pozatym to czy ktos moze robił samemu orurowanie do przodu? tzn całego kangurka? duz z tym zachodu jest? próbowac czy lepiej zbierac na oryginał?
pozatym druga sprawą jest dobor kół do niego... przeczytałem troche tematów juz o oponach i felgach i kurde ni w zab nie moge pojąc tego wszystkiego...
po 1 jaka najwieksza opona wchodzi do pajero 2 bez przeróbek? ewentualnie podniesione auto na drążkach? jaki rozmiar opony wchodzi zeby nic zbytnio nie tarło przy skrecaniu ani przy jeździe w terenie?
pozatym za jakimi oponkami patrzec (bardziej na bloto) i w sumie przy jak najmniejszym nakladzie finansowym ... i nie mówie tu bynajmnniej o bfg za 5-6 stów tylko jakiś nalewkach do 8-10 za komplet max

po2
jezeli chciałbym kupic stalowe chromowane felgi do niego to jaki on ma rzsaw srub i jak szeroka felge kupowac i o co chodzi z tym odsadzeniem? bo tez nie moge tego zrozumiec.... pozatym jezeli by byla osoba co by sie chciała zamienic takimi chromami za zadbane alusy (np dla żony do pajero

