Strona 1 z 1

Dostęp do mechanizmu wycieraczek Pajero I

: sob paź 20, 2007 4:48 pm
autor: jacekz
Witajcie,
Dawno nie pisałem, bom zarobiony na projekcie wdrożenia HRa.
Ale mam problem z wycieraczkami. Ogolnie elektryka jest w porządku, silnik i przekładnia też ale blokuje mi się na prawej wycieraczce tak, ze jak jest opuszczona, leży na szybie to nie ma siły ruszyć. Jak ją uniosę działa jak burza.
Zauważyłem że jest na niej luz, tzn. da się ręcznie ją przekręcać niezależnie od drugiej, tej przed kierowcą.
Odnoszę wrażenie, że korba się jakoś rozłączyła z trzpieniem.
Moje pytanie jest jak się dobrać do tego trzpienia przed pasażerem i całego mechanizmu w podszybiu? ani od strony komory silnika ani od kabiny jakos tego nie widzę.
Pozdrawiam.

PS. jak na razie przy każdym tankowaniu wychodzi mi sapalanie ok 10l/100. tak wiec te 8.6 to byl wynik b. ostrożnej jazdy kiedy jeszcze słabo czułem ten samochód i nie wiedziałem czy mi zaraz cos nie odpadnie.

: sob paź 20, 2007 5:29 pm
autor: goszen
Odkręcasz silniczek wycieraczek, wyciągasz go, zaciągasz pióra, odkręcasz nakrętki na czpieniach wycieraczek, teraz trzy śruby wokół tych czpieni i przez otwór który powstał po wyciągnięciu silniczka wyciągasz cały mechanizm.

: pn paź 22, 2007 8:34 am
autor: majcher
a ręce trzeba mieć jak ginekolog

: pn paź 22, 2007 9:00 am
autor: ArturS
Za akumulatorem pod wytłumieniem jest zaślepka. Przygotowane do wersji z kierą po prawej stronie.