Sruby do liftu budy

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Sruby do liftu budy

Post autor: Przemy » pn maja 05, 2008 6:34 pm

jak w temacie bo na forum odnośnie długości nic nie ma.... odkręciłem jedna z tylu samochodu (na samym końcu, ta wychodząca przez "slupek") i ona ma sr 10mm i długość ok 85mm zatem teraz moje pytanie czy wszystkie są jednakowej długości? bo chciałbym jutro zakupić wszystkie a dość daleko mam do sklepu i niechcial bym być czymś zaskoczony.

Jakiej twardości śruby wstawiliście?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Qpa_z_polski » pn maja 05, 2008 7:20 pm

mam prosbe jakbys podnosil bude zrobilys dokladna fotorelacje? bo niemoge znalesc a sam nie poradze? prosze
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » pn maja 05, 2008 7:27 pm

Jasne ze zrobię może sie nie tylko Tobie przyda. Zreszta przydałby sie taki dział pt. "Robie sam" lub coś takiego opisane krok po kroku jak sie coś robi... dla wielu ludzi aktorzy sie nie bardzo znają było by to bardzo pomocne, ale to tylko moja wizja....
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40643
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn maja 05, 2008 8:44 pm

zrób i się przyklei

świeżak
 
 
Posty: 159
Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: świeżak » pn maja 05, 2008 8:45 pm

co do zdjęć to popatrzajcie tu: http://www.pajero4x4.ru/gallery/albums. ... ListPage=1
ale na forum było oj było mówione, nawet nie dawno...

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » pn maja 05, 2008 8:54 pm

OK OK cała robote postaram sie opisać + fotki
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Post autor: Kajen » pn maja 05, 2008 10:55 pm

No wlasnie, wiosna nastala to i sie w glowie troche przestawia (mi takze)...

A z czego dystanse ? Widzialem z poliamidu czy innego tworzywa, a moze by tak aluminium ?

Wiem, wiem, cena itp, ktore wedlug Was lepiej bedzie robic ?

Co do srubek...
Nie wiem czy 10.8 nie bedzie za twarda (coby nie strzelila przypadkiem ktoras), moze by tak 8.8... Powinno byc ok.

Kol. @animaldziobak przerabial to chyba juz, moze cos podpowie :)

P.S. Przekopalem stronke podana przez @swiezaka, bodylift 2'' do P1 znalazlem tu:
http://www.pajero4x4.ru/gallery/album04bl2d?page=1

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » wt maja 06, 2008 5:35 am

Jak zostałem wywołany to odpowiem:
Są dwie długości śrub do I generacji.
Wersja long
1. - przód koło chłodnicy, i tak do przedostatniej za nadkolem
2. - ostatnie te co się wykręca po wyjęciu lamp.

Wyciągasz jedna i drugą i idziesz do sklepu i szukasz dłuższych o wysokość lifta.
O ile do tych krótszych dostaniesz drobnozwojowe, to niestety z tymi długimi może być problem.
Ja mam wszystkie 10.9 i nie marudzę.
Po pracy wstawię fotkę sposobu dźwigania budy na placu przed domem.
I najważniejsze, nie wypierdzielać tych gum, chyba że są padaka. Dobrze zaopatrzyć się w wielkie kołowe podkładki, gdyż oryginały mogą być w stanie proszkowym o kolorze rdzawym i rozpaść się w rękach.

Te dinksy na śrubach można zbić i jako podkładki zrobić lub dospawac i się śrubki będa same dokręcać.
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt maja 06, 2008 7:30 am

odkręcamy sruby :)2

Obrazek

lub ukręcamy śruby :)21

Obrazek

montujemy dystane

Obrazek

mamy problem z dzwigniami zmiany biegów

Obrazek

przekładamy zderzaki wyzej

Obrazek

i mamy lansowóz gotowy

Obrazek
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » wt maja 06, 2008 9:30 am

Ja tam problemu z dźwigniami nie miałem bo mam automata hehe, a reszta tak jak na fotkach
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Qpa_z_polski » wt maja 06, 2008 10:46 am

dziekuje:) a oco z biegami? pozatym odkrecenm srub cos jeszcze trzeba? ilesrub trzyma bude?
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt maja 06, 2008 2:08 pm

Qpa_z_polski pisze:dziekuje:) a oco z biegami? ?
z biegami nic gorzej z dzwigniami :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » wt maja 06, 2008 3:20 pm

a jakos rozwiązałes ten problem ? np powiekszenie otworu ?

czy tylko trzeba sie mocniej przyłozyc z wbijaniem
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt maja 06, 2008 3:51 pm

kabbbatunio pisze:a jakos rozwiązałes ten problem ? np powiekszenie otworu ?

czy tylko trzeba sie mocniej przyłozyc z wbijaniem
dwie powyższe odpowiedzi sa nie poprawne , masz jeszcze tel. do przyjaciela :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » wt maja 06, 2008 5:39 pm

przyjaciel sie wacha miedzy "wsio nic sie nie zmieniło ino miech na lewar sie zgnietł bardziej" i second " yyyyyy eee nie wiem "
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » wt maja 06, 2008 6:12 pm

kabbbatunio pisze:przyjaciel sie wacha miedzy "wsio nic sie nie zmieniło ino miech na lewar sie zgnietł bardziej" i second " yyyyyy eee nie wiem "
wystarczy je zdemontować i przegiąć do przodu i problem z głowy :wink:

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Post autor: Kajen » wt maja 06, 2008 6:17 pm

Bylo...
I to nawet temat jest przyklejony.
Body lift 10 cm na przykladzie l200...

http://pagesperso-orange.fr/une-vie-de- ... t_l200.htm

Jak widac w zestawia sa nowe wajhy, jednak gdzies czytalem/widzialem na foto, ze problem jest z wajha reduktora - ciezko lub nie da sie wbic 2h.

Czyli nowe wajhy albo katowa :)
wystarczy je zdemontować i przegiąć do przodu i problem z głowy
Na kolanie najlepiej :wink:

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » wt maja 06, 2008 6:36 pm

Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Qpa_z_polski » śr maja 07, 2008 4:42 am

no z tym l200 widziałem własnie ostatnio ale nie dosc ze tam jest masa rzeczy do przedłuzania itp o których nie wiem o co chodzi to są jeszcze 2 jakies duze dystanse i wogole za duzo wynalazków... a podobno poza dystansami i mała przeróbką biegów nie trzeba zbyt duzo robic? moze ktos opisac na swoim przykłądzie jak to wyglada w pajero 2? byłbym bardzo wdzieczny :)
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » śr maja 07, 2008 5:15 am

I tutaj dochodzimy do sedna sprawy.
O ile chcesz go liftnąć??
Jak do 5 cm to nie ma problemu, ale potem to juz wyścig zbrojeń.
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Qpa_z_polski » śr maja 07, 2008 6:50 am

no własnie to w sumie wiecej niz te 5cm nie ma chyba sensu? nie bedzie to pajero ofroadowe az tak mocno... poprostu myslałem za jakis czas o zmianie koł na 31-32 bo 33 juz bedą raczej za duze chyba? i bede i tak musiał robic bude wiec myslałem zeby troche go podniesc? jak podniose te 5cm to takie kołka powinny bez problemu siąść? a tak przyokazji do 33 trxzeba duzo wyzej go dygnąc? :)

ps. pozatym dak dosasnie mówiac.... wrzucając mu dystanse pod mocowania budy powiedzmy 5cm nie powinno byc zadnego problemu ani z reduktorem ani z niczym? czy jednak ta wajcha nawet przy 5 bedzie przeszkadzac?
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » śr maja 07, 2008 8:33 am

Qpa_z_polski pisze:no własnie to w sumie wiecej niz te 5cm nie ma chyba sensu? nie bedzie to pajero ofroadowe az tak mocno... poprostu myslałem za jakis czas.....

ps. pozatym dak dosasnie mówiac.... wrzucając mu dystanse pod mocowania budy powiedzmy 5cm nie powinno byc zadnego problemu ani z reduktorem ani z niczym? czy jednak ta wajcha nawet przy 5 bedzie przeszkadzac?
no jak widzisz na zdjeciach Eskapady to masz 5 w gore i jest tak sobie :)
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » śr maja 07, 2008 7:58 pm

Adas pisze:
kabbbatunio pisze:przyjaciel sie wacha miedzy "wsio nic sie nie zmieniło ino miech na lewar sie zgnietł bardziej" i second " yyyyyy eee nie wiem "
wystarczy je zdemontować i przegiąć do przodu i problem z głowy :wink:
ołkej :) to bede wiedział jak z tym postapic, jak dobrze pojdzie to po 10 czerwca 2008 :D zaczynam " wyscig zbrojeń" fajnie to brzmi :wink:
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » śr maja 07, 2008 9:19 pm

Eskapada ??
:)23 czyli do tych 5 cm jak podniesiemy to nie trzeba żadnych przedłużek do przewodów , wężyków itp
bez żadnych konsekwencji :)21
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

krzychu_74
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw sty 24, 2008 10:05 pm
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: krzychu_74 » śr maja 07, 2008 9:22 pm

Witam
Jak na razie tylko czytam i czytam i się dziwie ;-)
Jeśli chodzi o lift nadwozia...Link wyczytałem gdzieś na naszym forum.Na stronce poniżej są fotki z liftu krótkiego Pajero II .

http://4x4pajero.spaces.live.com/

Sporo dokładnych zdjęć, a także opis... po angielsku
zakręt jest najciekawszym elementem prostej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość