej przed pasazerem. Czasem czesciej, czasem mniej, jednak to stresujace jest.
Szukalem w opcji "Szukaj" ale czujnik od swiec zarowych juz wymieniony a swiece wlacza inny przekaznik pod maska, natomiast tego cholerstwa nie moge zlokalizowac.
Dodam ze ma to zwiazek z temperatura w komorze silnika, bo jak wisko robi to cyka, tzn silnik pow 2000rpm a na luzie cisza, niezaleznie od temperatury silnika, lub zewnetrznej.
Wisko raczej robi, bo temp stala, poziomo prawie, nawet w 40degC, przy jezdzie po gorach, wspinaczka na 2000m od zera przez 40 minut z klima na full mu nie robi, a potem graniami gora i dol, tez niewzruszona.
Czasami tylko jak sie zakopie i piluje podchodzi wskazniczek wyzej i klima juz tez nie robi na postoju wtedy, bo jej za cieplo w komorze silnika...
Co to moze byc za cholerstwo, przosze ladnie o pomoc.
Misiek z Miskiem z Limassol
: pn sie 27, 2007 10:50 am
autor: Mariobros
być może pada Ci "czasowstrzymywacz" od wycieraczek. Takie toto właśnie odłgłosy wydaje. Sprawdź, czy częstotliwość "tykania" pokrywa się z ruchami wycieraczek (oczywiście nie w pracy ciągłej lecz przerywanej). Jeśli tak.... to koszt takiego cudaka 200 zeta - albo 0 zeta, jeśli komuś to nie przeszkadza.
: pn sie 27, 2007 11:21 am
autor: Misiek Cypr
niestety pudlo, bo to czasem cyka jakby sie kleil jakis stycznik, duzo szbciej.
Wlaczalem wycieraczki z przerwa i stycznik od nich jest ok, inaczej brzmi i jest gdzie indziej, to samo z tylna. Zagadke mem nadal, a nie moge wymacac, rozebralem pol deski i go nie widze!!!

: pn sie 27, 2007 8:42 pm
autor: Zbowid
Misiek - z prawej strony na grodzi po stronie pasażera masz taką skrzyneczkę w której jest kom i inne ustrojstwa i jest tam równiez takie "cóś" co strzela - słychać wyraźny przeskok jak w styczniku - problem znika jak sprawdzisz/wymienisz zespół bezpieczników przy aku - powinieneś mieć taką skrzynkę z trzema bezpiecznikami 100A, 60 lub 40 A i chyba 30A. Ja miałem to samo i po wymianie tych zjechanych bezpieczników temat zniknął. Może tez to masz...
: wt sie 28, 2007 5:58 am
autor: Misiek Cypr
podlubie na pewno, dzieki tymczasem, napisze co znalazlem, ale o ta skrzynke chyba chodzi, tylko u mnie ona z lewej bo orginalna japonia, pod prad sie jezdzi