Zepsuty ABS
Moderator: Kosiarz
Zepsuty ABS
Witam
Potrzebuje pomocy z ABSem gdyż gdzieś sobie uciekł.... Powiedzieli mi ze najprawdopodobniej jest to wina pompy, a czy wie ktos jak można sprawidzic czy pompa ABS działa? Bo inwestować parę stówek i sie okaże nie to... to lepiej wydać na co innego...
Potrzebuje pomocy z ABSem gdyż gdzieś sobie uciekł.... Powiedzieli mi ze najprawdopodobniej jest to wina pompy, a czy wie ktos jak można sprawidzic czy pompa ABS działa? Bo inwestować parę stówek i sie okaże nie to... to lepiej wydać na co innego...
Re: Zepsuty ABS
Jasne że szkoda! Wydaj na mniePrzemy pisze:lepiej wydać na co innego...

GG 3597101 tel. 602-673-905
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Przemy pisze:Dziękuje jurto wymontuje te graty i zobaczymy.
A jeszcze jedno pytanie mam jeśli to nie byłby ten problem to istnieje jakaś możliwość sprawdzenia pompy abs? czy to pozostaje kupić inna?
a poco chcesz wymontowywać czujniki do mierzenia rezystancji

chyba lubisz sobie roboty dodawać
Czwarte serce 

- GazMajster-G1
- jestem tu nowy...
- Posty: 2
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 10:18 pm
- Lokalizacja: Zduńska Wola ,Łask,Buczek
Mnie też się świecił niemiłosiernie,
myślałem, że czujniki są uwalone,
ale okazało się, że nie łączył kabelek na kostce w sterowniku
(ten na przedniej konsoli w okolicach radia).
Po wyczyszczeniu styków i ponownym podpięciu, wszystko jest O.K.
pzdr.Jarek
myślałem, że czujniki są uwalone,
ale okazało się, że nie łączył kabelek na kostce w sterowniku
(ten na przedniej konsoli w okolicach radia).
Po wyczyszczeniu styków i ponownym podpięciu, wszystko jest O.K.
pzdr.Jarek
Jeep ZJ 5.2 "96 / Mitsubishi Montero/Pajero II 3.0, Dodge Ram 1500/ Hemi 5,7
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
ernil pisze:Te, gazmajster, nie krzycz prosze...![]()
Gebels, ja sie nie znam, ale gdzies kiedys czytalem, ze trzeba oscyloskopu uzyc, aby zdiagnozowac czy czujnik jest uwalony czy nie. Prawda to?
powinno sie wtedy masz 100% pewności, ale wystarczy omomierz, jak któryś z czyjników ma inna oporność niz pozostałe a różnica jest nie duża to wystarczy na tym czujniku zamienić kabelki i będzie ABS działał, a jeśli jest duża róznica to niestety nic z tego albo wymiana czyjnika na nowy lub używke, no chyba że ktoś wyczaruje od czegoś innego
Czwarte serce 

- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
GazMajster-G1 pisze:CZASEM W TYCH AUTKACH LUBI PĘKNĄĆ PIERŚCIEŃ Z ZĄBKAMI NA PÓŁOŚCE,ALE TYLKO JAK ABS ZAPALA SIĘ PO RUSZENIU.
byc może, ja jak do tej pory się spotkałem w kilku miskach ale z walniętymi czujnikami, swoją drogą to szkoda że sprzedałem oscyloskop bo bym teraz pomierzył jakie impulsy daje czujnik z misia i jakies inne, to by było wiadomo co podłożyć ew. bo czujki do miśka tanie nie są (nawet używki)
Czwarte serce 

- GazMajster-G1
- jestem tu nowy...
- Posty: 2
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 10:18 pm
- Lokalizacja: Zduńska Wola ,Łask,Buczek
ok. Napisz może dokładnie co się dzieję .Po włączeniu zapłonu.po odpaleniu silnika. po ruszeniu .i po próbie hamowania. napisz też jak świeci kontrolka abs (po wszyskich etapach) w ten sposób można wydedukować która część układu jest uszkodzona. Jeżeli ABS ma złączkę diagnostyki dwupinową można też zewrzeć styki w złączu i w ten sposób odzczytasz kod blędu. mam gdzieś w starych papierach liste takich błędów. a napisz tez co to za rocznik i model silnik itd. może uda się coś z tego wystrugać.
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
GazMajster-G1 pisze:ok. Napisz może dokładnie co się dzieję .Po włączeniu zapłonu.po odpaleniu silnika. po ruszeniu .i po próbie hamowania. napisz też jak świeci kontrolka abs (po wszyskich etapach) w ten sposób można wydedukować która część układu jest uszkodzona. Jeżeli ABS ma złączkę diagnostyki dwupinową można też zewrzeć styki w złączu i w ten sposób odzczytasz kod blędu. mam gdzieś w starych papierach liste takich błędów. a napisz tez co to za rocznik i model silnik itd. może uda się coś z tego wystrugać.
ja wiem co mam uwalone bo juz raz robiłem
a kolega to pewnie ma to samo bo objawy podobne
Czwarte serce 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości