Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » sob wrz 22, 2007 10:52 pm
koledzy dzisiaj mialem taka akcje, ze jak mnie Misiak wyciagal, to samochod mi delikatnie wyskoczyl i przyladowal (niezbyt mocno, ale bylo slychac bum) spodem w ziemie... do tego momentu silnik zaczal chodzic nie tyle glosniej, co przenosic wibracje na bude co powoduje to, ze jest glosniej w samochodzie. Dzieje sie to tylko na wolnych obrotach, jak sie jedzie jest w pelni ok...
Co to moze byc? Moze ktos mial taki przypadek i moze poradzic co i jak?
Samochod buczy (wibracje) i sie trzesie ponadwymiarowo

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » sob wrz 22, 2007 10:55 pm
Sprawdź poduszki skrzyni biegów / reduktora, zobacz w jakim stanie jest belka pod skrzynią.
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » sob wrz 22, 2007 10:58 pm
to beda dwie poduszki? w jakim stanie moze byc belka? co wskazuje ze jest w zlym?

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » sob wrz 22, 2007 11:01 pm
KrzysiekP pisze:to beda dwie poduszki? w jakim stanie moze byc belka? co wskazuje ze jest w zlym?

pomózcie koledze bo nowy w temacie jest
a dzisiaj auto przeszło chrzest bojowy nad Wisłą ...

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » sob wrz 22, 2007 11:03 pm
KrzysiekP pisze:to beda dwie poduszki? w jakim stanie moze byc belka? co wskazuje ze jest w zlym?

Poduszki są dwie z obu stron skrzyni (reduktora) i mocowane są właśnie do tej belki, jak przywaliłeś belką to poduchy uszkodziłeś - stąd drgania.
Masz jeszcze dwie poduszki z obu stron skrzyni.
Jak znajdę rysunek to wrzucę.
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 11:08 pm przez
gossy, łącznie zmieniany 1 raz.
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » sob wrz 22, 2007 11:07 pm
gossy pisze:KrzysiekP pisze:to beda dwie poduszki? w jakim stanie moze byc belka? co wskazuje ze jest w zlym?

Poduszki są dwie z obu stron skrzyni i mocowane są właśnie do tej belki, jak przywaliłeś belką to poduchy uszkodziłeś - stąd drgania.
parę razy przywalił .. ale czy belką nie jestem w stanie stwierdzic

rano trzeba sprawdzic czy cała jest i tyle

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » sob wrz 22, 2007 11:12 pm
Znalazłem nawet z cenami
W górnym prawym rogu masz te poduszki rozmieszczone w ramie.
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » sob wrz 22, 2007 11:22 pm
belka napewno uszkodzona nie jest - ogladalem dzisiaj i wyglada "normalnie". Ale jutro sprawdze poduszki i sie okaze co i jak... nie mozna nigdzie tego taniej dostac niz te ceny ktore podales? W tedgumie sa i wiesz moze ile kosztuja?
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » sob wrz 22, 2007 11:27 pm
Powyższy rysunek dostałem od dilera Mitsubishi "genuine parts"
Ceny faktycznie kosmos, ja mam na wykończeniu dwie poduszki skrzyni (te duże), drgania usunąłem podkręcając lekko obroty biegu jałowego.
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » sob wrz 22, 2007 11:29 pm
dobra, mow mi jak sie podkreca te obroty

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » sob wrz 22, 2007 11:30 pm
era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » sob wrz 22, 2007 11:31 pm
nie dziekuje

troszke wieksze, zeby tak nie trzepalo, bo narazie to jest moze z 700...
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » sob wrz 22, 2007 11:31 pm
KrzysiekP pisze:dobra, mow mi jak sie podkreca te obroty

Śrubą zderzakową (ogranicznikiem) na pompie wtryskowej, ściągnij sobie manual z przyklejonych tematów - powinno tam być.
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » sob wrz 22, 2007 11:32 pm
a na ile masz, ze Ci sie juz nie telepie? jakos diametralnie czy tylko troszke starczylo?
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » sob wrz 22, 2007 11:34 pm
KrzysiekP pisze:a na ile masz, ze Ci sie juz nie telepie? jakos diametralnie czy tylko troszke starczylo?
Mam około 800 rpm i jest spoko. Zobacz jakie obroty musisz mieć żeby nie trzęsło - naciskaj na pedał gazu.
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » sob wrz 22, 2007 11:43 pm
przejrzalem wszystko i znalezc nie moge... pomoc o dobry czlowieku

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » sob wrz 22, 2007 11:49 pm
KrzysiekP pisze:przejrzalem wszystko i znalezc nie moge... pomoc o dobry czlowieku

Jeżeli wiesz gdzie na pompie wtryskowej musisz nacisnąć/przekręcić/pociągnąć żeby zwiększyć obroty - to zobaczysz, że linka od gazu jest mocowana do obrotowego elementu w kształcie półkola - ten element na wolnych obrotach opiera się o śrubę zderzakową ustalającą krańcowe położenie gazu (wolne obroty).
Tylko że ja mam 2,8TD, u Ciebie powinno być podobnie.
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » sob wrz 22, 2007 11:54 pm
Obstawiam tą śrubę jak zaznaczona na zdjęciu:

------------
Jarek po trupach do celu ...
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » ndz wrz 23, 2007 7:03 am
gossy pisze:Znalazłem nawet z cenami
W górnym prawym rogu masz te poduszki rozmieszczone w ramie.
To jest opis silnika i skrzyni do 2,8 TD po 94 roku a kolega mam 2,5 TD z 90, a więc ma inne poduchy.
Sprawdz czy nie ma ziemi mięszy rediktorem a osłoną,, albo między skrzynią a belką, albo między miską olejową a osłoną silnika, bo wówczas są podobne objawy
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 1:25 pm
naszczescie falszywy alarm
wygieta byla oslona pod reduktorem i caly czas go dotykala... zdjecie oslony spowodowalo znikniecie problemu

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
gossy

- Posty: 627
- Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
- Lokalizacja: łódzkie
Post
autor: gossy » ndz wrz 23, 2007 7:11 pm
------------
Jarek po trupach do celu ...
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 7:19 pm
ale tak czy siak dzieki za wielka pomoc

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości