Głowica v6 benzyna w pajero 1

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

d_zeglin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 8:32 pm

Głowica v6 benzyna w pajero 1

Post autor: d_zeglin » czw wrz 13, 2007 8:52 pm

Witam!
Mam problem, był skrzywiony zawór na 3-cim cylindrze, po wymianie, ustawiłem rozrząd w/g książki, i zaczęły się schody.Na 5 cylindrze jest mniejsze ciśnienie jak było wcześniej, na 3-cim jest bardzo małe, na 1-wszym bez zmian. Czy ktoś może mi powiedzieć co źle zrobiłem?
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » czw wrz 13, 2007 8:58 pm

Blad lezy w podjeciu decyzji o kupnie Pajero... :)21
Sprobuj wyczaic gdzie idzie cisnienie.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
kudlaty_bytom
 
 
Posty: 289
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 1:28 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Post autor: kudlaty_bytom » czw wrz 13, 2007 10:17 pm

złe luzy zaworowe, niewłaściwa uszczelka pod głowicę, błąd montażu, wszystko na raz i do tego pech
tylko nie pisz, że założyłeś starą uszczelkę, bo z takimi sytuacjami też się spotkałem - bo po co wymieniać, jeśli jest cała?
był sobie misiek 2.6 Wagon '86
obecnie zaglądam towarzysko :)
_______________________
GG: 4366835

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: Głowica v6 benzyna w pajero 1

Post autor: klucz13 » czw wrz 13, 2007 10:22 pm

d_zeglin pisze:Witam!
Mam problem, był skrzywiony zawór na 3-cim cylindrze, po wymianie, ustawiłem rozrząd w/g książki, i zaczęły się schody.Na 5 cylindrze jest mniejsze ciśnienie jak było wcześniej, na 3-cim jest bardzo małe, na 1-wszym bez zmian. Czy ktoś może mi powiedzieć co źle zrobiłem?
Pozdrawiam!
Nie potrafisz nie pchaj się na afisz :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » pt wrz 14, 2007 6:45 am

Ja się uczyłem mechaniki na M-72. Od tamtej pory wolę dać silnik do mechanika :D

Obawiam się, ze mogłeś sporo namieszać, głowica wbrew pozorom to bardzo delikatna jest, choćby przez złe dokręcanie.

Nie do naprawienia przez forum.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » pt wrz 14, 2007 6:47 am

ernil pisze:Blad lezy w podjeciu decyzji o kupnie Pajero... :)21
Sprobuj wyczaic gdzie idzie cisnienie.
Podobnież w GR głowice nie strzelają :roll:
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pt wrz 14, 2007 6:56 am

BooBoo pisze: (...)
Podobnież w GR głowice nie strzelają :roll: (...)
Nie wiem - nie posiadam :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt wrz 14, 2007 7:13 am

BooBoo pisze:
ernil pisze:Blad lezy w podjeciu decyzji o kupnie Pajero... :)21
Sprobuj wyczaic gdzie idzie cisnienie.
Podobnież w GR głowice nie strzelają :roll:
BooBoo pisze:przesądy światło ćmiące, ciekawe kto je sieje?

:)20
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Głowica v6 benzyna w pajero 1

Post autor: Eskapada » pt wrz 14, 2007 7:22 am

d_zeglin pisze:Witam!
Mam problem, był skrzywiony zawór na 3-cim cylindrze, po wymianie, ustawiłem rozrząd w/g książki, i zaczęły się schody.Na 5 cylindrze jest mniejsze ciśnienie jak było wcześniej, na 3-cim jest bardzo małe, na 1-wszym bez zmian. Czy ktoś może mi powiedzieć co źle zrobiłem?
Pozdrawiam!
a co było przyczyną ze zawór był skrzywiony ?? ustaliłeś to i usunąłeś przyczynę ??
Dobrze zrobiłeś pomiary ciśnienia przed zdemontowaniem i po montażu głowicy ?? Jeśli tak, jeśli jesteś tego pewien to mogłeś źle ustawić rozrząd , mogłeś coś źle poskręcać...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » pt wrz 14, 2007 4:20 pm

Eskapada pisze:
BooBoo pisze:
ernil pisze:Blad lezy w podjeciu decyzji o kupnie Pajero... :)21
Sprobuj wyczaic gdzie idzie cisnienie.
Podobnież w GR głowice nie strzelają :roll:
BooBoo pisze:przesądy światło ćmiące, ciekawe kto je sieje?

:)20
Uuuóu robimy za specjalistę od kampanio z PO :)21

Montujemy wypowiedzi z róznych tematów :)3
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość