manual->automat
Moderator: Kosiarz
manual->automat
wymyslilem se ze wsadze aytomata a mam manu. co by bylo potrzebne oprucz skrzynki oczywiscie co tam jeszcze jest bo moja konczy zywot
v20-ogień
- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Nowy kolektor ssący, gdyż ma on Termo valve do sterowania podciśnieniem.
Zastępuje to EGR sensor, dodatkowo w automacie masz w pompie wspomagania czujnik ciśnienia do dźwigania obrotów.
I zostaje do rozkminienia czujnik do dźwigania obrotów jak masz D, R, 2, L wrzucone.(Obecnie z tym ostatnim walcze)
Zastępuje to EGR sensor, dodatkowo w automacie masz w pompie wspomagania czujnik ciśnienia do dźwigania obrotów.
I zostaje do rozkminienia czujnik do dźwigania obrotów jak masz D, R, 2, L wrzucone.(Obecnie z tym ostatnim walcze)
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
no i jeszcze wały bo maja inne długości .
Zastanawiałem się kiedyś nad takim rozwiązaniem , nie ekonomiczne , lepiej sprzedać to co masz i kupić drugi z automatem
Zastanawiałem się kiedyś nad takim rozwiązaniem , nie ekonomiczne , lepiej sprzedać to co masz i kupić drugi z automatem
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Kolektor zostaje ten sam, EGR sterowany w pajero jest z pompy, nad dźwignia przyspieszenia w pompie jest czujnik.animaldziobak pisze:Nowy kolektor ssący, gdyż ma on Termo valve do sterowania podciśnieniem.
Zastępuje to EGR sensor, dodatkowo w automacie masz w pompie wspomagania czujnik ciśnienia do dźwigania obrotów.
I zostaje do rozkminienia czujnik do dźwigania obrotów jak masz D, R, 2, L wrzucone.(Obecnie z tym ostatnim walcze)
GG 3597101 tel. 602-673-905
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość