Co to za kontrolka?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Co to za kontrolka?

Post autor: seba4x4 » pn sty 21, 2008 6:09 pm

Mój kumpel ma Gallopera i po wymianie uszczelek pod kapą zaworów zaświeciła mu się ta kontrolka i zginęło wspomaganie hamulców. Czy ktoś może wyjaśnić znaczenie tej kontrolki? Z góry dzięki (a propo - w Patrolu nie mam takiej):
Obrazek
Interesuje mnie ta po lewj na dole......
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » pn sty 21, 2008 6:22 pm

hamulce :)21 ?? stan płynu poniżej normy dopuszczalnej :roll: 8)
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » pn sty 21, 2008 6:42 pm

Hamulce i stan płynu odpadają, to pokazuje kontrolka powyżej (nad). Na pewno ma to związek z podciśnieniem. Proszę o dalsze pomysły........
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Faja » pn sty 21, 2008 8:07 pm

W obudowę serwomechanizmu wkręcony jest czujnik podciśnienia. Pompka podciśnienia znajduje się na tylnej części alternatora. Należałoby wszystko sprawdzić, również przewód łączący pompkę z serwem.
Różne diesle teraz vitara tdi.

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » wt sty 22, 2008 11:39 am

Jesli nie ma wspomagania hamulcow, to cos nie halo z pompa vacuum. Jak juz napisali Ci powyzej, jest zamontowana na alternatorze.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » wt sty 22, 2008 12:24 pm

Tak, zgadza sie, ale wszystko było OK do momentu, kiedy kumpel uszczelnił pokrywę zaworów. Po złożeniu zaczęły się powyższe problemy. Teoretycznie nie dotykał połączenia vaku z serwem :roll: Będzie musiał jeszcze raz przejrzeć wszystko........
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » wt sty 22, 2008 2:29 pm

seba4x4 pisze:Tak, zgadza sie, ale wszystko było OK do momentu, kiedy kumpel uszczelnił pokrywę zaworów. Po złożeniu zaczęły się powyższe problemy. Teoretycznie nie dotykał połączenia vaku z serwem :roll: Będzie musiał jeszcze raz przejrzeć wszystko........
może przy zdejmowaniu pokrywy nie podłączył albo rozszczelnił przewód od wakopompy (tej za alternatorem ) do serwa , albo ma zwarcie przewód od czujnik tej kontolik ,który jest w serwie. Sprwadź czy czujnik jest zwarty po dopaleniu silnika jakąś zaróweczką , bedziesz miał pewność czy to przewód czy coś z podciśnieniem

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » wt sty 22, 2008 6:45 pm

Przewód od vaku był nadpęknięty, po uszczelnieniu pokrywy podkręcił alternator w celu regulacji luzu paska i przewód sie "rozlazł". Wszystko już OK. Dzięki za sugestie :)2
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości