Wady i zalety
Moderator: Kosiarz
- mlody11
- jestem tu nowy...
- Posty: 26
- Rejestracja: wt paź 09, 2007 8:21 pm
- Lokalizacja: Warszawa -> Łomianki
Wady i zalety
Witam. Czy własciciele PAjero mogą mi powiedziec jakie są wady i zalety tych samochodów , i na co zwrócic uwage przy zakupie .
Mercury Villager ->3.0 L -> 200 KM ->1996 rok 

- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
wady
w Pajero ? Słyszałem o jednej , że nazwę Mitsubishi trudno wymówić 


https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- slavomiros
- jestem tu nowy...
- Posty: 48
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 6:48 pm
- Lokalizacja: w-wa wola
Tak, jak piszą: jeśli I generacja, to raczej końcówka produkcji - tył na sprężynach.
Zady:
* nazwa
- dowiedz się co w potocznym hiszpańskim oznacza "pajero"; z tego powodu w niektórych krajach sprzedawany jest pod nazwą Montero lub Shogun
* zwróć uwagę na ramę - lubi sobie porządnie zardzewieć
* mały skok przedniego zawieszenia
* delikatnie przednie zawieszenie
* zdarzają się problemy ze skrzyniami biegów
* automatyczne sprzęgi piast - dość łatwo popsuć - sprawdzić, czy nie zaspawane - jazda na zaspawanych nie jest zdrowa - minister ostrzega
* bardzo mizerna oferta akcesoriów - trzeba rzeźbić
* ciężko wsiąść do tyłu (krótki)
Walety:
* pali mniej niż Parchol
* lżejszy od Parchola
* bardziej zwrotny (krótki)
* yyy...
* dość tani w zakupie
* nieźle robi w terenie, oczywiście nie na standardowych oponach
* jak zawieszenie nie jest klapnięte, to bez liftu wchodzą kapcie 32", a 31" to z palcem w ...
Na podst. mojego krótkiego doświadczenia z tym samochodem to chyba tyle.
Zady:
* nazwa

* zwróć uwagę na ramę - lubi sobie porządnie zardzewieć
* mały skok przedniego zawieszenia
* delikatnie przednie zawieszenie
* zdarzają się problemy ze skrzyniami biegów
* automatyczne sprzęgi piast - dość łatwo popsuć - sprawdzić, czy nie zaspawane - jazda na zaspawanych nie jest zdrowa - minister ostrzega
* bardzo mizerna oferta akcesoriów - trzeba rzeźbić
* ciężko wsiąść do tyłu (krótki)
Walety:
* pali mniej niż Parchol

* lżejszy od Parchola
* bardziej zwrotny (krótki)
* yyy...
* dość tani w zakupie
* nieźle robi w terenie, oczywiście nie na standardowych oponach
* jak zawieszenie nie jest klapnięte, to bez liftu wchodzą kapcie 32", a 31" to z palcem w ...
Na podst. mojego krótkiego doświadczenia z tym samochodem to chyba tyle.
zakamuflowana opcja kielecka
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
slavomiros pisze:Tak, jak piszą: jeśli I generacja, to raczej końcówka produkcji - tył na sprężynach.
Zady:
zaspawane - jazda na zaspawanych nie jest zdrowa - minister ostrzega
* bardzo mizerna oferta akcesoriów - trzeba rzeźbić* ciężko wsiąść do tyłu (krótki)
Walety:
* pali mniej niż Parchol![]()
* lżejszy od Parchola
* bardziej zwrotny (krótki)
* yyy...
* dość tani w zakupie
* nieźle robi w terenie, oczywiście nie na standardowych oponach
* jak zawieszenie nie jest klapnięte, to bez liftu wchodzą kapcie 32", a 31" to z palcem w ...
Na podst. mojego krótkiego doświadczenia z tym samochodem to chyba tyle.
Widać kolego że miska masz krótko, szpeje są tylko nikt do nas tego nie sprowadza i nie trzyma na stanie, na zaówienie masz wsio co dusza zapragnie
co do drugiego stwierdzenia to sie zgadzam
a koledze to polecam się rozejrzeć za II genereacją z SS (brak sprzęgiełek w piastach, oraz w standardzie 100% blokada tyłu), cena SS i Easy jest praktycznie taka sama, odradzam motor 2,3 w I generacji, jak i 2,6 benzyne
a co do tego czy misiek daje rade zobaczcie na wyniki Pucharu Offroad, gdzie nasz forumowy kolega praktycznie seryjnym miśkiem całkiem nieźle pomyka mimo że jechał chyba tylko 2 czy 3 rundy i zawsze w samej czołówce (niestatdardowo ma: amorek skrętu, drązki skrętne TJM+100Kg, lift budy, przedni zderzak zamoróbke tak jak i przednia blache osłonową, dodam tylko że pomuka awtomatem i nawet opony ma tylko troche nieseryjne BFG MT 32x10,5R15)
Czwarte serce 

Skoro to ma być Twoje pierwsze 4x4 to kup auto które Ci sie podoba tak po prostu wizualnie. Kup to auto w dobrymstanie technicznym żeby Cię cieszyło.Dopiero na bazie własnych doświadczeń poznasz wady i zalety auta terenowego rozwiązań technicznych. Nie ma złych aut, nie ma idealnych, nie ma aut pozbawionych wad. Do nie wątpliwych zalet aut terenowych które wymieniłeś trzeba zaliczyć ich pochodzenie Japania. Made in Japan a to syniom jakości
- nie mylić z autami japońskimi made EU
BTW Ja mam Pajero juz 5 rok -jestem zadowlony, uwielbiam to auto czy kupiłbym dzis za 40 tys drugie Pajero
Nie, zdecydowanie nie. Jak widzisz do pewnych przemyślen musisz dojść sam 

BTW Ja mam Pajero juz 5 rok -jestem zadowlony, uwielbiam to auto czy kupiłbym dzis za 40 tys drugie Pajero


Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości