Po odpaleniu nierowno chodzi

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Po odpaleniu nierowno chodzi

Post autor: KrzysiekP » ndz lis 04, 2007 11:20 pm

koledzy mam taki problem, ze samochod po odpaleniu nierowno chodzi... dosc mocno sie trzesie (niskie obroty) i czasami zachowuje sie tak, jakby ktos go kopnal :)21

to znaczy tak nim co jakis czas potrafi zatrzasc dosc mocno i tak przydlawic (jak stoi). Jak rusze to juz wszystko jest ok, ale jak po odpaleniu dodam gazu to tez czuc takie jakby przerywanie (czkawke, dlawienie - nie wiem jak to nazwac).

Moze ktos z Was pomoze... Odpala od pykniecia jakby co ;) Swiece zarowe wymienione na jakies japonskie z JC, aku ok...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » ndz lis 04, 2007 11:35 pm

Te objawy to jak zimny czy ciepły ??
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

powa

Post autor: powa » pn lis 05, 2007 8:33 am

wymień filterek paliwa.

Awatar użytkownika
Pablos
Posty: 513
Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała

Post autor: Pablos » pn lis 05, 2007 8:55 am

Miałem dokładnie to samo, przy okazji trzęsąc sie, kopcił sobie. Ruszenie z miejsca i rozgrzanie pomagało. Wymieniłem świece, przeszło jak ręką odjął
Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn lis 05, 2007 9:18 am

objaw niedogrzania któregoś cylindra - tak jak powiedziane - swiece zarowe do sprawdzenia
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pn lis 05, 2007 10:04 am

tylko jak zimny... jak cieply nie ma zadnych problemow :)2

no swiece kupilem nowe, ale moze ktoras nie daje rady :roll:

filtr paliwa wymienie, bo juz zakupilem :)2
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pn lis 05, 2007 4:30 pm

swiece sprawdzone... wszystkie rozgrzewaja sie podpiete bezposrednio do plusa az do pelnej czerwonosci w czasie 15 sek. Ustawilem ta listewke, ktora je laczy, poskrecalem wszystko lepiej i moze pomoze, bo poprzednio na kablu ze sterownika bylo 12,5V a na swiecy niepodlaczonej bezposrednio 10V - moze pomoze :roll:

Filtr paliwa jutro i zobaczymy jak bedzie....
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » wt lis 06, 2007 10:04 am

a gdy telepie to trzyma obroty czy ma tak w okolicy 500 tylko
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
misiu
Posty: 599
Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
Lokalizacja: Gąbin / Płock

Post autor: misiu » wt lis 06, 2007 10:29 am

u mnie telepalo buda po zlozeniu silnika, okazalo sie ze mechanik zle ustawil cos w rozrzadzie (cyba cos z tym paskiem balansowym)
niestety tylko tyle wiem
suczę...robi się
gg: 1658948
plock4x4.pl

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt lis 06, 2007 10:36 am

no ma mniejsze obroty niz normalnie... co do rozrzadu, tez to biore pod uwage. Ale balansowy zostal zlozony tak jak byl zalozony, a rozrzadu na znakach....
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt lis 06, 2007 7:15 pm

panowie no wiec - akumulator zmieniony, wszystkie swiece zarowe dzialaja. Odpala za pierwszym razem, ale strasznie sie trzesie :(

Rozrzad jak moze niektorzy pamietaja mialem przestawiony. Walek balansowy ustawilismy tak samo jak byl ustawiony, bo zadnych znakow chyba tam nie ma... rozrzad o jeden zabek.

Co kurna jest nie tak, bo nie mam zamiaru co rano sie czuc jakby ktos mnie w dupe kopal... Dodaje gazu, nadal ma takie przerwy co chwile i po chwili z tym dodanym gazem przestaje... o co kurna chodzi?
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
JACEK 628
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: śr lut 08, 2006 7:05 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: JACEK 628 » wt lis 06, 2007 7:24 pm

Sprawdzałeś czy się nie zapowietrza?
Pajero 2,8TD

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt lis 06, 2007 8:13 pm

jak sprawdzic? czy to moze byc przyczyna problemu? Pewnie musze cos pogmyrac z pompka na filtrze paliwa znajac zycie :)21
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » wt lis 06, 2007 8:50 pm

może to być też wina zaworu w głowicy , któryś jest podparty i nie robi ciśnienia w komorze . Sprawdź luzy

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt lis 06, 2007 9:49 pm

regulacja na plytki czy srubowa? Ale wtedy chyba caly czas by zle chodzil, a nie tylko 10 sek po odpaleniu...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

powa

Post autor: powa » wt lis 06, 2007 9:52 pm

KrzysiekP pisze:panowie no wiec - akumulator zmieniony, wszystkie swiece zarowe dzialaja. Odpala za pierwszym razem, ale strasznie sie trzesie :(

Rozrzad jak moze niektorzy pamietaja mialem przestawiony. Walek balansowy ustawilismy tak samo jak byl ustawiony, bo zadnych znakow chyba tam nie ma... rozrzad o jeden zabek.

Co kurna jest nie tak, bo nie mam zamiaru co rano sie czuc jakby ktos mnie w dupe kopal... Dodaje gazu, nadal ma takie przerwy co chwile i po chwili z tym dodanym gazem przestaje... o co kurna chodzi?
po 1: Wałki ustawia się "na znaki " - górny wałek ma znak powyżej "na godzinie 11", a dolny na "godzinie 2" - blokuje się je śrubokrętami - są w bloku dziury do tego celu. Błędne ustawienie wałków to wypadanie plomb u pasażerów podczas pracy silnika.

po 2: Poszukaj postów o zapowietrzaniu się - jest trochę informacji. Jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwowym po stronie niskiego ciśnienia skutkuje zapowietrzeniami. Nie zawsze widać kapiące paliwo.

po 3: Ile czasu automat podgrzewa świecami?

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt lis 06, 2007 9:58 pm

powa pisze:
po 1: Wałki ustawia się "na znaki " - górny wałek ma znak powyżej "na godzinie 11", a dolny na "godzinie 2" - blokuje się je śrubokrętami - są w bloku dziury do tego celu. Błędne ustawienie wałków to wypadanie plomb u pasażerów podczas pracy silnika.

po 2: Poszukaj postów o zapowietrzaniu się - jest trochę informacji. Jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwowym po stronie niskiego ciśnienia skutkuje zapowietrzeniami. Nie zawsze widać kapiące paliwo.

po 3: Ile czasu automat podgrzewa świecami?
no tak, ale silnik po rozgrzaniu chodzi naprawde ladnie i nie trzesie sie, wiec moze to byc to?

archiwum juz przeskujue... co do podgrzewania swiec dosc dlugo, napewno powyzej 15 sek.
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

elpablito
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: sob paź 27, 2007 11:24 pm
Lokalizacja: Jasło

Post autor: elpablito » wt lis 06, 2007 10:25 pm

Cześć być może któryś wtryskiwacz dozuje więcej paciarki i zamiast mgiełki jest kropelka a zimny nie może przepalić dużej ilości paliwa i wypluwa co skutkuje częsawką i zadymka zanim się zagrzeje

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt lis 06, 2007 10:30 pm

Dobra, ale jest jedna roznica w tym wszystkim:

NIE DYMI PODCZAS PRZYDLAWIENIA :)

Dlatego wiele rzeczy odpada, bo naprawde nie puszcza zadnego dymka...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr lis 07, 2007 8:21 am

może coś w filtrze powietrza ogranicza przepływ.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » śr lis 07, 2007 8:50 am

Jakby luftu braklo, dymilby okrotnie, tak jak moj piekny wolnossacy PII krotki. Po wymianie filtra jakby nowka, ale chodzil rowno.

Cisnienia ma rowne na cylindrach ??
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości