pasek rozrządu 3,0 V6

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
RAFAL 3000
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 9:00 am
Lokalizacja: Starachowice

pasek rozrządu 3,0 V6

Post autor: RAFAL 3000 » ndz paź 14, 2007 6:39 pm

3,0 v6 1989 r >>>czy ktoś wie czy to jest silnik bezkolizyjny, zerwał mi się pasek rozrządu i teraz dużo myślę czy tyko go wymienić czy wszystko szlag trafił w głowicach?
RAFAL

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » ndz paź 14, 2007 10:37 pm

Ponoć bezkolizyjny, ale ja zmieniłem kilka godzin po zakupie.

Awatar użytkownika
RAFAL 3000
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 9:00 am
Lokalizacja: Starachowice

Ja również wymieniłem

Post autor: RAFAL 3000 » pn paź 15, 2007 5:50 am

pasek miał 32 000 km i przy układaniu trasyrajdu dla www.błotoreklamy.pl maszyna nagle zgasław ciężkim terenie doszliśmy, że nie ma iskry no inie było jej bo aparat zapłonowy ma napęd z wałka rozrządu no i jak pasek strzelił to po wszystkim miałem wiele aut ale nigdy V6 i pasek czasem strzelał mi w autach ale wymianka i było po problemie ale od wczoraj przeglądam internet co ijak czy kolizyjny czy nie. dzisiajmam zamiarzałożyć nowy i sprawdzić na sucho czyto się wogóle obraca na wałkach i wogóle.
Alejeśliktoś miał już taki przypadek lub wie na 100% , że 3000 V6 PAJERO
jest bezkolizyjnym silnikiem to bardzo proszę o info.
RAFAL

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » pn paź 15, 2007 8:22 am

a do ASO nie dzwoniles?

Awatar użytkownika
RAFAL 3000
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 9:00 am
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: RAFAL 3000 » pn paź 15, 2007 9:00 am

Jesli masz konkretny nr tel.to prosze podaj
RAFAL

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » pn paź 15, 2007 9:57 am

071-364-76-99

to jest bezposrednio do serwisu w mitsubishi (ASV LIDER)

jesli można to poproś o Pana Krzysztofa, nie pamietam nazwiska ale tam jest tylko jeden, poza tym jest obryty w silnikach, u mnie wykrył uszkodzone cewki WN tylko po tym że wsiadł przejechał się (bez podlaczania do kompa bo sie nie dalo) tak wiec jego moge ci polecic.

Jednak ja mam wrażenie że to jest silnik kolizyjny, ale moge sie mylić, tak wiec dzwon

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: ArturS » pn paź 15, 2007 11:02 am

Jak tak teraz przejrzałem dokumentację tego silnika, to sądząc po rysunkach przekrojów tego silnika są pewne szanse że jest bezkolizyjny. Jeżeli rysunki w miarę wiernie oddają budowę komór spalania i denka tłoka to jest tam wystarczająco miejsca żeby tłoki minęły się z zaworami. Jeżeli jak piszesz samochód zgasł i nie było słychać uderzenia to są szanse na uniknięcie większych kosztów.
3.0 V6 +Ironman

Awatar użytkownika
RAFAL 3000
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 9:00 am
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: RAFAL 3000 » pn paź 15, 2007 11:40 am

Chociaż Ty coś optymistycznego napisałeś, ja też przestudiowałem te rysuneczki i jest tam dosyć duże zagłębienie + drugie jeszcze niższe dla zaworów to mnie też utrzymuje przy nadziei iż odpali po wymianie paska,
jednak dzwoniłem do serwisu a tam jeden fachman mówi , że kolizyjny czynie to i tak na 99% bałagan mógł się zrobić ale mam nadzieję , że poprostu się nie zna padł mi pasek przy Toyocie Celicy i przy Oplu 1,3 i 1,6 i nic się nie stało, za 4 godziny zakładam pasek jakbędzie wsklepie i się wszystko okarze, opiszę to później co i jak dla potomnych i ciekawych. \
narazie przestaje nadawać aż do próby odpalenia>> życzcie mi szczęścia.
RAFAL

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » pn paź 15, 2007 2:00 pm

życzymy ci :)

Awatar użytkownika
RAFAL 3000
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 9:00 am
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: RAFAL 3000 » pn paź 15, 2007 7:27 pm

Wszystkim dzięki za dobre słowo i wsparcie >>> jest HAPY END PAJERKO działa i ma sie tak dobrze jak przed awarją , te wytłoczenia w tłokach są chyba po to aby użytkownik takiego auta nie był wściekły , że je ma.
Tak wiec jednogłośnie mogę stwierdzić, że jeśli mając 4000 na obrotomierzu
w błocie zapięty na 4 + ciągnięty na kinetyku strzeli komuś pasek rozrządu w
Pajero V6 3000 jedyne zmartwienie to zaciągnąć się na bazę i kupić pasek za 119 PLN + własna lub czyjaś robocizna.
Jeszcze raz wszystkim dzięki , cieszę się jak małe dziecko, zwłaszcza , że sam sobie to naprawiłem :lol:
RAFAL

Awatar użytkownika
pedro3
 
 
Posty: 217
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:51 pm
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: pedro3 » wt paź 16, 2007 6:21 am

W razie nieszczęścia dobrze wiedzieć na przyszłość (mam taki sam silnik).
Gratulejszyn, zostało Ci trochę kasy w kieszeni na browarka :D
Pozdrawiam
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » wt paź 16, 2007 6:48 am

A rolki napinaczz sprawdziles, zeby znowu 119 nie wydawac.

Pytanie jest, dlaczego strzelil :o
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
RAFAL 3000
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 9:00 am
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: RAFAL 3000 » wt paź 16, 2007 6:59 am

rolki są OK , a paseks wydaje mi się trzelił bo katowany był ciągle w błocie i mógł być też za mocno napięty miejsce w którym był rozerwany według JURY wyglądało na typowe rozerwanie od zamocnego napięcia a w moim autku nie ma ani napinacza hydraulicznego ani amortyzatora drgań tak więc bedę wymieniał pasek częściej, ponieważ po asfalcie raczej nie zdaża mi sie jeździć a , że lubię toautko to żeby mi słóżyło
otoczę je trochę większą opieką niż dotychczas.
RAFAL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość