Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pn sty 21, 2008 6:09 pm
Mój kumpel ma Gallopera i po wymianie uszczelek pod kapą zaworów zaświeciła mu się ta kontrolka i zginęło wspomaganie hamulców. Czy ktoś może wyjaśnić znaczenie tej kontrolki? Z góry dzięki (a propo - w Patrolu nie mam takiej):

Interesuje mnie ta po lewj na dole......
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » pn sty 21, 2008 6:22 pm
era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » pn sty 21, 2008 6:42 pm
Hamulce i stan płynu odpadają, to pokazuje kontrolka powyżej (nad). Na pewno ma to związek z podciśnieniem. Proszę o dalsze pomysły........
-
Faja

- Posty: 366
- Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
- Lokalizacja: Puławy
Post
autor: Faja » pn sty 21, 2008 8:07 pm
W obudowę serwomechanizmu wkręcony jest czujnik podciśnienia. Pompka podciśnienia znajduje się na tylnej części alternatora. Należałoby wszystko sprawdzić, również przewód łączący pompkę z serwem.
Różne diesle teraz vitara tdi.
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » wt sty 22, 2008 11:39 am
Jesli nie ma wspomagania hamulcow, to cos nie halo z pompa vacuum. Jak juz napisali Ci powyzej, jest zamontowana na alternatorze.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » wt sty 22, 2008 12:24 pm
Tak, zgadza sie, ale wszystko było OK do momentu, kiedy kumpel uszczelnił pokrywę zaworów. Po złożeniu zaczęły się powyższe problemy. Teoretycznie nie dotykał połączenia vaku z serwem

Będzie musiał jeszcze raz przejrzeć wszystko........
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » wt sty 22, 2008 2:29 pm
seba4x4 pisze:Tak, zgadza sie, ale wszystko było OK do momentu, kiedy kumpel uszczelnił pokrywę zaworów. Po złożeniu zaczęły się powyższe problemy. Teoretycznie nie dotykał połączenia vaku z serwem

Będzie musiał jeszcze raz przejrzeć wszystko........
może przy zdejmowaniu pokrywy nie podłączył albo rozszczelnił przewód od wakopompy (tej za alternatorem ) do serwa , albo ma zwarcie przewód od czujnik tej kontolik ,który jest w serwie. Sprwadź czy czujnik jest zwarty po dopaleniu silnika jakąś zaróweczką , bedziesz miał pewność czy to przewód czy coś z podciśnieniem
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » wt sty 22, 2008 6:45 pm
Przewód od vaku był nadpęknięty, po uszczelnieniu pokrywy podkręcił alternator w celu regulacji luzu paska i przewód sie "rozlazł". Wszystko już OK. Dzięki za sugestie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości