manual->automat

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
bartv20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 11:26 am
Lokalizacja: gda

manual->automat

Post autor: bartv20 » ndz maja 04, 2008 8:35 pm

wymyslilem se ze wsadze aytomata a mam manu. co by bylo potrzebne oprucz skrzynki oczywiscie co tam jeszcze jest bo moja konczy zywot
v20-ogień

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » ndz maja 04, 2008 9:33 pm

Będziesz potrzebował innej belki z poduszką, reduktora (ma inne wejście na wałek jak manula), pozycjonera, sprzęgło hydrokinetyczne z kołem zamachowym, obudowy lewarka (bo w manulau są odwrotnie lewarki) chodnicę oleju, i nie pamiętam co jeszcze.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
bartv20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 11:26 am
Lokalizacja: gda

Post autor: bartv20 » pn maja 05, 2008 6:21 am

dzieki goszen tyle to i bym przeszedl ale czy jakies podcisnienia z zaworkami jakas instalacja elektr. jakies sterowniki???????
v20-ogień

Awatar użytkownika
bartv20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 11:26 am
Lokalizacja: gda

Post autor: bartv20 » pn maja 05, 2008 6:23 am

a i co to pozycjoner??
v20-ogień

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » pn maja 05, 2008 6:25 am

Nowy kolektor ssący, gdyż ma on Termo valve do sterowania podciśnieniem.
Zastępuje to EGR sensor, dodatkowo w automacie masz w pompie wspomagania czujnik ciśnienia do dźwigania obrotów.
I zostaje do rozkminienia czujnik do dźwigania obrotów jak masz D, R, 2, L wrzucone.(Obecnie z tym ostatnim walcze)
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn maja 05, 2008 6:32 am

no i jeszcze wały bo maja inne długości .

Zastanawiałem się kiedyś nad takim rozwiązaniem , nie ekonomiczne , lepiej sprzedać to co masz i kupić drugi z automatem

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pn maja 05, 2008 6:37 am

animaldziobak pisze:Nowy kolektor ssący, gdyż ma on Termo valve do sterowania podciśnieniem.
Zastępuje to EGR sensor, dodatkowo w automacie masz w pompie wspomagania czujnik ciśnienia do dźwigania obrotów.
I zostaje do rozkminienia czujnik do dźwigania obrotów jak masz D, R, 2, L wrzucone.(Obecnie z tym ostatnim walcze)
Kolektor zostaje ten sam, EGR sterowany w pajero jest z pompy, nad dźwignia przyspieszenia w pompie jest czujnik.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
bartv20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 11:26 am
Lokalizacja: gda

Post autor: bartv20 » pn maja 05, 2008 3:31 pm

jednak zostanie z moim manualem :lol: tylko to co mie dreczy to to ze cos mi terkota wyjeta zostala skrynia po raz kolejny wszystko ok a to nadal zauwarzylem ze w miejscu jak wlacze na reduktorze luz i kolejno wrzucam biegi 1-2-3-4-5 to im dalej tym glosniej juz bez kitu niewiem :cry:
v20-ogień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość