kupno pajero

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Janusz_32
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 7:05 pm
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

kupno pajero

Post autor: Janusz_32 » ndz paź 28, 2007 3:28 pm

Witam jestem nowy na forum mitsubishi, do tej pory korzystałem głównie z forum opla gdyż jestem posiadaczem frontery, W chwili obecnej zamierzam kupić pajero 2,8td long, rozważam też l200 lub sport po roku 1997. Dla niecierpliwych korzystałem z opcji szukaj. Chciałbym dowiedzieć się jakie są typowe bolączki tych samochodów i na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie, nie mam tu na myśli np. zardzewiałej ramy itp. a tzw typowe bolączki danego modelu, sam jestem mechanikiem i oględziny auta przy kupnie nie stanowia dla mnie problemu, jednak jak wiadomo każdy samochód ma swoje szczególne usterki, które mozna przegapić a potem boli (finans). Interesuję mnie też, czy lepiej kupić 2,8 czy 2,5 jakie są koszty, który jest bardziej usterkowy, dostęp do części. Auto użytkuje głównie w mieście, jednak zdarza mi sie ciagnąć duży kemping, lawetę i zjechać do lasu.
Z góry dziękuję za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz paź 28, 2007 5:09 pm

2.8 jest szybszy i mocniejszy, ma wyzej alternator i ma rozrzad na lancuchu.

2.5 do awaryjnych nie nalezy.

Zardzewiala rama jest glowna bolaczka Misiow, choc przecieki z turbiny, silnika, mostow, skrzyn tez niczego dobrego nie zwiastuja.

Posprawdzaj tylko luzy na mostach i wyjsciu ze skrzyni, poszukaj rzdy, przecieki z przekladni kierowniczej czeste w starszych modelach.

RDZA!!!!! w ramie :o
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz paź 28, 2007 5:22 pm

najczęściej rdza zaczyna zżerać tylną część ramy nad tylnym mostem , przy mocowaniach resorów :)3

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Post autor: Fazi » ndz paź 28, 2007 8:42 pm

Ciekaw jestem dlaczego przesiadasz się z Frotki na Miśka ?
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

Awatar użytkownika
MarcinOPI
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: wt sie 21, 2007 12:50 pm
Lokalizacja: Bełchatów
Kontaktowanie:

Post autor: MarcinOPI » ndz paź 28, 2007 9:18 pm

Witam, oglądal może ktoś tego Miśka ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=256728418

powa

Post autor: powa » ndz paź 28, 2007 9:33 pm

Fazi pisze:Ciekaw jestem dlaczego przesiadasz się z Frotki na Miśka ?
wygląda to na naturalną drogę ewolucji.... :)21

Awatar użytkownika
Janusz_32
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 7:05 pm
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

kupno pajero

Post autor: Janusz_32 » ndz paź 28, 2007 10:02 pm

dzięki za otrzymane do tej pory odpowiedzi, witam też Ciebie Fazi, nie wiem czy mnie kojarzysz, ale kupowałem kiedyś od Ciebie taki duży grat do frontery na koło, co do zmiany frontery na pajero to po prostu mam w domu inne mitsu - galanta i jego wykonanie uważam za wzór, dlatego też myślę o zmianie i dużego auta na mitsu, poza tym potrzebne mi jest auto z nieco mocniejszym silnikiem - frontera ma tylko 2,3 no i co oryginał japan z literą J w numerze to oryginał.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn paź 29, 2007 2:02 pm

powa pisze:
Fazi pisze:Ciekaw jestem dlaczego przesiadasz się z Frotki na Miśka ?
wygląda to na naturalną drogę ewolucji.... :)21
w sumie tak ale można ewoluować szybciej niż homo sapiens :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
32MU
 
 
Posty: 153
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: 32MU » pt lis 09, 2007 3:27 pm

Słuszny wybór kolego! Oczywiście mam na myśli pajero 2,8. Chyba jedyny model auta, które bym bez zastanowienia kupił jeszcze raz - a to mi się jeszcze nie zdarzyło, a miałem już ponad 50 samochodów. Silnik - jak pisali koledzy wczesniej- nie robi żadnych niespodzianek, przede wszystkim nie przegrzewa się, łyknie praktycznie każde paliwo, wycieki zdarzają sie naprawdę sporadycznie, części dostepne, ceny też. Turbina wytrzymuje nawet kilkuletnią "chamską" obsługę. Skrzynia - wzór do dziś dla innych (SS). Zawieszenie trwałe ponad normę.Korozja nadwozia, tylko w starszych zaniedbanych egzemplarzach. Można dyskutować o własnościach terenowych , ale przecież nie szukasz auta na bagna. :D
gg 12380650

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość