Ramiona wsporników drążka kierowniczego

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Domelski
 
 
Posty: 146
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 4:23 pm
Lokalizacja: 3city

Ramiona wsporników drążka kierowniczego

Post autor: Domelski » śr paź 31, 2007 12:17 am

Celem dopełnienienia mojej wiedzy pytam was drodzy koledzy.

Wspornik drążka kierowniczego prawy... (pięknie jedzony przez rudą)
Obrazek

i wspornik drążka kierowniczego lewy:
Obrazek

Oba mają tzw. ramiona (pomiędzy wspornikiem, a rzeczonym drążkiem)

Pytania na dzisiaj brzmią :)1 :
1. Czy w miejscu zaznaczonym strzałką (na łączeniu ramienia z drążkiem) mogą być jakiekolwiek luzy?

2. Czy ramiona obu są takie same (bo mnie się wydaje, że nie, ale ja ostatnio słabo widzę)? Patrząc od przodu prawe jest na wieloklinie, a lewego niedowidzę. :o Pytam pod kątem zmówienia.

3. Czy wymieniać same ramiona czy w przypadku lewgo (patrząc od przodu) wymieniać cały wspornik? (o ten drugi nawet nie pytam bo to chyba cały wspornik kolumny kierowniczej? Pytam pod kątem trudności wymiany, możliwości ukręcenia śrub, ilości zakupionego piwa itp. Czy raczej odbywa się to na zasadze odkręcenia, zdjęcia, założenia, nasmarowania, zakręcenia.
(tam gdzie przecinek należy wstawić 1 piwo) :)21

Jakby komy było potrzebne:
Misiufisiu 3,5 V6 V45 1998
3,5 V6
Ciężki, paliwożerny, drogi...

...ale jak se depne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość