Oględziny auta okolice Wrocławia - czy ktoś by pomógł?
Moderator: Kosiarz
Oględziny auta okolice Wrocławia - czy ktoś by pomógł?
Witam
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4633711
Znalazłem w necie Pajero w okolicy Wrocławia (ok.60km) i mam prośbę do Was o pomoc w oględzinach. Jako, że sam mieszkam daleko bo ok 600km od tego miejsca szukam kogos kto pomoże.
Mam we Wrocławiu kolegę, który zgodził się pojechac i zobaczyć auto ale chciałbym aby był z nim ktoś kto się zna na 4x4 a najlepiej na Pajero. Miał się rozglądnąć za jakimś swoim kolegą znającym temat ale jak by ktoś z Was dał radę to by było fajnie.
pozdrawiam
Ps. Jeszcze pytanie : Dwa akumulatory w Pajero - zaleta czy wada ?
Ps.II do czego słuzy klawisz z tyłu hamulca ręcznego [HI-LO] w Pajero?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4633711
Znalazłem w necie Pajero w okolicy Wrocławia (ok.60km) i mam prośbę do Was o pomoc w oględzinach. Jako, że sam mieszkam daleko bo ok 600km od tego miejsca szukam kogos kto pomoże.
Mam we Wrocławiu kolegę, który zgodził się pojechac i zobaczyć auto ale chciałbym aby był z nim ktoś kto się zna na 4x4 a najlepiej na Pajero. Miał się rozglądnąć za jakimś swoim kolegą znającym temat ale jak by ktoś z Was dał radę to by było fajnie.
pozdrawiam
Ps. Jeszcze pytanie : Dwa akumulatory w Pajero - zaleta czy wada ?
Ps.II do czego słuzy klawisz z tyłu hamulca ręcznego [HI-LO] w Pajero?
Dwa aku - generalnie zaleta - wieksza pojemnosc ukladu. Oczywiscie jesli ladowanie masz sprawne. W innym wypadku trzeba bedzie kupic dwie nowe baterie zamiast jednej, hehe 
Moze to tez isc w parze (ale nie musi) z systemem grzania swiec QGS (quick glow system). Bedziesz mial wtedy grzanie wstepne i dogrzewanie, swiece 6.2V, brak kontrolek na desce itp itd...
Klawisz Hi-Lo - najprawdopodobniej chodzi o regulacje tlumienia amorkow. Na 99% nie bedzie juz dzialac, gdyz amorki dawno zostaly wymienione na takie bez mozliwosci regulacji tymze przyciskiem.

Moze to tez isc w parze (ale nie musi) z systemem grzania swiec QGS (quick glow system). Bedziesz mial wtedy grzanie wstepne i dogrzewanie, swiece 6.2V, brak kontrolek na desce itp itd...
Klawisz Hi-Lo - najprawdopodobniej chodzi o regulacje tlumienia amorkow. Na 99% nie bedzie juz dzialac, gdyz amorki dawno zostaly wymienione na takie bez mozliwosci regulacji tymze przyciskiem.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Dzięki za szybka odpowiedź 
Z tym klawiszem hi-lo to tak myslałem, że to do tego. I własnie miałem pytać czy można załozyć zwykłe amorki bez funkcji tłumienia oczywiście ze względu na $. Jak by były zużyte to bym dał zwykle bo pewnie i różnica w cenie spora. Uprzdziłes moje pytanie
raz jeszcze dzieki za odpowiedź.

Z tym klawiszem hi-lo to tak myslałem, że to do tego. I własnie miałem pytać czy można załozyć zwykłe amorki bez funkcji tłumienia oczywiście ze względu na $. Jak by były zużyte to bym dał zwykle bo pewnie i różnica w cenie spora. Uprzdziłes moje pytanie

Właśnie ten mnie zastanowił tymi dwoma akumulatorami. Ostatnio oglądałem takiego z regulacją zawiechy i była 'ponoc sprawna', ale czy działała to nie wiem, bo nie ujeżdżałem. Kiepsko zrobiona blacharka po kolizji, plastiki w drzwiach nieudolnie poskładane, przyciski 'wylatały', masa jakaś silikonowa tu i tam, wycieki oleju z napędów, przeróba z ciężarowego, do opłat, cena z kosmosu. Komis samochodowy między Zamościem a Hrubieszowem. Jak ktos miałby jechać z daleka, to nie polecam... Swoją drogą, to wzorem forum Suzuki można by temat oglądanych, lub do oglądnięcia furek przykleić na stałe. Czasami ktoś ma bliżej, albo już oglądał, czy nawet nie jest na kupnie a ma blisko podjechać i może zrobić wstępne ogldziny. Co Wy na to? Ja oferuję swoją pomoc w okolicach Bielska. Poza tym trochę śmigam po kraju i w wielu miejscach bywam. Zawsze przed wyjazdem patrzę, czy nie ma czegoś do oglądnięcia...
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Mi też się podoba temat podwieszony "do ogladnięcia-pomoc w ocenie stanu tech." Może modeatorzy takowy zrobią jak będzie większe zainteresowanie.
To autko ze zdjęc wygląda ok w miarę. Dzwoniłem go gościa i:
-przywieziony na lawecie
-napędy i blokada r/d sprawne
-ogólnie stan dobry
-podobno nic nie robił przy nim a zastanawia mnie czyściutkie i tak jakby swieżoo po konserwacji podwozie (widoczna rama za kołem, wahacz z przodu)
-na zdjęciu zauważyłem również łatkę na ramie przed tylnym lewym kołem (dużo zdjęć na stronie podanej przez sprzedającego)
-mocno zniszczony fotel kierowcy :/ (jakiś "duzy" gość się zsuwał z niego na zewnatrz
? )
To autko ze zdjęc wygląda ok w miarę. Dzwoniłem go gościa i:
-przywieziony na lawecie
-napędy i blokada r/d sprawne
-ogólnie stan dobry
-podobno nic nie robił przy nim a zastanawia mnie czyściutkie i tak jakby swieżoo po konserwacji podwozie (widoczna rama za kołem, wahacz z przodu)
-na zdjęciu zauważyłem również łatkę na ramie przed tylnym lewym kołem (dużo zdjęć na stronie podanej przez sprzedającego)
-mocno zniszczony fotel kierowcy :/ (jakiś "duzy" gość się zsuwał z niego na zewnatrz

Primo - handlarz nie konserwuje podwozia charytatywnie przed sprzedażą, obejrzałbym dokładnie ramę - co chciał przykryć świeżą farbą.
Secundo - tak przetarty fotel kierowcy to faktycznie albo Pudzian kierowca albo przebieg pomnóż x2
Ogólnie - jeżeli mechanicznie jest OK i buda ma się do czego trzymać to cena jest niezła za Pajero z SuperSelectem.
Umów się z Solterem z Wrocławia (Pawłowicka 9) - oni ci dobrze sprawdzą przed zakupem.
Secundo - tak przetarty fotel kierowcy to faktycznie albo Pudzian kierowca albo przebieg pomnóż x2
Ogólnie - jeżeli mechanicznie jest OK i buda ma się do czego trzymać to cena jest niezła za Pajero z SuperSelectem.
Umów się z Solterem z Wrocławia (Pawłowicka 9) - oni ci dobrze sprawdzą przed zakupem.
------------
Jarek po trupach do celu ...
Jarek po trupach do celu ...
Hmm, dopytaj sie Goszen'a o ten guziczek, bo u mnie regulacja miala 3 poziomy - Hi Med Lo. I guziczek byl lekko w innym miejscu. Moze to na przyklad podgrzewanie siedzenia? Nie wiem.
Oczywiscie amorki mozesz zakladac bez regulacji - z tym nie ma problemow.
Gnijaca rama to standard w Pajero, zwlaszcza w okolicy nadkole-tył. Poogladaj dobrze i szukaj łatek. Jak ktos to zrobil dobrze, to strachu nie ma. Ale jesli na sztuke, to wkalkuluj poprawki w pakiet startowy.
Oczywiscie amorki mozesz zakladac bez regulacji - z tym nie ma problemow.
Gnijaca rama to standard w Pajero, zwlaszcza w okolicy nadkole-tył. Poogladaj dobrze i szukaj łatek. Jak ktos to zrobil dobrze, to strachu nie ma. Ale jesli na sztuke, to wkalkuluj poprawki w pakiet startowy.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Solter to nazwa, Pawłowicka to ulica, Sołtys to właściciel.Paweł_4x4 pisze:Dzięki gossy za info. też mnie ta konserwcaja/malowanie czy jak tam to nazwać zaciekawiło i zastanowiło.
Solter to nick tego kolegi na tym forum a Pawłowicka 9 to adres - dobrze to rozumiem?
PS - zobacz czy przy przełączaniu przyciskiem Hi-Low zmieniają sie lampki w zegarach H-M-L

PS2 - @Ernil - też obstawiam na grzane fotele.
------------
Jarek po trupach do celu ...
Jarek po trupach do celu ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości