siemeringi- proźba acz pilna

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
PONTAR
 
 
Posty: 206
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

siemeringi- proźba acz pilna

Post autor: PONTAR » ndz gru 09, 2007 10:20 pm

Panowie proźba!
Potrzebuje wymiary i oznaczenia siemmeringów do włu korbowego silnika z przodu i pod sprzęgło oraz na przód skrzyni [SS] na wałek sprzęgłowy- silnik 2,5 tdintercooler '92 rok
Pozdr i dzieki z góry (nie linczować bo zaciek popuszcza)
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch

powa

Post autor: powa » pn gru 10, 2007 5:49 am

http://www.ajusa.es/CataOnLine/eng/index.php - i wszystko jasne. Poza tym masz w "zamiennikach chyba jeszcze informacje. Simmeringi wału są kierunkowe.

Awatar użytkownika
PONTAR
 
 
Posty: 206
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: PONTAR » pn gru 10, 2007 11:24 am

No nie wszystko jasne - skrzyni nie moge namierzyc............
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch

Awatar użytkownika
PONTAR
 
 
Posty: 206
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: PONTAR » wt gru 11, 2007 7:31 pm

No dobra to co ustaliłem;
siemering wału korbowego silnika przód - 44x60x7 - kierunkowy
siemering wału korbowego silnika tył (od strony sprzęgła) - 80x96x7,5 lub inne źródło 80x96x9L - kierunkowy
siemering wałka sprzęgłowego (wałek łączący spręgło ze skrzynią biegów) - 45x68x7 ????
A teraz proszę o weryfikację tych co kupowali lub/i wymieniali osobiście
PZDR Pontar
P.S. Problem polega na tym, że będę miał dostęp do garażu tylko na 12h w ciągu jednego dnia, a tutaj nie zawsze (żadko) uda się kupić w sklepie lub u dealer'a od ręki
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch

powa

Post autor: powa » wt gru 11, 2007 9:25 pm

wyślij mi vin to Ci napisze

Awatar użytkownika
PONTAR
 
 
Posty: 206
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: PONTAR » śr gru 12, 2007 8:48 pm

czyli dalej nic "na bank".............
Panowie, czy sami teoretycy?? No ja was prosze...........
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch

powa

Post autor: powa » czw gru 13, 2007 6:14 am

PONTAR pisze:czyli dalej nic "na bank".............
Panowie, czy sami teoretycy?? No ja was prosze...........
Gość, czego Ty od nas wymagasz? Podałem Ci źródło w katalogu producenta uszczelek, grzebałem z Twoim Vin-em w EPC(niestety bezskutecznie) - podałem Ci gdzie szukać namiaru na katalog elektroniczny przez WWW. Nie podam Ci numer części czy wymiarów siemmeringa bo nie znalazłem wiarygodnych informacji, bo przyroda zna różne dziwne przypadki - zwłaszcza że masz samochód z rynku Japońskiego. Jak nie jestem pewien to umywam ręce - po co ma ktoś później mieć pretensje że cośtam nie pasi i samochód rozgrzebany itd...

a żebyś więcej na nas nie narzekał to:

jeśli masz skrzynię 5 biegów manulaną to prawdopodobnie simmering "wejściowy" ma 2 wargi i wymiary 30x45x6 i wykonany jest z nitrylu - prawdopodobnie ma numer wg. Mitsu: MD723202 lub MD703735. W "zamiennikach" masz podane wymiary simmeringa wału korbowego - wymień też pierścień zgarniający i uszczelkę dekla - na forum były podane numery tych części.

Nie przyjmuję do wiadomości żadnych pretensji związanych z tymi simmeringami.

Kup Toyotę, u nich zawsze chętnie pomagają.... :)20

Awatar użytkownika
PONTAR
 
 
Posty: 206
Rejestracja: czw kwie 24, 2003 7:51 pm
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: PONTAR » czw gru 13, 2007 5:43 pm

kupié ale zaraz po tym jak Ty sobie kupisz............... :)21
Daj na luz na prowokacje odpowiadasz nerwami..........eeeeeee no co ty.
Wiem, ze wielu juz przerabialo temat to chcialem zmobilizowac..........
problem polega na tym, ze Irole to wiesniaki i jak nie masz odpowiednich namiarow na czesci to na bank sciagna zle......... a garaz z podnosnikiem uzycza mi kumpel miedzy swietami na jeden dzien i musze sie wyrobic.......
W kazdym badz razie dzieki serdeczne za zaiteresowanie i pomoc
PZDR
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw gru 13, 2007 5:51 pm

PONTAR pisze:kupié ale zaraz po tym jak Ty sobie kupisz............... :)21
Daj na luz na prowokacje odpowiadasz nerwami..........eeeeeee no co ty.
Wiem, ze wielu juz przerabialo temat to chcialem zmobilizowac..........
problem polega na tym, ze Irole to wiesniaki i jak nie masz odpowiednich namiarow na czesci to na bank sciagna zle......... a garaz z podnosnikiem uzycza mi kumpel miedzy swietami na jeden dzien i musze sie wyrobic.......
W kazdym badz razie dzieki serdeczne za zaiteresowanie i pomoc
PZDR
w kraju takich problemów nie ma, ide do sklepu i mówie mam miśka V20 rocznik 94 3.0V6 150Psów i chcę ......... , a gość na to, to mamy od ręki reszta na pojutrze, a ja na to ok, to proszę to odłożyć che se naraz zabrać wsio jak będzie, Pan mówi jak przychodzę należy się ....... ja płace odbieram fv. i wszyscy sa zadowoleni no :)21

ps. i nawet Vinu nie trza podawać
Czwarte serce :cry:

powa

Post autor: powa » czw gru 13, 2007 6:43 pm

@Pontar: Ja się nie nerwuje, jestem obok tego :)20 .

A historia zna różne przypadki: np. Pajero V20 z resorem z tyłu, silniki 2.5L bez IC w V20 czy też różne średnice wałka reduktora w zależności od skrzyni biegów - i to pomimo, że papier mówi, że oba reduktory powinny być w 100% identyczne. Dodam do tego jeszcze różne łożyska w teoretycznie identycznych reduktorach oraz różnice pomiędzy tłokami 1 i 3 a 2 i 4 w silniku 4D56. Dziwadeł nie brakuje a nie o wszystkich wiadomo.

Dlatego jedynym odnośnikiem jest dla mnie EPC - jak nie czyta VIN-u, to olewam temat jeśli nie mam pewności, że będzie działać.

Lepiej już nawet zamówić w ASO niż zostać z rozgrzebanym samochodem przez np. durny niepasujący simmer za kilka dyszek. Użeranie się ze własnoręcznie ze sztruclami uczy pokory :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość