skrzynia super select

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

szwagier600
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 26, 2008 2:14 pm

skrzynia super select

Post autor: szwagier600 » śr lut 27, 2008 9:36 am

Witam serdecznie
Jestem nowy na grupie i jeżeli pytanie dziwne to przepraszam
miałem do tej pory pajerko 90' I 2,5TD tam była skrzynia zwykła teraz od nie dawna mam pajero 01' 2,5 TD ale w budzie 99 podobno skrzynia jest super select ale wygląda identycznie jak w poprzednim i nie wiem jak sprawdzić że jest to super select
będę wdzięczny za wszelkie informacje
pozdrawiam
szwagier600

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr lut 27, 2008 9:50 am

Jakie pozycje ma wajha ?
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

szwagier600
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 26, 2008 2:14 pm

Post autor: szwagier600 » śr lut 27, 2008 10:03 am

pozycje to 2H-4H-N-4L a przycisk R/D Lock jest w desce rozdzielczej na dole

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr lut 27, 2008 10:14 am

Wygląda na to, że nie masz skrzyni Super Select.

Przestudiuj dokładnie ten wątek

http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... per+select

R/D Lock to blokada tylnego mostu.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

szwagier600
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 26, 2008 2:14 pm

Post autor: szwagier600 » śr lut 27, 2008 10:24 am

Dzięki serdeczne za pomoc i informacje już wszystko wiem nie mam SS no trudno:cry:
jestem bardzo wdzięczny za pomoc
jeszcze raz dzięki
szwagier600

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Post autor: Fazi » ndz mar 02, 2008 11:11 am

Czy na podstawie tabliczek jak na foto jesteście w stanie mi powiedzieć czy ta skrzynia jest od 2,5TD czy od 2,8TD. Ma 5 położeń wajchy reduktora więc to chyba SS. Gdzieś słyszałem opinie, że skrzynia od 2,8TD ma wajchę reduktora po drugiej stronie niż 2,5TD w stosunku do wajchy biegów :o
[img][img]http://img297.imageshack.us/img297/8780 ... iz0.th.jpg[/img][/img]
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

Awatar użytkownika
JACEK 628
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: śr lut 08, 2006 7:05 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: JACEK 628 » ndz mar 02, 2008 11:56 am

Wajcha reduktora jest po tej samej stronie w 2,5 i 2,8 .Chyba wersja z kierownicą po prawej stronie może mieć odwrotnie.Model skrzyni to:
1. 2,4-V5M21
2. 3,0-V5MT1
3. 3,5-V5M31
4. 2.5-V5MT1
5. 2,8-V5M31
Pajero 2,8TD

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » ndz mar 02, 2008 12:30 pm

W automacie wajcha reduktora jest po lewej stronie - chyba
Ale mogę się mylić.
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » ndz mar 02, 2008 12:35 pm

Sprawdziłem na 100% wajcha reduktora w automacie jest z lewej strony wajchy biegów.
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
pedro3
 
 
Posty: 217
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:51 pm
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: pedro3 » ndz mar 02, 2008 12:44 pm

Wydaje mi się, że chyba były stosowane obydwa rozwiązania.
Przykład znaleziony w necie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924
Pozdrawiam
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » ndz mar 02, 2008 12:50 pm

pedro3 pisze:Wydaje mi się, że chyba były stosowane obydwa rozwiązania.
Przykład znaleziony w necie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924
Ale to jest angielska wersja więc jest odwrotnie.
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz mar 02, 2008 1:04 pm

W wersji angielskiej wajcha reduktora zarowno ES jak i SS jest na lewo od wajchy biegow w manualy, 2.8 tez.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » ndz mar 02, 2008 1:07 pm

pedro3 pisze:Wydaje mi się, że chyba były stosowane obydwa rozwiązania.
Przykład znaleziony w necie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924
To była wersja angielska, bo tam wajchy są na odwrót niż w europejczykach.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » ndz mar 02, 2008 1:08 pm

pedro3 pisze:Wydaje mi się, że chyba były stosowane obydwa rozwiązania.
Przykład znaleziony w necie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924
Misiek Cypr to jak to wytłumaczyć ??
Bo jest to anglik chyba nie zaprzeczysz ??
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz mar 02, 2008 1:17 pm

:o

Nie wiem, u nas sie jezdzi na fotelu "pasazera", auto jest najpopularniejsze na Cyprze i jeszcze nie widzialem coby mialy po prawej.

Mialem wersje japonska 2.5D, a teraz angielska 2.5TDI, kumpel ma 2.8 i wajcha wszedzie w tym samym miejscu.

Jak wroce to sprawdze, bo w Panamie siedze, a na mojej ulicy 5 pojarek stoi. Ulica ma 500m tylko...
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Post autor: Fazi » ndz mar 02, 2008 1:34 pm

JACEK 628 pisze:Wajcha reduktora jest po tej samej stronie w 2,5 i 2,8 .Chyba wersja z kierownicą po prawej stronie może mieć odwrotnie.Model skrzyni to:
1. 2,4-V5M21
2. 3,0-V5MT1
3. 3,5-V5M31
4. 2.5-V5MT1
5. 2,8-V5M31
Gdzie ja znajdę te oznaczenia skrzyni ? Co do wajchy to mniejsza o to czy z lewej czy z prawej !
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

Awatar użytkownika
majkii
Posty: 609
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL

Post autor: majkii » pn kwie 07, 2008 2:49 pm

Misiek Cypr pisze:W wersji angielskiej wajcha reduktora zarowno ES jak i SS jest na lewo od wajchy biegow w manualy, 2
.8 tez.


Bzdura.

Nawet na zdjęciu widać,że jest z prawej strony a nie lewej.

http://allegro.pl/show_item.php?item=317785924



Właśnie jak to jest w przypadku automatu? Jakie oznaczenia są tam. Ja mam tylko 2H ,4H i 4L.

Przy lewarku skrzyni(automat) mam za to P,R,N,D,L,2

Więc zakładam,że mogę nie mieć Super Select
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: acinski » pn kwie 07, 2008 7:27 pm

Nie masz SS. Poza tym tak dla formalności to nie skrzynia jest ES lub SS tylko reduktor. Lezy sobie u mnie reduktor w piwnicy najpewniej SS bo dłuższy. Kupiłem skrzynię razem z nim ale okazał się sporo dłuższy od mojego i wał tylny nie pasowałby. Chyba, że zrobiłbym spory lift.
Notabene ma wyjście na PTO ale to to akurat mój tez ma.
Dziadek 2,5TD `98

lordmietek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
Lokalizacja: błoto

Post autor: lordmietek » wt cze 17, 2008 6:33 pm

Witam, czy miganie kontrolki centralnego dyfra (SS) jest normalne na 2H i 4H? czy moze cos jest popsute.
Pytam gdzyz chce wymienic starsze pajero na nowsze, a o SS niemam pojecia :lol:

lordmietek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
Lokalizacja: błoto

Post autor: lordmietek » wt cze 17, 2008 6:43 pm

lordmietek pisze:Witam, czy miganie kontrolki centralnego dyfra (SS) jest normalne na 2H i 4H? czy moze cos jest popsute.
Pytam gdzyz chce wymienic starsze pajero na nowsze, a o SS niemam pojecia :lol:
dodam ze jest to pajerkaII

Awatar użytkownika
mr.miron
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 8:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mr.miron » wt cze 17, 2008 7:55 pm

Kontrolka ma świecić nie migać, musisz podnieść auto i sprawdzić czy mechanizm się fizycznie blokuje, czy nie, bo może to być drobna sprawa typu kabelek, czujnik, podciśnienie, a może coś grubszego ale to raczej niemożliwe bo miśki sie nie psujom :)21
Pozdrawiam! mr.miron 509-627-638
Pajero II 2.8TD SS

lordmietek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
Lokalizacja: błoto

Post autor: lordmietek » wt cze 17, 2008 8:03 pm

mr.miron pisze:Kontrolka ma świecić nie migać, musisz podnieść auto i sprawdzić czy mechanizm się fizycznie blokuje, czy nie, bo może to być drobna sprawa typu kabelek, czujnik, podciśnienie, a może coś grubszego ale to raczej niemożliwe bo miśki sie nie psujom :)21
wszystkie tryby SS chodza, przy 4Hlc i4Llc swieci. przy pozostalych miga jakby sie niemoglo rozlaczyc. auta raczej nie podniose bo stoi daleko od domu--->w komisie :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości