kupno pajero
Moderator: Kosiarz
- Janusz_32
- jestem tu nowy...
- Kontaktowanie:
kupno pajero
Witam jestem nowy na forum mitsubishi, do tej pory korzystałem głównie z forum opla gdyż jestem posiadaczem frontery, W chwili obecnej zamierzam kupić pajero 2,8td long, rozważam też l200 lub sport po roku 1997. Dla niecierpliwych korzystałem z opcji szukaj. Chciałbym dowiedzieć się jakie są typowe bolączki tych samochodów i na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie, nie mam tu na myśli np. zardzewiałej ramy itp. a tzw typowe bolączki danego modelu, sam jestem mechanikiem i oględziny auta przy kupnie nie stanowia dla mnie problemu, jednak jak wiadomo każdy samochód ma swoje szczególne usterki, które mozna przegapić a potem boli (finans). Interesuję mnie też, czy lepiej kupić 2,8 czy 2,5 jakie są koszty, który jest bardziej usterkowy, dostęp do części. Auto użytkuje głównie w mieście, jednak zdarza mi sie ciagnąć duży kemping, lawetę i zjechać do lasu.
Z góry dziękuję za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.
Z góry dziękuję za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.
- Misiek Cypr
-
2.8 jest szybszy i mocniejszy, ma wyzej alternator i ma rozrzad na lancuchu.
2.5 do awaryjnych nie nalezy.
Zardzewiala rama jest glowna bolaczka Misiow, choc przecieki z turbiny, silnika, mostow, skrzyn tez niczego dobrego nie zwiastuja.
Posprawdzaj tylko luzy na mostach i wyjsciu ze skrzyni, poszukaj rzdy, przecieki z przekladni kierowniczej czeste w starszych modelach.
RDZA!!!!! w ramie
2.5 do awaryjnych nie nalezy.
Zardzewiala rama jest glowna bolaczka Misiow, choc przecieki z turbiny, silnika, mostow, skrzyn tez niczego dobrego nie zwiastuja.
Posprawdzaj tylko luzy na mostach i wyjsciu ze skrzyni, poszukaj rzdy, przecieki z przekladni kierowniczej czeste w starszych modelach.
RDZA!!!!! w ramie

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
najczęściej rdza zaczyna zżerać tylną część ramy nad tylnym mostem , przy mocowaniach resorów 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582