L200 vs HILUX

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

L200 vs HILUX

Post autor: Gene » czw lis 08, 2007 1:02 pm

Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
Grześ K.
 
 
Posty: 831
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:40 pm
Lokalizacja: LBI

Post autor: Grześ K. » czw lis 08, 2007 1:20 pm

Elektronika Panie, wszystko to elektronika :)3

Osobiście i tak wolałbym Toyotę :)2
Był Samuraj na MT
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion :oops:

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » czw lis 08, 2007 2:05 pm

Mi osobiscie tez bardziej pasuje hilux...

Ps.Jak ktos ma zamiar tak zakrety kosic to niech sobie kupi toyota supra-mitsubishi eclipse ;)
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
biloowa
 
 
Posty: 280
Rejestracja: czw cze 17, 2004 9:00 pm
Lokalizacja: Człuchów---- Poznań

Post autor: biloowa » czw lis 08, 2007 2:59 pm

Grześ K. pisze:Elektronika Panie, wszystko to elektronika :)3

Osobiście i tak wolałbym Toyotę :)2
Jak by Ci kiedys ta elektronika życie uratowała to prawdopodobnie byłbyś innego zdania.
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS :) , KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » czw lis 08, 2007 3:22 pm

ale pier...ie a jak wam przyjdzie byc w takiej sytuacji podczas normalnej jazd????? Co??? To trzeba byc odrazu rajdowcem zeby tak sie przerwacać????

Auto nie ma prawa mieć takiego zachowania podczas gdy ważą się losy twojego życia, podobną przypadłość miał jeden z modeli mercedesa co prawda nie terenówka ale sie wywrócił, oraz dacia logan, w jednym przypadku wyszło że to wina opon(dacia logan) w drugim ze wada konstrukcji(mercedes)

tak wiec takie młodzieżowe teksty są jak najbardziej nie na miejscu, a dużej predkości do takiej wywrotki nie trzeba mieć :evil:


Do humoru napisze że 3 lata temu na osiedlu w miejscowosci Dzierżoniów (dolnośląskie) miał miejsce wypadek trabanta ktory wleciał w zakret 90stopni z predkością 30km/h, wypadek jak najbardziej śmieszny bo moi znajomi mieli dachowanie, czego to dowodzi.... no własnie :P

Ps. i popieram zdanie Biloowa, bo jesli nie byliście w takiej sytuacji to nigdy nie zrozumiecie...

Awatar użytkownika
mazurkas007
 
 
Posty: 2828
Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
Lokalizacja: podlasie

Post autor: mazurkas007 » czw lis 08, 2007 3:37 pm

Gifter a wiesz, że w instrukcji od nowego Defa jest napisane, że auto przy pokonywaniu zakrętu z nadmierną prędkością kładzie sie na bok.
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » czw lis 08, 2007 4:20 pm

biloowa pisze:
Grześ K. pisze:Elektronika Panie, wszystko to elektronika :)3

Osobiście i tak wolałbym Toyotę :)2
Jak by Ci kiedys ta elektronika życie uratowała to prawdopodobnie byłbyś innego zdania.
Ja zamiast na elektronice wole bazowac na swoich umiejetnosciach i nie pakowac sie np w takie zakrety czyms co z zalozenia nie jest wyscigowka... Oczywiscie moga sie zdarzyc takie sytuacje nie z naszej winy np jak ktos wymusi pierwszenstwo itp ale nie przesadzajmy. Niech "zlamie sie" w takie cos przecietny uzytkownik lc czy pajero. Czy takie samochody wogole nie powinny jezdzic wedlug Ciebie? :)
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » czw lis 08, 2007 4:42 pm

mazurkas007 no to znaczy ze to auto powinno na lawecie jezdzic bo jest niebezpieczne dla kierowcy i otoczenia...

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » czw lis 08, 2007 4:47 pm

:-?
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
pavvel
Posty: 2342
Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
Lokalizacja: pod lasem
Kontaktowanie:

Post autor: pavvel » czw lis 08, 2007 4:55 pm

kazde auto polozy sie na bok tylko to jest kwestia predkosci, techniki jazdy fakt faktem ze jedno to zrobi wczesniej a drugie pozniej

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » czw lis 08, 2007 4:58 pm

wiecie co nie bede się kłócił z nikim, swoje zdanie mam i go nie zmienie...

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » czw lis 08, 2007 5:15 pm

No to teraz czekamy na test Twojego pajero wchodzacego przy takiej predkosci w taki zakret. Czy moze jednak powinno jezdzic na lawecie? :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » czw lis 08, 2007 5:41 pm

szczerze miałem jedną taką sytuacje przy 70km/h i powiem ze pies przeżył i ja jestem cały, auto sie przechylilo ale nie jakoś mocno, zreszta opony mam na droge a nie do terenu, to też się liczy... no i pajero moje jest krótkie. Na trase ustawiam amorki na HARD ale to dużo nie pomaga musze przyznac

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » czw lis 08, 2007 6:12 pm

Nowy hilux to kupa, i w dodatku bardzo droga kupa, jak wszystkie ostatnie produkcje Toyoty. Jakość to dawno tylko slogan pozostał. pozostały tez ceny. I nic bredzenie fanatyków nie zmieni. Niech sie powywracaja byle tylko tym najlepszym jeżdzić.

Wolałbym juz rangera zamiat nowwego hila.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » czw lis 08, 2007 6:25 pm

Nie sadze zeby tu sie jakis fanatyk wypowiadal :) Mi sie hilux po prostu podoba, ze z jakosci starych dobrych hill'i nic nie zostalo kazdy wie :(
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » czw lis 08, 2007 7:26 pm

Gifter pisze:szczerze miałem jedną taką sytuacje przy 70km/h i powiem ze pies przeżył i ja jestem cały, auto sie przechylilo ale nie jakoś mocno, zreszta opony mam na droge a nie do terenu, to też się liczy... no i pajero moje jest krótkie. Na trase ustawiam amorki na HARD ale to dużo nie pomaga musze przyznac
Stosując twoje kryteria to 99% użytkowników tego forum to niebezpieczni szaleńcy, bo:
liftują auta podnosząc środek ciężkości,
zakładają stalowe zderzaki które są zabójcze dla pieszych
zakładają większe koła przez co obniżają skuteczność hamulców.

Nie obraź sie ale każdej zimy obserwuję ludzi którzy ufając elektronice i sloganom reklamowym leżą swoimi super-hiper bezpiecznymi brykami po rowach.
Jak coś waży 2 tony i ma 170 cm wysokości to prowadzi się to trochę inaczej niż plaskacza.

Trzeba być ŚWIADOMYM użytkownikiem terenówki i czytać instrukcję.

Trzeba MYŚLEĆ i nie doprowadzać do takich sytuacji. Do tego służy gaz i hamulec.

A w takiej sytuacji to przede wszystkim hamulec.

Wiesz w raportach policyjnych często pojawia się niby bzdurne zdanie:

"prędkość niedostosowana do warunków drogowych"

Trzeba myślec przed faktem.

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » czw lis 08, 2007 7:29 pm

BooBoo pisze:Nowy hilux to kupa, i w dodatku bardzo droga kupa, jak wszystkie ostatnie produkcje Toyoty. Jakość to dawno tylko slogan pozostał. pozostały tez ceny. I nic bredzenie fanatyków nie zmieni. Niech sie powywracaja byle tylko tym najlepszym jeżdzić.

Wolałbym juz rangera zamiat nowwego hila.
Masz prawo mieć własne zdanie, ale moje jest biegunowo różne od twojego.

A co do ceny to Hil jest jednym z najtańszych jeśli nie najtańszym pickupem na rynku.

A co do jakości to ci powiem tak:
Jak kiedyś motor 2.5 diesel miał 80 KM i palił 12l to było git. O wyważaniu kól to mało kto słyszał bo na oponach się jeździło "do końca" a potem robiło nalewki, bo nowych opon nie było. Jak coś szumiało to też się jeździło "do końca" a potem każdy w swojej "pipidówie" naprawiał jak się dało bo dostępu do części też nie było.

Teraz każdy chce 200 KM z motoru 2.0 i żeby palił nie więcej niż 10l. Jak usłyszy szmer czy pukanie to leci do serwisu żeby auto wymienili "bo mu zatrzask od zderzaka odskoczył i puka na dziurach" (swoją drogą spora cześć usterek powstaje z winy niewłaściwego użytkowania).
I jak już ta prawdziwa wada pojawi się w jednym aucie na ileś-tam-tysięcy sprzedanych to właściciel robi wielkie "HALLOOO" na jakimś forum (np. tutaj) i cały świat psioczy jaki to syf teraz produkują.



A za kilka lat i tak się przekonasz że z obecnie sprzedawanych w Polsce najtrwalszy będzie Hilux 102KM, obecnie oceniany jako mułowaty i toporny.
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 7:45 pm przez Bartek 4.7, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » czw lis 08, 2007 7:32 pm

Bartek 4.7 pisze: A co do ceny to Hil jest jednym z najtańszych jeśli nie najtańszym pickupem na rynku.
:o na którym rynku??
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » czw lis 08, 2007 7:34 pm

Qbartx pisze:Nie sadze zeby tu sie jakis fanatyk wypowiadal :) Mi sie hilux po prostu podoba, ze z jakosci starych dobrych hill'i nic nie zostalo kazdy wie :(
A szkoda nieprawdaż. Miała toyota takie sprzęty ktore śnią się jeszcze po nocach. Ale to chyba "se ne vrati". Dyktatura księgowych i takie tam :-?
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » czw lis 08, 2007 7:37 pm

Bartek 4.7 pisze:
BooBoo pisze:Nowy hilux to kupa, i w dodatku bardzo droga kupa, jak wszystkie ostatnie produkcje Toyoty. Jakość to dawno tylko slogan pozostał. pozostały tez ceny. I nic bredzenie fanatyków nie zmieni. Niech sie powywracaja byle tylko tym najlepszym jeżdzić.

Wolałbym juz rangera zamiat nowwego hila.
Masz prawo mieć własne zdanie, ale moje jest biegunowo różne od twojego.

A co do ceny to Hil jest jednym z najtańszych jeśli nie najtańszym pickupem na rynku.
Cenniki przejrzyj. A zwłaszcza stosunek ceny do tego co oferuje.

Toyota jest pod tym względem najgorsza na rynku.
Wiem co mówię bo też chciałem kupic nowego hila ale dałem sobie spokój.
Pod tym względem L200 wypada najkorzystniej.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » czw lis 08, 2007 7:50 pm

Videlec pisze:
Bartek 4.7 pisze: A co do ceny to Hil jest jednym z najtańszych jeśli nie najtańszym pickupem na rynku.
:o na którym rynku??
No zwracam honor.

Navara sprzedaje się tak "zajebiście" że oferują 32% rabatu :)21
A w tojocie nie dość że rabatu nie dają to jeszcze każą czekać na auto 8)

A tu "misie się nie psują"
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=48089

powa

Post autor: powa » czw lis 08, 2007 7:54 pm

No to może i ja coś w temacie napisze...

Otóż są proste prawa fizyki które powodują, że istnieje prędkość graniczna przy której samochód wylatuje z zakrętu do rowu lub na drzewo. Przyjmijmy, że dla samochodu "klasycznego" jest to 50 km/h a dla "wspomaganego elektronicznie" 75 km/h. Kiedy więc user pociśnie troszkę za bardzo i wywali go z drogi, to jadąc klasykiem będzie miał 55 km/h a "elektronikiem" 80km/h.

Teraz pytanie: w którym samochodzie wolicie w tej sytuacji siedzieć? No ale w folderkach wyglądało nieźle, co nie? Jak ktoś liczy na to, iż kawałek krzemu uwolni go od myślenia na drodze, to niech na rowerze jeździ. Albo idzie na autobus.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » czw lis 08, 2007 8:08 pm

Bartek 4.7 pisze: A w tojocie nie dość że rabatu nie dają to jeszcze każą czekać na auto 8)
:o nie dość, ze drogie to jeszcze każą czekać...??
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » czw lis 08, 2007 10:02 pm

powa :)2 Jest dokladnie tak jak piszesz !! Do momentu stracenia przyczepnosci kazdy jest cwaniak, a potem widac konsekwencje.
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » czw lis 08, 2007 11:23 pm

no i dlatego mam poloneza i pajero i nie kupuje elektronicnych mordulców :P

hehe

Ps.Bartek 4.7 nie obrażam sie ale i nie jezdze plaskaczami typu bmw,honda itp

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość