mitsubishi 2.5 zmiany w silnikach ...

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Mieczyslav
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:35 am

mitsubishi 2.5 zmiany w silnikach ...

Post autor: Mieczyslav » sob lut 02, 2008 6:24 pm

2.5 td ma chociażby na waszym forum raczej złą opinię, kiedy błędy te zostały przez mitsubishi poprawione ? tzn od którego roku , oznaczenia, modelu ...

robiono różne liftingi pajero, później pajero classica z 2.5 litrowym motorem więc może silnik też poprawiano... zdarza się pajero classic w starej budzie z 2002-2003 roku z tym silnikiem, czy trzeba się go bać ??

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Re: mitsubishi 2.5 zmiany w silnikach ...

Post autor: goszen » sob lut 02, 2008 6:46 pm

Mieczyslav pisze:2. zdarza się pajero classic w starej budzie z 2002-2003 roku z tym silnikiem, czy trzeba się go bać ??
Ale za taki rocznik chcą prawie tyle samo co za III generacje, a więc to zależy kto co chce? Jest tak, że ktoś lubi dobrze czuje się w II a sa tacy że wolą mocniejszy silnik, nowszą budę no i komfort inny i wola III.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Mieczyslav
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:35 am

Post autor: Mieczyslav » sob lut 02, 2008 7:07 pm

no tak... nie chcę być nie miły... ale czy to mi miało pomóc ? :)

inaczej... pal licho te modele... 2.5 litrowy motor, wady opisywane wielokrotnie, paski, wałki i inne historie...


2.5 litrowy motor w pajero 2 95rok, pajero 2 99rok, pajero classic 2002 rok, pajero 3 2002rok , canterach i inne koparkach to cały czas ten sam 4D56 ze wszystkimi swoimi wadami ?
ewentualnie z dorobionymi elektronicznymi cudami na zewnątrz bez poprawiania mechaniki ?

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » sob lut 02, 2008 7:48 pm

Mieczyslav pisze:no tak... nie chcę być nie miły... ale czy to mi miało pomóc ? :)

inaczej... pal licho te modele... 2.5 litrowy motor, wady opisywane wielokrotnie, paski, wałki i inne historie...


2.5 litrowy motor w pajero 2 95rok, pajero 2 99rok, pajero classic 2002 rok, pajero 3 2002rok , canterach i inne koparkach to cały czas ten sam 4D56 ze wszystkimi swoimi wadami ?
ewentualnie z dorobionymi elektronicznymi cudami na zewnątrz bez poprawiania mechaniki ?
Każdy ON w mitsu ma wałki.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » sob lut 02, 2008 10:14 pm

Kazdy silnik ma wady, 2.5 Miskowy ma walki, ale to chyba jedyna jego wina, ze jest inny. Dosc odporny i trwaly silnik z niego..
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Faja » ndz lut 03, 2008 12:06 pm

Wystarczy zdjąć pasek wałków balansowych i znika wada tego silnika.
Różne diesle teraz vitara tdi.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mitsubishi 2.5 zmiany w silnikach ...

Post autor: Eskapada » ndz lut 03, 2008 5:05 pm

Mieczyslav pisze:2.5 td ma chociażby na waszym forum raczej złą opinię, kiedy błędy te zostały przez mitsubishi poprawione ? tzn od którego roku , oznaczenia, modelu ...
Co za pierdoły próbujesz wcisnąć w Nasze usta - kto i gdzie na tym forum narzekał na 2,5 4D56 ?? Silnik ten nie ma żadnych bolączek – to dobry sprawdzony motor jedyną wadą to duże z użycie paliwa (w porównaniu do LR Discovery czy motorów Isuzu ) Drugą wadą może być użytkownik killer oraz naprawiacz - oszczędzacz

Mieczyslav pisze:

robiono różne liftingi pajero, później pajero classica z 2.5 litrowym motorem więc może silnik też poprawiano... zdarza się pajero classic w starej budzie z 2002-2003 roku z tym silnikiem, czy trzeba się go bać ??
Czy to nie paradkos ?? że, motr z wadami bolączkami był montowany do Pajero I jak i również do L200 do 2006 roku i praktycznie rzecz biorąc nowe L200 DiD to tez 4D56
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Mieczyslav
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:35 am

Post autor: Mieczyslav » ndz lut 03, 2008 7:27 pm

a co myślicie o pomyśle zdjęcia paska z tych wałków wyrównawczych ??

mam pajerke 2.8 i jest poprostu niezawodna, teraz potrzebuję kupić drugą, tylko że znalezienie krótkiej budy 2.8 klimy i ss graniczy z cudem, a te co znalazłem nie spełniły moich oczekiwań :)

więc chciałem włączyć w obszar poszukiwań także 2.5

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Re: mitsubishi 2.5 zmiany w silnikach ...

Post autor: goszen » ndz lut 03, 2008 10:13 pm

Eskapada pisze:
Mieczyslav pisze:2.5 td ma chociażby na waszym forum raczej złą opinię, kiedy błędy te zostały przez mitsubishi poprawione ? tzn od którego roku , oznaczenia, modelu ...
Co za pierdoły próbujesz wcisnąć w Nasze usta - kto i gdzie na tym forum narzekał na 2,5 4D56 ?? Silnik ten nie ma żadnych bolączek – to dobry sprawdzony motor jedyną wadą to duże z użycie paliwa (w porównaniu do LR Discovery czy motorów Isuzu ) Drugą wadą może być użytkownik killer oraz naprawiacz - oszczędzacz

Mieczyslav pisze:

robiono różne liftingi pajero, później pajero classica z 2.5 litrowym motorem więc może silnik też poprawiano... zdarza się pajero classic w starej budzie z 2002-2003 roku z tym silnikiem, czy trzeba się go bać ??
Czy to nie paradkos ?? że, motr z wadami bolączkami był montowany do Pajero I jak i również do L200 do 2006 roku i praktycznie rzecz biorąc nowe L200 DiD to tez 4D56
I do Gallopera i do Kia itd. nawet do Pajero III generacja i te w common rail. (zresztą taki sam jak w L-200)
GG 3597101 tel. 602-673-905

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości