[Pajero 2004] Unieruchomiony wybór napędu

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

sampek_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 29, 2005 9:45 am
Lokalizacja: Giżycko/Wawa

[Pajero 2004] Unieruchomiony wybór napędu

Post autor: sampek_ » pn lis 19, 2007 3:21 pm

dzwignia zostala na 4LLc i nie ma szans jej ruszyc na inne przelozenia.
Spotkal sie ktos z czyms takim?
jak to tam sterowane jest?
pozdrawiam michal
pajero DID
a6 quattro

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pn lis 19, 2007 4:10 pm

A jezdzic przod tyl probowales, powinno wyskoczyc.

Tam tylko mechanika, co robiles kiedy sie zblokowalo ??
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

sampek_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 29, 2005 9:45 am
Lokalizacja: Giżycko/Wawa

Post autor: sampek_ » pn lis 19, 2007 5:29 pm

Misiek Cypr pisze:A jezdzic przod tyl probowales, powinno wyskoczyc.

Tam tylko mechanika, co robiles kiedy sie zblokowalo ??
to wyglada na uszkodzeni samego wybierania (tam jakis silniczek jest do przelaczania?) a nie napedu.
zna ktos moze jakas stronke ze schematami do takiego pajero? z automatem i silnik 3,2 DID jesli to ma znaczenie dla mechanizmu wybeirania napedow.

nic szczegolnego nie robilem. zwykly blotnisty podjazd. auto normalnie jezdzi (tzn jak na ten wybor napedu).
pozdrawiam michal
pajero DID
a6 quattro

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pn lis 19, 2007 5:31 pm

A wiesz, ze nie mozesz tak jezdzic po drogach utwardzonych ??

Tam raczej chamska mechanika, jak w manualnej skrzyni biegow jest.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

sampek_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 29, 2005 9:45 am
Lokalizacja: Giżycko/Wawa

Post autor: sampek_ » pn lis 19, 2007 5:39 pm

Misiek Cypr pisze:A wiesz, ze nie mozesz tak jezdzic po drogach utwardzonych ??

Tam raczej chamska mechanika, jak w manualnej skrzyni biegow jest.
wiesz wiesz :)

no ale miedzy "wajcha" do przelaczania a mechanicznym wybieraniem napedu cos chyba musi byc? no bo raczej nei przelazce napedu takim delikatnym i krotkim ruchem ( w poprzedniej terenowce gdzie wybieranie napedu wlasnie na zasadzetakiej manualnej srzyni bylo to tak no ale tu chyba jakos inaczej, w sensie cos "po drodze" jest jeszcze)
pozdrawiam michal
pajero DID
a6 quattro

kongi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: sob paź 20, 2007 12:20 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kongi » wt lis 20, 2007 12:10 am

sampek_ pisze:
Misiek Cypr pisze:A wiesz, ze nie mozesz tak jezdzic po drogach utwardzonych ??

Tam raczej chamska mechanika, jak w manualnej skrzyni biegow jest.
wiesz wiesz :)

no ale miedzy "wajcha" do przelaczania a mechanicznym wybieraniem napedu cos chyba musi byc? no bo raczej nei przelazce napedu takim delikatnym i krotkim ruchem ( w poprzedniej terenowce gdzie wybieranie napedu wlasnie na zasadzetakiej manualnej srzyni bylo to tak no ale tu chyba jakos inaczej, w sensie cos "po drodze" jest jeszcze)
a ze sie tak głupio zapytam - wciskasz ja w dol zanim próbujesz ciagnac ? :)

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gene » wt lis 20, 2007 7:44 am

W jaki dol? Tam jest standardowa dzwignia od SS. Cztery pozycje. Dodam, ze w III Pajero i teraz w IV. Caly uklad zmiany biegow (manual) i wyboru napedu odbywa sie bardzo plynnie i dzwignie nie sa bezposrednio polaczone z mechanika. Jest to rozwiazanie majace poprawic komfort. Nie przenosza sie wibracje z silnika. Jak widac rowniez i zawodne.
Nie umiem Ci pomoc ale nie sadze aby to reduktor nawalil tylko wlasnie system laczacy dzwignie zmiany z elementami rozdzialu napedu.
2004 to powinienes jeszcze moze miec gwarancje. Proponuje mechaniora.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » wt lis 20, 2007 8:10 am

Trzeba rozebrać pozycjoner, i przeczyścić styki.
Często tak się dzieje po brodzeniu w błocie.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » wt lis 20, 2007 8:13 am

Dodam, że reduktor jest sterowany elektronocznie, a więc nie bezpośrednio z lewarkiem a jedynie kabelkami.
GG 3597101 tel. 602-673-905

sampek_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 29, 2005 9:45 am
Lokalizacja: Giżycko/Wawa

Post autor: sampek_ » wt lis 20, 2007 8:28 am

kongi pisze: a ze sie tak głupio zapytam - wciskasz ja w dol zanim próbujesz ciagnac ? :)
hehe :) pewnie. smigam tym autkiem od 2 lat :P
pozdrawiam michal
pajero DID
a6 quattro

sampek_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 29, 2005 9:45 am
Lokalizacja: Giżycko/Wawa

Post autor: sampek_ » wt lis 20, 2007 8:30 am

goszen pisze:Trzeba rozebrać pozycjoner, i przeczyścić styki.
Często tak się dzieje po brodzeniu w błocie.
no nie tak znow czesto. pierwszy raz cos takiego sie stalo.
dzieki przekaze sugestie mechanikowi
pozdrawiam michal
pajero DID
a6 quattro

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » wt lis 20, 2007 8:34 am

goszen pisze:Dodam, że reduktor jest sterowany elektronocznie, a więc nie bezpośrednio z lewarkiem a jedynie kabelkami.
:o :oops:
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

sampek_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 29, 2005 9:45 am
Lokalizacja: Giżycko/Wawa

Post autor: sampek_ » wt lis 20, 2007 8:35 am

btw. wie ktos skad mozna sciagnac lub zobaczyc na www jakis katalog mistubishi z czesciami tzn nie katalog no ale cos jak program serwisowy zeby zawieral rysunki zlozeniowe aut (konkretnie oczywiscie pajero).
cos jak ETKA dla vw/audi.
Jest cos takiego?
pozdrawiam michal
pajero DID
a6 quattro

JANUSZ D.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 9:00 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: JANUSZ D. » pt lut 22, 2008 9:41 pm

I co Sampek? Dalej jeździsz z załączonym LLc. Jeśli nie to powinieneś podać przyczynę. Chyba że nie chcesz się przyznać że nie czytałeś instrukcji obsługi. :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość