kupno pajero
Moderator: Kosiarz
- Janusz_32
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: wt kwie 04, 2006 7:05 pm
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
kupno pajero
Witam jestem nowy na forum mitsubishi, do tej pory korzystałem głównie z forum opla gdyż jestem posiadaczem frontery, W chwili obecnej zamierzam kupić pajero 2,8td long, rozważam też l200 lub sport po roku 1997. Dla niecierpliwych korzystałem z opcji szukaj. Chciałbym dowiedzieć się jakie są typowe bolączki tych samochodów i na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie, nie mam tu na myśli np. zardzewiałej ramy itp. a tzw typowe bolączki danego modelu, sam jestem mechanikiem i oględziny auta przy kupnie nie stanowia dla mnie problemu, jednak jak wiadomo każdy samochód ma swoje szczególne usterki, które mozna przegapić a potem boli (finans). Interesuję mnie też, czy lepiej kupić 2,8 czy 2,5 jakie są koszty, który jest bardziej usterkowy, dostęp do części. Auto użytkuje głównie w mieście, jednak zdarza mi sie ciagnąć duży kemping, lawetę i zjechać do lasu.
Z góry dziękuję za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.
Z góry dziękuję za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
2.8 jest szybszy i mocniejszy, ma wyzej alternator i ma rozrzad na lancuchu.
2.5 do awaryjnych nie nalezy.
Zardzewiala rama jest glowna bolaczka Misiow, choc przecieki z turbiny, silnika, mostow, skrzyn tez niczego dobrego nie zwiastuja.
Posprawdzaj tylko luzy na mostach i wyjsciu ze skrzyni, poszukaj rzdy, przecieki z przekladni kierowniczej czeste w starszych modelach.
RDZA!!!!! w ramie
2.5 do awaryjnych nie nalezy.
Zardzewiala rama jest glowna bolaczka Misiow, choc przecieki z turbiny, silnika, mostow, skrzyn tez niczego dobrego nie zwiastuja.
Posprawdzaj tylko luzy na mostach i wyjsciu ze skrzyni, poszukaj rzdy, przecieki z przekladni kierowniczej czeste w starszych modelach.
RDZA!!!!! w ramie

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
najczęściej rdza zaczyna zżerać tylną część ramy nad tylnym mostem , przy mocowaniach resorów 

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- MarcinOPI
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 12:50 pm
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontaktowanie:
Witam, oglądal może ktoś tego Miśka ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=256728418
http://allegro.pl/show_item.php?item=256728418
- Janusz_32
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: wt kwie 04, 2006 7:05 pm
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
kupno pajero
dzięki za otrzymane do tej pory odpowiedzi, witam też Ciebie Fazi, nie wiem czy mnie kojarzysz, ale kupowałem kiedyś od Ciebie taki duży grat do frontery na koło, co do zmiany frontery na pajero to po prostu mam w domu inne mitsu - galanta i jego wykonanie uważam za wzór, dlatego też myślę o zmianie i dużego auta na mitsu, poza tym potrzebne mi jest auto z nieco mocniejszym silnikiem - frontera ma tylko 2,3 no i co oryginał japan z literą J w numerze to oryginał.
Słuszny wybór kolego! Oczywiście mam na myśli pajero 2,8. Chyba jedyny model auta, które bym bez zastanowienia kupił jeszcze raz - a to mi się jeszcze nie zdarzyło, a miałem już ponad 50 samochodów. Silnik - jak pisali koledzy wczesniej- nie robi żadnych niespodzianek, przede wszystkim nie przegrzewa się, łyknie praktycznie każde paliwo, wycieki zdarzają sie naprawdę sporadycznie, części dostepne, ceny też. Turbina wytrzymuje nawet kilkuletnią "chamską" obsługę. Skrzynia - wzór do dziś dla innych (SS). Zawieszenie trwałe ponad normę.Korozja nadwozia, tylko w starszych zaniedbanych egzemplarzach. Można dyskutować o własnościach terenowych , ale przecież nie szukasz auta na bagna. 

gg 12380650
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość