CZY KTOŚ MA LO40 V6

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

CZY KTOŚ MA LO40 V6

Post autor: Aśka&Kuba » sob lut 28, 2004 7:23 pm

Mamy taką pojare i chcieli byśmy się dowiedzieć coś na temat podiesienia tego autka ale z tego co widze chyba wszyscy mają pojary na resorach :cry: :cry: jak ktoś ma lub miał V6 i ją podnosił to czy mógł by coś o tym napisa

Dzięki

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » sob lut 28, 2004 8:19 pm

jak chcesz malo robic i mniejszy efekt uzyskac to podkrec drazki i podkladki pod sprezyny z tylu, a jak chcesz miec lepiej to podnies bude - roboty na 5 h a efekt chyba najlepszy.
wiele z tym autem nie ma kombinacji :)

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » ndz lut 29, 2004 12:26 pm

a z tyłu amortyzatorów dłuższych nie trzeba

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » pn mar 01, 2004 1:12 am

generalnie nie - ale jak zalozysz to poprawisz wykrzyz.

ale i tak mysle ze z buda bedzie lepiej bo wiecj plusow ma takie rozwiazanie.

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pn mar 01, 2004 3:59 pm

możesz rozwinąć swoją myśł :wink:

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » pn mar 01, 2004 8:03 pm

no chodzi o to ze podnoszac zawieszenie o 2'', przod juz nie bedzie pracowal tak jak trzeba:
- bedzie twardo co sie odbije na komforcie i szybszym zuzyciu czesci w zawieszeniu,
-bedzie moze nierowno bo przewaznie prawa strona jest bardziej zuzyta a ja ustawisz rowno to sprezystosc stron bedzie inna,
-wykrzyz przedu zmniejszy sie straszliwie, bo ciezko bedzie doprowadzic wahacz do pelnego ugiecia
-przednie zawieszenie nie bedzie wybieralo glebokich dziur - auto bedzie nurkowac calym przodem, na szybkich zakretach bedzie dzwigac kolo - w tym wszytskim pomoze wyjecie stabilizatora, ale bedzie mniej bezpiecznie w zakretach - bedzie podwijac wewnetrzne kolo
- po zalozeniu ciezkiego zderzaka i wyciagarki znowu pojdzie jeszcze bardsziej w dol
- na czesc tego pomoga drazki skretne hd - najtaniej chyba bedzie iron mana

co do tylu to jak zmienisz sprezyny albo dasz podkladki to wypadalo by zmienic amortyzatory - zmierzyc trza skok mostu bez amortyzatorow (ale sprawdzic lu zmodyfikowac wal i przewody hamulcowe) i dobrac odpoweidnie i japonskich autch nie stanowi to az takiego problemu bo wybor jest duzy - patrz katalog z wymiarami.

a jak podniesiesz bude to z tego co pamietam 2'' nic nie zmienaija - nie trzeba wydluzac drakow biegow, rur chlodnict itd.
a zyskujesz to ze zawieszenie pracuje dalej tak samo, mniej podniosiony srodek ciezkosci (bo buda wazy mniej nic cale auto bez "mostow" :)
a wlozych spokojnie 33''

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pn mar 01, 2004 8:23 pm

jogibabuu pisze:
a jak podniesiesz bude to z tego co pamietam 2'' nic nie zmienaija - nie trzeba wydluzac drakow biegow, rur chlodnict itd.
a zyskujesz to ze zawieszenie pracuje dalej tak samo, mniej podniosiony srodek ciezkosci (bo buda wazy mniej nic cale auto bez "mostow" :)
a wlozych spokojnie 33''
1. to jak najprościej podnieść budę :)5
2.a co do ironmena / drążki , resory ,sprężyny / ??? może warto się skusić ?
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » pn mar 01, 2004 8:34 pm

co do podniesienia budy to albo eleastomery dorobic albo ciac z preta alumniowego i do tego mocne sruby.

a co do drazkow to jak jeszcze mialem feroze to iron mana w polsce nie bylo a jakos do niemiec nie mailem okazji pojechac a cena byla 400 ojro i bylem zdecydowany.

sprawdzcie ile kosztuje komplet irona mana ze resorami czy sprezynami, ale i tak mysle ze z buda bedzie tansze, pewniejsze i lepsze rozwiazanie.

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pn mar 01, 2004 8:58 pm

drązki 1300 zeta netto
resory po 600 zeta netto

ale skok ponoć duzo większy

kit ok 3000 zeta netto 4x amory +resor / sprężyny - doliczyc trzeba drążki i polibusze wieszaki itp.
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pn mar 01, 2004 9:02 pm

a do podnoszenia budy to : polimery, teflon,? ile 2" :roll:
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn mar 01, 2004 11:08 pm

Nie gadaj z tym kolaborantem :)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » pn mar 01, 2004 11:40 pm

bojach pisze:a do podnoszenia budy to : polimery, teflon,? ile 2" :roll:
starczy, z tego co ludzie pisza to robia 4-6 cm,
pozniej dzwignia juz jest duza
a material najpopularnirjszy to polimer lub aluminium, moze ktos cos innego zastosowal...

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » wt mar 02, 2004 1:51 pm

jogibabuu pisze:
bojach pisze:a do podnoszenia budy to : polimery, teflon,? ile 2" :roll:
starczy, z tego co ludzie pisza to robia 4-6 cm,
pozniej dzwignia juz jest duza
a material najpopularnirjszy to polimer lub aluminium, moze ktos cos innego zastosowal...
Jak miałem UAZ'a, to poprzedni właściciel zrobił profesjonalny lift budy z równo poprzycinanego... ceownika :lol: :lol: :lol: :)21 Tak było właśnie na oko jakieś 2'' :)21 :)2
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » wt mar 02, 2004 11:36 pm

pewnie tak zrobie że tylko bude podniose jak się 33 znieszczą to ok to nie ma być auto wyczynowe ( do wyczynu to się nad parcholem zastanawiam ) ale pojary nie sprzedam :wink: dobrze mi z nią 8) a ironmann odpada wolał bym troche odłorzyć i próbować mosty od parcha włożyć

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości