[Pajero 2004] Unieruchomiony wybór napędu
Moderator: Kosiarz
[Pajero 2004] Unieruchomiony wybór napędu
dzwignia zostala na 4LLc i nie ma szans jej ruszyc na inne przelozenia.
Spotkal sie ktos z czyms takim?
jak to tam sterowane jest?
Spotkal sie ktos z czyms takim?
jak to tam sterowane jest?
pozdrawiam michal
pajero DID
a6 quattro
pajero DID
a6 quattro
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
to wyglada na uszkodzeni samego wybierania (tam jakis silniczek jest do przelaczania?) a nie napedu.Misiek Cypr pisze:A jezdzic przod tyl probowales, powinno wyskoczyc.
Tam tylko mechanika, co robiles kiedy sie zblokowalo
zna ktos moze jakas stronke ze schematami do takiego pajero? z automatem i silnik 3,2 DID jesli to ma znaczenie dla mechanizmu wybeirania napedow.
nic szczegolnego nie robilem. zwykly blotnisty podjazd. auto normalnie jezdzi (tzn jak na ten wybor napedu).
pozdrawiam michal
pajero DID
a6 quattro
pajero DID
a6 quattro
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
wiesz wieszMisiek Cypr pisze:A wiesz, ze nie mozesz tak jezdzic po drogach utwardzonych
Tam raczej chamska mechanika, jak w manualnej skrzyni biegow jest.

no ale miedzy "wajcha" do przelaczania a mechanicznym wybieraniem napedu cos chyba musi byc? no bo raczej nei przelazce napedu takim delikatnym i krotkim ruchem ( w poprzedniej terenowce gdzie wybieranie napedu wlasnie na zasadzetakiej manualnej srzyni bylo to tak no ale tu chyba jakos inaczej, w sensie cos "po drodze" jest jeszcze)
pozdrawiam michal
pajero DID
a6 quattro
pajero DID
a6 quattro
a ze sie tak głupio zapytam - wciskasz ja w dol zanim próbujesz ciagnac ?sampek_ pisze:wiesz wieszMisiek Cypr pisze:A wiesz, ze nie mozesz tak jezdzic po drogach utwardzonych
Tam raczej chamska mechanika, jak w manualnej skrzyni biegow jest.
no ale miedzy "wajcha" do przelaczania a mechanicznym wybieraniem napedu cos chyba musi byc? no bo raczej nei przelazce napedu takim delikatnym i krotkim ruchem ( w poprzedniej terenowce gdzie wybieranie napedu wlasnie na zasadzetakiej manualnej srzyni bylo to tak no ale tu chyba jakos inaczej, w sensie cos "po drodze" jest jeszcze)

W jaki dol? Tam jest standardowa dzwignia od SS. Cztery pozycje. Dodam, ze w III Pajero i teraz w IV. Caly uklad zmiany biegow (manual) i wyboru napedu odbywa sie bardzo plynnie i dzwignie nie sa bezposrednio polaczone z mechanika. Jest to rozwiazanie majace poprawic komfort. Nie przenosza sie wibracje z silnika. Jak widac rowniez i zawodne.
Nie umiem Ci pomoc ale nie sadze aby to reduktor nawalil tylko wlasnie system laczacy dzwignie zmiany z elementami rozdzialu napedu.
2004 to powinienes jeszcze moze miec gwarancje. Proponuje mechaniora.
Nie umiem Ci pomoc ale nie sadze aby to reduktor nawalil tylko wlasnie system laczacy dzwignie zmiany z elementami rozdzialu napedu.
2004 to powinienes jeszcze moze miec gwarancje. Proponuje mechaniora.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość