Zgrzyt przy jeździe 4x4...
Moderator: Kosiarz
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Zgrzyt przy jeździe 4x4...
Witam kolegów... Mam dziwny problem i nie wiem co to może być... Przy jeździe 2x4 nic nie hałasuje, wszystko jest ok. Po włączeniu 4x4 na początku też jest wszystko ok, lecz po pewnym czasie (po ~10km) zaczyna zgrzytać... Trudno jest mi jest zlokalizować ten hałas... Dobiega gdzieś z przodu, na wysokości przedniego mostu. Co to może być? Jakieś sugestie? Za każdą pomoc dziękuję. Pozdrawiam
krótkie Pajero 2,5TDi 95r
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Z tego co wyczytałem, zauważyłem to mam SS. Co mają do tego sprzęgiełka skoro ich nie włączam? (mam manualne) Zgrzytanie jest dziwne. Tak jak napisałem rozpoczyna sie po pewnym czasie, ale i wtedy raz cichnie, później znowu głośniej... Raczej nie ma różnicy czy skręcam czy jadę na wprost...
Ostatnio zmieniony śr gru 19, 2007 6:23 pm przez Warchlaczek, łącznie zmieniany 1 raz.
krótkie Pajero 2,5TDi 95r
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Chwila przecies ss maja most zalaczany cisnieniowo z kompresorka, jezeli ma sprzegielka to nie ma ss tylko zwykla skrzynie. A jezeli tak to powiniem miec wylaczone sprzegielka na drodze i nie jezdzic na wlaczonym napedzie...
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
To chyba mam coś nie tak... W terenie, jak gdzieś się zakopałem to włączałem 4x4 i ciągnął tył, a dodatkowo łapały przednie kola, gdy chciałem spiąć sztywno przedni most, zapinałem sprzęgiełka..., gdy naprawdę cieżki teren to bieg 4x4 żółw + sprzęgiełka + blokada jeszcze tylnej osi. Coś źle??
Koledzy, w opcji szukaj znalazłem coś że może to wina wieloklinu na wale/ krzyżaków... (?)
Koledzy, w opcji szukaj znalazłem coś że może to wina wieloklinu na wale/ krzyżaków... (?)
krótkie Pajero 2,5TDi 95r
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
Jak masz ss to racja, możesz jeździć,Warchlaczek pisze:Z tego co wyczytałem, zauważyłem to mam SS. Co mają do tego sprzęgiełka skoro ich nie włączam? (mam manualne) Zgrzytanie jest dziwne. Tak jak napisałem rozpoczyna sie po pewnym czasie, ale i wtedy raz cichnie, później znowu głośniej... Raczej nie ma różnicy czy skręcam czy jadę na wprost...
GG 3597101 tel. 602-673-905
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Ale skoro nie powinienem, to podczas normalnej jazdy jakie powinny być objawy?? I skoro przy włączonym tylko 4x4 bez sprzęgiełek przód i tak nie ciągnie to dlaczego tak nie można jeździć?? Ma ktoś pomysł co jest nie tak, co się dzieje??
krótkie Pajero 2,5TDi 95r
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
A nakarmiłeś skośnego skrzata garścią ryżu? Jak byłbyś głodny to też byś nierobił. Sypnij ryż pod fure to pojedzie 4x4.Warchlaczek pisze: I skoro przy włączonym tylko 4x4 bez sprzęgiełek przód i tak nie ciągnie to dlaczego tak nie można jeździć?? Ma ktoś pomysł co jest nie tak, co się dzieje??

Dyskoteka cysta.
Sluchaj, albo nie wiesz o czym piszesz albo piszesz bzdury.
Ustalmy moze, czy masz SuperSelect, czy EasySelct.
Skoro Ci sie nie chce szukac, to zrobie Ci uprzejmosc:
Jesli na drazku od napedow masz pozycje 2H, 4H, 4HLc, N, 4LLc to masz SuperSelect. Jesli masz 2H, 4H, N, 4L to masz EasySelect.
Idac tym tropem dalej, jesli masz SS, to nie masz sprzegielek. Jesli masz ES, to mozesz miec sprzegielka manualne (da sie przelaczac na piastach pomiedzy FREE a LOCK) lub sprzegielka automatyczne (nic sie nie przelacza).
W zaleznosci od powyzszego sa dostepne rozne opcje uzywania napedow i rozne moga byc przyczyny nieprawidlowego ich funkcjonowania.
Moze wiec sie okreslisz najpierw jaki masz reduktor, a pozniej bedziemy mysleli dalej, ok?
Ustalmy moze, czy masz SuperSelect, czy EasySelct.
Skoro Ci sie nie chce szukac, to zrobie Ci uprzejmosc:
Jesli na drazku od napedow masz pozycje 2H, 4H, 4HLc, N, 4LLc to masz SuperSelect. Jesli masz 2H, 4H, N, 4L to masz EasySelect.
Idac tym tropem dalej, jesli masz SS, to nie masz sprzegielek. Jesli masz ES, to mozesz miec sprzegielka manualne (da sie przelaczac na piastach pomiedzy FREE a LOCK) lub sprzegielka automatyczne (nic sie nie przelacza).
W zaleznosci od powyzszego sa dostepne rozne opcje uzywania napedow i rozne moga byc przyczyny nieprawidlowego ich funkcjonowania.
Moze wiec sie okreslisz najpierw jaki masz reduktor, a pozniej bedziemy mysleli dalej, ok?
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Kolego, spokojnie, bez nerwów.... Jedyną osobą która w tym wypadku się denerwuje powinienem by ja. Ok, wg tego co jest wyżej napisane mam ES. Co w tym wypadku mogło się u mnie stać?ernil pisze:Sluchaj, albo nie wiesz o czym piszesz albo piszesz bzdury.
Ustalmy moze, czy masz SuperSelect, czy EasySelct.
Skoro Ci sie nie chce szukac, to zrobie Ci uprzejmosc:
Jesli na drazku od napedow masz pozycje 2H, 4H, 4HLc, N, 4LLc to masz SuperSelect. Jesli masz 2H, 4H, N, 4L to masz EasySelect.
Idac tym tropem dalej, jesli masz SS, to nie masz sprzegielek. Jesli masz ES, to mozesz miec sprzegielka manualne (da sie przelaczac na piastach pomiedzy FREE a LOCK) lub sprzegielka automatyczne (nic sie nie przelacza).
W zaleznosci od powyzszego sa dostepne rozne opcje uzywania napedow i rozne moga byc przyczyny nieprawidlowego ich funkcjonowania.
Moze wiec sie okreslisz najpierw jaki masz reduktor, a pozniej bedziemy mysleli dalej, ok?
krótkie Pajero 2,5TDi 95r
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
31x10,5x15'' AT
Nowiutkie L200 2,5TDi 160KM
- Warchlaczek
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr kwie 13, 2005 2:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości