skrzynia super select
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 2:14 pm
skrzynia super select
Witam serdecznie
Jestem nowy na grupie i jeżeli pytanie dziwne to przepraszam
miałem do tej pory pajerko 90' I 2,5TD tam była skrzynia zwykła teraz od nie dawna mam pajero 01' 2,5 TD ale w budzie 99 podobno skrzynia jest super select ale wygląda identycznie jak w poprzednim i nie wiem jak sprawdzić że jest to super select
będę wdzięczny za wszelkie informacje
pozdrawiam
szwagier600
Jestem nowy na grupie i jeżeli pytanie dziwne to przepraszam
miałem do tej pory pajerko 90' I 2,5TD tam była skrzynia zwykła teraz od nie dawna mam pajero 01' 2,5 TD ale w budzie 99 podobno skrzynia jest super select ale wygląda identycznie jak w poprzednim i nie wiem jak sprawdzić że jest to super select
będę wdzięczny za wszelkie informacje
pozdrawiam
szwagier600
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 2:14 pm
Wygląda na to, że nie masz skrzyni Super Select.
Przestudiuj dokładnie ten wątek
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... per+select
R/D Lock to blokada tylnego mostu.
Przestudiuj dokładnie ten wątek
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... per+select
R/D Lock to blokada tylnego mostu.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 2:14 pm
Czy na podstawie tabliczek jak na foto jesteście w stanie mi powiedzieć czy ta skrzynia jest od 2,5TD czy od 2,8TD. Ma 5 położeń wajchy reduktora więc to chyba SS. Gdzieś słyszałem opinie, że skrzynia od 2,8TD ma wajchę reduktora po drugiej stronie niż 2,5TD w stosunku do wajchy biegów
[img][img]http://img297.imageshack.us/img297/8780 ... iz0.th.jpg[/img][/img]

[img][img]http://img297.imageshack.us/img297/8780 ... iz0.th.jpg[/img][/img]
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL 

Wydaje mi się, że chyba były stosowane obydwa rozwiązania.
Przykład znaleziony w necie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924
Przykład znaleziony w necie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924
Pozdrawiam
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]
Ale to jest angielska wersja więc jest odwrotnie.pedro3 pisze:Wydaje mi się, że chyba były stosowane obydwa rozwiązania.
Przykład znaleziony w necie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
To była wersja angielska, bo tam wajchy są na odwrót niż w europejczykach.pedro3 pisze:Wydaje mi się, że chyba były stosowane obydwa rozwiązania.
Przykład znaleziony w necie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924
GG 3597101 tel. 602-673-905
Misiek Cypr to jak to wytłumaczyćpedro3 pisze:Wydaje mi się, że chyba były stosowane obydwa rozwiązania.
Przykład znaleziony w necie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924

Bo jest to anglik chyba nie zaprzeczysz

Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia

Nie wiem, u nas sie jezdzi na fotelu "pasazera", auto jest najpopularniejsze na Cyprze i jeszcze nie widzialem coby mialy po prawej.
Mialem wersje japonska 2.5D, a teraz angielska 2.5TDI, kumpel ma 2.8 i wajcha wszedzie w tym samym miejscu.
Jak wroce to sprawdze, bo w Panamie siedze, a na mojej ulicy 5 pojarek stoi. Ulica ma 500m tylko...
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Gdzie ja znajdę te oznaczenia skrzyni ? Co do wajchy to mniejsza o to czy z lewej czy z prawej !JACEK 628 pisze:Wajcha reduktora jest po tej samej stronie w 2,5 i 2,8 .Chyba wersja z kierownicą po prawej stronie może mieć odwrotnie.Model skrzyni to:
1. 2,4-V5M21
2. 3,0-V5MT1
3. 3,5-V5M31
4. 2.5-V5MT1
5. 2,8-V5M31
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL 

- majkii
- Posty: 609
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
- Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL
Misiek Cypr pisze:W wersji angielskiej wajcha reduktora zarowno ES jak i SS jest na lewo od wajchy biegow w manualy, 2
.8 tez.
Bzdura.
Nawet na zdjęciu widać,że jest z prawej strony a nie lewej.
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924
Właśnie jak to jest w przypadku automatu? Jakie oznaczenia są tam. Ja mam tylko 2H ,4H i 4L.
Przy lewarku skrzyni(automat) mam za to P,R,N,D,L,2
Więc zakładam,że mogę nie mieć Super Select
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Nie masz SS. Poza tym tak dla formalności to nie skrzynia jest ES lub SS tylko reduktor. Lezy sobie u mnie reduktor w piwnicy najpewniej SS bo dłuższy. Kupiłem skrzynię razem z nim ale okazał się sporo dłuższy od mojego i wał tylny nie pasowałby. Chyba, że zrobiłbym spory lift.
Notabene ma wyjście na PTO ale to to akurat mój tez ma.
Notabene ma wyjście na PTO ale to to akurat mój tez ma.
Dziadek 2,5TD `98
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 47
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
- Lokalizacja: błoto
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 47
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
- Lokalizacja: błoto
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 47
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
- Lokalizacja: błoto
wszystkie tryby SS chodza, przy 4Hlc i4Llc swieci. przy pozostalych miga jakby sie niemoglo rozlaczyc. auta raczej nie podniose bo stoi daleko od domu--->w komisiemr.miron pisze:Kontrolka ma świecić nie migać, musisz podnieść auto i sprawdzić czy mechanizm się fizycznie blokuje, czy nie, bo może to być drobna sprawa typu kabelek, czujnik, podciśnienie, a może coś grubszego ale to raczej niemożliwe bo miśki sie nie psujom

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości