siemeringi- proźba acz pilna
Moderator: Kosiarz
siemeringi- proźba acz pilna
Panowie proźba!
Potrzebuje wymiary i oznaczenia siemmeringów do włu korbowego silnika z przodu i pod sprzęgło oraz na przód skrzyni [SS] na wałek sprzęgłowy- silnik 2,5 tdintercooler '92 rok
Pozdr i dzieki z góry (nie linczować bo zaciek popuszcza)
Potrzebuje wymiary i oznaczenia siemmeringów do włu korbowego silnika z przodu i pod sprzęgło oraz na przód skrzyni [SS] na wałek sprzęgłowy- silnik 2,5 tdintercooler '92 rok
Pozdr i dzieki z góry (nie linczować bo zaciek popuszcza)
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
http://www.ajusa.es/CataOnLine/eng/index.php - i wszystko jasne. Poza tym masz w "zamiennikach chyba jeszcze informacje. Simmeringi wału są kierunkowe.
No dobra to co ustaliłem;
siemering wału korbowego silnika przód - 44x60x7 - kierunkowy
siemering wału korbowego silnika tył (od strony sprzęgła) - 80x96x7,5 lub inne źródło 80x96x9L - kierunkowy
siemering wałka sprzęgłowego (wałek łączący spręgło ze skrzynią biegów) - 45x68x7
??
A teraz proszę o weryfikację tych co kupowali lub/i wymieniali osobiście
PZDR Pontar
P.S. Problem polega na tym, że będę miał dostęp do garażu tylko na 12h w ciągu jednego dnia, a tutaj nie zawsze (żadko) uda się kupić w sklepie lub u dealer'a od ręki
siemering wału korbowego silnika przód - 44x60x7 - kierunkowy
siemering wału korbowego silnika tył (od strony sprzęgła) - 80x96x7,5 lub inne źródło 80x96x9L - kierunkowy
siemering wałka sprzęgłowego (wałek łączący spręgło ze skrzynią biegów) - 45x68x7

A teraz proszę o weryfikację tych co kupowali lub/i wymieniali osobiście
PZDR Pontar
P.S. Problem polega na tym, że będę miał dostęp do garażu tylko na 12h w ciągu jednego dnia, a tutaj nie zawsze (żadko) uda się kupić w sklepie lub u dealer'a od ręki
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
Gość, czego Ty od nas wymagasz? Podałem Ci źródło w katalogu producenta uszczelek, grzebałem z Twoim Vin-em w EPC(niestety bezskutecznie) - podałem Ci gdzie szukać namiaru na katalog elektroniczny przez WWW. Nie podam Ci numer części czy wymiarów siemmeringa bo nie znalazłem wiarygodnych informacji, bo przyroda zna różne dziwne przypadki - zwłaszcza że masz samochód z rynku Japońskiego. Jak nie jestem pewien to umywam ręce - po co ma ktoś później mieć pretensje że cośtam nie pasi i samochód rozgrzebany itd...PONTAR pisze:czyli dalej nic "na bank".............
Panowie, czy sami teoretycy?? No ja was prosze...........
a żebyś więcej na nas nie narzekał to:
jeśli masz skrzynię 5 biegów manulaną to prawdopodobnie simmering "wejściowy" ma 2 wargi i wymiary 30x45x6 i wykonany jest z nitrylu - prawdopodobnie ma numer wg. Mitsu: MD723202 lub MD703735. W "zamiennikach" masz podane wymiary simmeringa wału korbowego - wymień też pierścień zgarniający i uszczelkę dekla - na forum były podane numery tych części.
Nie przyjmuję do wiadomości żadnych pretensji związanych z tymi simmeringami.
Kup Toyotę, u nich zawsze chętnie pomagają....

kupié ale zaraz po tym jak Ty sobie kupisz...............
Daj na luz na prowokacje odpowiadasz nerwami..........eeeeeee no co ty.
Wiem, ze wielu juz przerabialo temat to chcialem zmobilizowac..........
problem polega na tym, ze Irole to wiesniaki i jak nie masz odpowiednich namiarow na czesci to na bank sciagna zle......... a garaz z podnosnikiem uzycza mi kumpel miedzy swietami na jeden dzien i musze sie wyrobic.......
W kazdym badz razie dzieki serdeczne za zaiteresowanie i pomoc
PZDR

Daj na luz na prowokacje odpowiadasz nerwami..........eeeeeee no co ty.
Wiem, ze wielu juz przerabialo temat to chcialem zmobilizowac..........
problem polega na tym, ze Irole to wiesniaki i jak nie masz odpowiednich namiarow na czesci to na bank sciagna zle......... a garaz z podnosnikiem uzycza mi kumpel miedzy swietami na jeden dzien i musze sie wyrobic.......
W kazdym badz razie dzieki serdeczne za zaiteresowanie i pomoc
PZDR
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
w kraju takich problemów nie ma, ide do sklepu i mówie mam miśka V20 rocznik 94 3.0V6 150Psów i chcę ......... , a gość na to, to mamy od ręki reszta na pojutrze, a ja na to ok, to proszę to odłożyć che se naraz zabrać wsio jak będzie, Pan mówi jak przychodzę należy się ....... ja płace odbieram fv. i wszyscy sa zadowoleni noPONTAR pisze:kupié ale zaraz po tym jak Ty sobie kupisz...............![]()
Daj na luz na prowokacje odpowiadasz nerwami..........eeeeeee no co ty.
Wiem, ze wielu juz przerabialo temat to chcialem zmobilizowac..........
problem polega na tym, ze Irole to wiesniaki i jak nie masz odpowiednich namiarow na czesci to na bank sciagna zle......... a garaz z podnosnikiem uzycza mi kumpel miedzy swietami na jeden dzien i musze sie wyrobic.......
W kazdym badz razie dzieki serdeczne za zaiteresowanie i pomoc
PZDR

ps. i nawet Vinu nie trza podawać
Czwarte serce 

@Pontar: Ja się nie nerwuje, jestem obok tego
.
A historia zna różne przypadki: np. Pajero V20 z resorem z tyłu, silniki 2.5L bez IC w V20 czy też różne średnice wałka reduktora w zależności od skrzyni biegów - i to pomimo, że papier mówi, że oba reduktory powinny być w 100% identyczne. Dodam do tego jeszcze różne łożyska w teoretycznie identycznych reduktorach oraz różnice pomiędzy tłokami 1 i 3 a 2 i 4 w silniku 4D56. Dziwadeł nie brakuje a nie o wszystkich wiadomo.
Dlatego jedynym odnośnikiem jest dla mnie EPC - jak nie czyta VIN-u, to olewam temat jeśli nie mam pewności, że będzie działać.
Lepiej już nawet zamówić w ASO niż zostać z rozgrzebanym samochodem przez np. durny niepasujący simmer za kilka dyszek. Użeranie się ze własnoręcznie ze sztruclami uczy pokory

A historia zna różne przypadki: np. Pajero V20 z resorem z tyłu, silniki 2.5L bez IC w V20 czy też różne średnice wałka reduktora w zależności od skrzyni biegów - i to pomimo, że papier mówi, że oba reduktory powinny być w 100% identyczne. Dodam do tego jeszcze różne łożyska w teoretycznie identycznych reduktorach oraz różnice pomiędzy tłokami 1 i 3 a 2 i 4 w silniku 4D56. Dziwadeł nie brakuje a nie o wszystkich wiadomo.
Dlatego jedynym odnośnikiem jest dla mnie EPC - jak nie czyta VIN-u, to olewam temat jeśli nie mam pewności, że będzie działać.
Lepiej już nawet zamówić w ASO niż zostać z rozgrzebanym samochodem przez np. durny niepasujący simmer za kilka dyszek. Użeranie się ze własnoręcznie ze sztruclami uczy pokory

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość