Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
cebera
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:57 pm
- Lokalizacja: Kent
Post
autor: cebera » sob lut 09, 2008 7:28 pm
hejka
problemów moich ciag dalszy

czy ktoś z was spotkał się z poluzowywującymi sie śrubami w głowicy w silniku 2.5 konkretnie chodzi o śruby zaznaczone na czerwono.
http://img206.imageshack.us/my.php?imag ... lkaww9.png
w wyniku poluzowania uszczelka do wymiany

-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » sob lut 09, 2008 7:30 pm
A wcześniej włozyłeś nowe śruby ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
cebera
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:57 pm
- Lokalizacja: Kent
Post
autor: cebera » sob lut 09, 2008 7:33 pm
nie, dałem stare ale w takiej samej kolejnosci jak przed wyjęciem każda wróciła na swoje miejsce
-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » sob lut 09, 2008 7:35 pm
Nastepnym razem pomysl o oszczedzaniu na mniej waznych elementach

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
cebera
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:57 pm
- Lokalizacja: Kent
Post
autor: cebera » sob lut 09, 2008 7:40 pm
tu raczej nie chodzi o oszczędzanie (koszt śrub jest znikomy w porównaniu z robocizną głowicy

) a raczej ciągłą nauką mechaniki
-
cebera
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:57 pm
- Lokalizacja: Kent
Post
autor: cebera » sob lut 09, 2008 7:43 pm
najciekawsze jest to żę kupując to auto kupiłem go z walniętą uszczelką no i podczas demontarzu te same śruby były luzne a nikt wcześniej przy glowicy nie grzebał
-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » sob lut 09, 2008 7:45 pm
Wkrec je jeszcze raz a nauczysz sie wykrecania urwanych szpilek z bloku

Glowice zakladales ta sama?
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
cebera
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:57 pm
- Lokalizacja: Kent
Post
autor: cebera » sob lut 09, 2008 7:52 pm
hahahaaaa dobre
tak sie składa że inna nie pasowała

teraz wiem że znów czeka mnie fajna robótka mam już taką wprawę że hej....
a co myślisz o preparacie przeciw odkręcaniu

-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » sob lut 09, 2008 7:55 pm
Do srub glowicy nigdy nie stosowalem szczerze mowiac, zawsze dobrze czyscilem i odtluszczalem gwinty w bloku i styka. Mam nadzieje ze przynajmniej wyczysciles to u siebie przed skrecaniem?

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
cebera
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:57 pm
- Lokalizacja: Kent
Post
autor: cebera » sob lut 09, 2008 8:03 pm
tak czyscilem,szorowalem,odtluszczalem...... no i widzisz co sie porobilo, brak nowych srubek = problemy z ogrzewaniem a raczej jego brakiem przy normalnej temperaturze lub grzaniem tylko z tylu, prblemy z porannym odpaleniem no i skokami temperatury,puchnace weze,niewielkie ubytki plynu etc......
-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » sob lut 09, 2008 8:07 pm
A ta glowica byla sprawdzana na szczelnosc, przeswietlana itp?
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » sob lut 09, 2008 8:14 pm
Qbartx pisze:A ta glowica byla sprawdzana na szczelnosc, przeswietlana itp?
sadzac po oszczednposciach na srubach i przeczytaniu tego
cebera pisze:
tak sie składa że inna nie pasowała
to mozna dojsc do wniosku,ze zadnego szlifu glowicy ani jej sprawdzania nie bylo...

-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » sob lut 09, 2008 8:15 pm
Az strach spytac czy byla planowana

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » sob lut 09, 2008 8:23 pm
Qbartx pisze:Az strach spytac czy byla planowana

myślę , że po tych próbach to i blok trzeba splantować
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » sob lut 09, 2008 8:26 pm
głowica pewnie juz popękała w okolicach gniazd

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » sob lut 09, 2008 8:30 pm
Niektorzy lubia uczyc sie na wlasnych bledach...ja lubie na bledach innych

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
Pikaś

- Posty: 366
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą
Post
autor: Pikaś » sob lut 09, 2008 8:41 pm
Z mojej wiedzy wynika że powinno się wymienić śruby na nowe przed złożeniem.
gsm 501 736 409
-
cebera
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:57 pm
- Lokalizacja: Kent
Post
autor: cebera » sob lut 09, 2008 8:45 pm
glowica byla planowana,sprawdzana na szczelnosc i robione byly zawory tak wiec byla "nowka" malo latana
czemu od razu miala by popekac jak nie dostala max temperatury to nic nie powinno sie jesj stac
-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » sob lut 09, 2008 8:46 pm
Glowica nie lubi nierownego rozkladu sil miedzy srubami czytaj naprezen

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
cebera
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:57 pm
- Lokalizacja: Kent
Post
autor: cebera » sob lut 09, 2008 8:51 pm
z tym sie zgodze ale mimo wszystko mysle ze jest cala

i jej nic nie bedzie sruby sie nie poodkrecaly calkowicie i nie po wypadaly podczas ostrej jazdy tylko mini mini sie popuscily no ale coz ciagle pozostaje nam nierowny rozklad naprezen

-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » sob lut 09, 2008 8:53 pm
Masz juz wprawe wiec nie teoretyzuj tylko do roboty

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
cebera
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 9:57 pm
- Lokalizacja: Kent
Post
autor: cebera » sob lut 09, 2008 9:00 pm
dzieki za ostrego "kopa" do pracy,nic innego mi nie pozostaje

-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » śr lut 13, 2008 7:46 am
Wkręć na LOCTAIL-u powinno powóc

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

-
Tarpi

- Posty: 530
- Rejestracja: pt mar 26, 2004 1:59 pm
- Lokalizacja: Yelonky
Post
autor: Tarpi » śr lut 13, 2008 10:32 pm
kw99 pisze:Wkręć na LOCTAIL-u powinno powóc

O MATKO
To może na farbę olejną - będzie taniej

-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » czw lut 14, 2008 5:40 am
Tarpi jak wolisz!! moze w toytoyu robia na olejnej ja polecam LOCTAIL. Chyba do tego jest jesli sie my

le to mnie popraw

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość