Strona 1 z 2

Pajero 2.8TD GLS

: pt lut 27, 2004 5:25 pm
autor: PKi
Cześć.

Myślę o zakupie takiego miśka, w miare 95/96. Co możecie mi na ten temat doradzic, co odradzić. Na co zwrócic szczególną uwagę przy zakupie. Jaki trwały jest ten silnik, jak reszta ? Nie jeżdze zawodowo w terenie, czasem muszę przeciągnąć jakąś lawete 2-3t. Jakiego przebiegu spodziewać się po autku ? Jakieś standardowe problemy ?? Jakie zużycie ropki ?

I jak to się sprawuje w benzynie V6 na gazie ?? Jakie normy....?!

Jest tu ktoś z takim na pomorzu ??

: pt lut 27, 2004 6:05 pm
autor: Aśka&Kuba
mam 90r V6 co dokładnie chcesz wiedziec

: pt lut 27, 2004 6:09 pm
autor: bojach
głowica silnika :o :)2

: pt lut 27, 2004 6:26 pm
autor: MACIEK27
bojach pisze:głowica silnika :o :)2
co z nia nie tak :o

: pt lut 27, 2004 6:38 pm
autor: bojach
pękają :)3 tak jak w 2,3 i 2,5

: pt lut 27, 2004 6:40 pm
autor: MACIEK27
moim zdaniem w wielu japońskich dieslach pękają :-?

: pt lut 27, 2004 6:48 pm
autor: PKi
To w jakim pękają ?? w 2.8 ??

Właśnie przed 15 minutami testowałem 2.8TD, 95r z przebiegiem nieco ponad 280tyś....

: pt lut 27, 2004 6:49 pm
autor: Aśka&Kuba
i jak wrarzenia :wink:

: pt lut 27, 2004 6:50 pm
autor: Aśka&Kuba
tylko nie pisz żę poloneza misza :wink:

: pt lut 27, 2004 6:51 pm
autor: MACIEK27
PKi pisze:To w jakim pękają ?? w 2.8 ??

Właśnie przed 15 minutami testowałem 2.8TD, 95r z przebiegiem nieco ponad 280tyś....
doswiadczeni twierdza zw pekaja a wymiana droga :oops:

: pt lut 27, 2004 6:54 pm
autor: bojach
a właśnie że nie taka droga kpl. góry z robotą z 3kzł a autko chodzi super , :)2
a głowice to pękają jak w każdym to fakt ale właśnie w takim momencie auto się sprzedaje :wink:

: pt lut 27, 2004 7:01 pm
autor: PKi
No dobra, to teraz tak:
- w jakim momencie pękają ?? przebieg ??
- znając życie to pękają jak sie katuje :oops: w cherokeem też wymieniałem, wstawiłem 4 nowiste 2003r. i spokój....
- wrażenia ok. samochód by mi odpowiadał, ten był troche zaśmiecony, ale u mnie to nie będzie wyglądało inaczej :P troche miał wylatane zawieszenie z przodu - dojadz do mnie tylko polną i napierdala dość mocno. czy to tak od nowego robi ?? hehe w każym razie w cherokeem na razie jest spokój, nic nie puka na polnej...

: pt lut 27, 2004 7:03 pm
autor: bojach
PKi pisze:No dobra, to teraz tak:
- w jakim momencie pękają ?? przebieg ??
- znając życie to pękają jak sie katuje :oops: w cherokeem też wymieniałem, wstawiłem 4 nowiste 2003r. i spokój....
:)2

: pt lut 27, 2004 7:04 pm
autor: PKi
@bojach:
komplet 3k z robotą to nowa czy używka ???

: pt lut 27, 2004 7:09 pm
autor: bojach
głowica nowa - 1800 tyle płaciłem w zeszłym roku ale teraz z tym euro to może być różnica rzędu 300 zł
zawory gumki nowe - 200
uszczelki kpl. góra - 200
robota ok - 400
i 600 na końcówki wtrysków i inne duperele wychodzące w trakcie :)2

wałek i popychacze raczej są OK :wink:

: pt lut 27, 2004 7:12 pm
autor: PKi
No dobra.
To teraz tak:
- Jak jest rozrząd ?? Pasek ? Keta ? Zębatki ? i so ile wymiana ?!
- Ile można wyłożyć za takiego misia w 95r. 5 dzwiowy 2.8TD

: pt lut 27, 2004 7:18 pm
autor: bojach
a kolega w necie poszuka tam jest wszystko :)2

a rozrządu pilnuje paseczek co pompę równierz napędza a kosztuje 80 zeta tlko rolka napinacza 150 , aaaa jest tam jeszcze pasek napędzjący wałeczki balansowe takie dwa małe wariaty co nie zawsze chcą działać :)21

: pt lut 27, 2004 7:20 pm
autor: PKi
A golega podpowie (choć na PW) ciekwae adresy, bo już dziś cały dzień szukam w necie. Tylko bez tych po rusko, bo nie trybie. Angielski i niemiecki OK.
A instrukcje serwisowe gdzieś można znaleźć ??

: pt lut 27, 2004 7:28 pm
autor: bojach
szkoda że ruski mierzi bo oni mają najwięcej , mnie linki się pogubiły bo wirusy kompa zziarły ale mam na CD ku trochę i jak przez kościerzyne jechał to przywiozę , :)2

: pt lut 27, 2004 8:10 pm
autor: Aśka&Kuba
a przez Rzeszów jak będziesz kidyś jechał to też bym bardzo prosił

: pt lut 27, 2004 8:34 pm
autor: bojach
dajcie namiar to wam wyślę :)2



a hieny przecz :)21

: pt lut 27, 2004 9:59 pm
autor: Piernik
ja co moge dodac?
ano taka jenoskromna refleksja, bo glowica tak sama z siebie to rzadko peka.. tak mnie sie wydaje..
a pekac moze i w pojarkach, bo to tak z glopicami jest, ze jak pracuja to im ciplutko sie robi..
a w pojarkach 2,3/2,5 jakem tom sobie uwidzial, to jakos tak wyglada mnie ze one to moga miec za zbytnio cieplutko, jak co nie tak z ukladem chlodzenia dziac sie moze... i wtedy to.. pyk!

ale czy ja sie na tym znam....

: pt lut 27, 2004 10:11 pm
autor: bojach
a szalone przygazówy na mrozie jak trup nie zatrybia to co :)5


tak normalka no nie :wink:

: pt lut 27, 2004 10:20 pm
autor: Piernik
przygazowy na mrozie hihi - bojach - fajnies to okreslil;))

w ten sposob mozna fajnie i szybko zajechac cokolwiek co je smarowane olejem a turbinki wszelakie szczegolnie i insze elementa co to sie dalej nieco i wyzej znajduja;))

to jeno refleksja ofkors luzna ;))
przeca jam sie nie znam na silnikach...

: sob lut 28, 2004 12:22 pm
autor: Kosiarz
PKi pisze:No dobra.
To teraz tak:
- Jak jest rozrząd ?? Pasek ? Keta ? Zębatki ? i so ile wymiana ?!
Łańcuch, teoretycznie dożywotnio, ale jak hałasuje to szybko do znachora.....
Siwy