Pajero II - silnik V6 - 3000. Jaka realna cena rynkowa ?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Jarek10
 
 
Posty: 130
Rejestracja: śr sty 03, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: małopolska

Pajero II - silnik V6 - 3000. Jaka realna cena rynkowa ?

Post autor: Jarek10 » wt sty 22, 2008 10:31 pm

Witam kolegów.
Pytanie dla znających temat.
W związku z koniecznością wymiany silnika, mam
pytanie jaka jest realna cena rynkowa za taki motorek.
Remont porządny (półkapitalka czy kapitalka nie wchodzi w grę
- koszmar ceny oryginałów)

Zakładam, że silnik w dobrym stanie (organoleptyczy) test w autku :-)

Rozbieznosci, jakie znalazłem sięgają ponad dwukrotnej
wartości podstawowej,
tzn. od 2500,00 - 6000,00 zł Mam rodzynka za 1900,00 ale klient
nie bardzo chce dać gwarancję rozruchową - tak więc odpada.

Uprzedzając: szukałem na forum i kicha
- więc osmieliłem się wrzucić posta. :-)

pzdr.Jarek
Jeep ZJ 5.2 "96 / Mitsubishi Montero/Pajero II 3.0, Dodge Ram 1500/ Hemi 5,7

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » wt sty 22, 2008 10:51 pm

zależy ile kto jest gotów dać, ale ceny mniej wiecej jak pisałeś :)21

choć za 6 koła to chodza ale te 3,5 i to z młodych roczników


ps. myślę że twój motor to zdrowy, problemem jest tylko skrzynka, przyjedz jutro do mnie w ciagu dnia pojezdzisz moim to se porównasz :)23
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Jarek10
 
 
Posty: 130
Rejestracja: śr sty 03, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Jarek10 » wt sty 22, 2008 11:16 pm

@ Gebels
Dzięki za zaproszenie. Myślę, że nie będzie co porównywać.
Moje autko poprostu "nie jeżdzi" tylko się toczy. Jak dostanie
ze 4000 obrotów, to może zmieni bieg na niższy,
a może nie zmieni.....wiesz taka loteria :-) Chyba lepiej zagrać
w TOTKA - większe prawdopodobieństwo wygranej !!! :-)
Tak wiec narazie czeka mnie wymiana
"zestawu naprawczego" = silnik+skrzynia, no może w trochę innej kolejności (skrzynia+motor), ale i tak na jedno wychodzi.....:-(

Na szczęście, już przy zakupie byłem o tym przekonany
i jestem szczęśliwy, że Polerka dowiozla mnie z Rzeszowa (druciarni)
do Wieliczki (w takim stanie)-oczywiście jej, a nie moim ;-)

Po ostatniej jeżdzie z klientem(przed sprzedażą auta),
Jeepem WJ 4,7
- ta trasa moim nowym nabytkiem Mitsu Montero to był
"hard core" w najlepszym wydaniu...:-)

Jestem przyzwyczajony (byłem), że jak daje w palnik to auto
ma iść - jak zrzucam bieg, to ma go zrzucić....i iść jeszcze dynamicznej.
Narazie w moim egzemlarzu - to nie jest realne (Hard Core)
Ale mam nadzieję, że do 1-2 miesięcy doprowadzę Pojarkę do
stanu bezpiecznej używalności - czego sobie i Wam życzę...:-)

(Wam życzę - gdyż mniej głupich pytań będę zadawał :-)

pzdr.Jarek
Jeep ZJ 5.2 "96 / Mitsubishi Montero/Pajero II 3.0, Dodge Ram 1500/ Hemi 5,7

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » wt sty 22, 2008 11:25 pm

Jarek10 pisze:@ Gebels
Dzięki za zaproszenie. Myślę, że nie będzie co porównywać.
Moje autko poprostu "nie jeżdzi" tylko się toczy. Jak dostanie
ze 4000 obrotów, to może zmieni bieg na niższy,
a może nie zmieni.....wiesz taka loteria :-) Chyba lepiej zagrać
w TOTKA - większe prawdopodobieństwo wygranej !!! :-)
Tak wiec narazie czeka mnie wymiana
"zestawu naprawczego" = silnik+skrzynia, no może w trochę innej kolejności (skrzynia+motor), ale i tak na jedno wychodzi.....:-(

Na szczęście, już przy zakupie byłem o tym przekonany
i jestem szczęśliwy, że Polerka dowiozla mnie z Rzeszowa (druciarni)
do Wieliczki (w takim stanie)-oczywiście jej, a nie moim ;-)

Po ostatniej jeżdzie z klientem(przed sprzedażą auta),
Jeepem WJ 4,7
- ta trasa moim nowym nabytkiem Mitsu Montero to był
"hard core" w najlepszym wydaniu...:-)

Jestem przyzwyczajony (byłem), że jak daje w palnik to auto
ma iść - jak zrzucam bieg, to ma go zrzucić....i iść jeszcze dynamicznej.
Narazie w moim egzemlarzu - to nie jest realne (Hard Core)
Ale mam nadzieję, że do 1-2 miesięcy doprowadzę Pojarkę do
stanu bezpiecznej używalności - czego sobie i Wam życzę...:-)

(Wam życzę - gdyż mniej głupich pytań będę zadawał :-)

pzdr.Jarek

ok jak chcesz to zmieniaj, ale jak se założysz nowy silnik to chetnie stary przejme na ZDNy za symbolicznego "bronisława" :)21
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr sty 23, 2008 1:10 am

Jarek pytania wcale nie głupie. Stoją jedynie w lekkiej opozycji do tego co napisałes kiedys w wątku powitalnym, ganiąc w pewnym sensie 4R, a to znakomite i wdzięczne auto.
Mniejsza z tym, wszyscy kiedyś madrzejemy, albo zycie nas weryfikuje.
Motóra bez gwarancji rozruchowej nie bierz - niech kolo dojrzewa lub pchnie komu innemu albo sobie wstawi do roweru.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Jarek10
 
 
Posty: 130
Rejestracja: śr sty 03, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Jarek10 » śr sty 23, 2008 8:42 am

darkman pisze:Jarek pytania wcale nie głupie. Stoją jedynie w lekkiej opozycji do tego co napisałes kiedys w wątku powitalnym, ganiąc w pewnym sensie 4R, a to znakomite i wdzięczne auto.
Mniejsza z tym, wszyscy kiedyś madrzejemy, albo zycie nas weryfikuje.
Motóra bez gwarancji rozruchowej nie bierz - niech kolo dojrzewa lub pchnie komu innemu albo sobie wstawi do roweru.
Witaj
Nie ganiłem 4Runnera, tylko określiłem, że najsłabszym
elementem tego autka był serwis (kosmiczne ceny części).
Tak było 5-6 lat temu (brak rynku używanych 4Runner, powodował
że za używki często chcieli więcej niz za nowe, sprowadzone przez serwis.

Auto w eksploatacji było rewelacyjne, bardzo dobre w terenie a jeszcze lepsze na trasie. Dzielne - wdzięczne i raczej mało awaryjne.
Jazdę 4R bardziej mozna porównac do Pojarki niż
do Jeepa - takie jest moje zdanie wyrobione w trakcje 4 letniego użytkowania.

pzdr.Jarek
Jeep ZJ 5.2 "96 / Mitsubishi Montero/Pajero II 3.0, Dodge Ram 1500/ Hemi 5,7

Awatar użytkownika
Jarek10
 
 
Posty: 130
Rejestracja: śr sty 03, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Jarek10 » sob sty 26, 2008 5:33 pm

I znalazłem silniczek razem ze skrzynką :-)
Z rękojmią i gwarancją sprzedającego.
Jak tylko założę (przełożę), dam znać co i jak....

Zestaw bedzie u mnie we wtorek, tak więc do piątku powinienem
wiedzieć jak się spisuje zestaw w autku.
Mam nadzieję, że wszystko będzie O.K

pzdr.Jarek
Jeep ZJ 5.2 "96 / Mitsubishi Montero/Pajero II 3.0, Dodge Ram 1500/ Hemi 5,7

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość