Sruby do liftu budy
Moderator: Kosiarz
Sruby do liftu budy
jak w temacie bo na forum odnośnie długości nic nie ma.... odkręciłem jedna z tylu samochodu (na samym końcu, ta wychodząca przez "slupek") i ona ma sr 10mm i długość ok 85mm zatem teraz moje pytanie czy wszystkie są jednakowej długości? bo chciałbym jutro zakupić wszystkie a dość daleko mam do sklepu i niechcial bym być czymś zaskoczony.
Jakiej twardości śruby wstawiliście?
Jakiej twardości śruby wstawiliście?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Jasne ze zrobię może sie nie tylko Tobie przyda. Zreszta przydałby sie taki dział pt. "Robie sam" lub coś takiego opisane krok po kroku jak sie coś robi... dla wielu ludzi aktorzy sie nie bardzo znają było by to bardzo pomocne, ale to tylko moja wizja....
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
co do zdjęć to popatrzajcie tu: http://www.pajero4x4.ru/gallery/albums. ... ListPage=1
ale na forum było oj było mówione, nawet nie dawno...
ale na forum było oj było mówione, nawet nie dawno...
No wlasnie, wiosna nastala to i sie w glowie troche przestawia (mi takze)...
A z czego dystanse ? Widzialem z poliamidu czy innego tworzywa, a moze by tak aluminium ?
Wiem, wiem, cena itp, ktore wedlug Was lepiej bedzie robic ?
Co do srubek...
Nie wiem czy 10.8 nie bedzie za twarda (coby nie strzelila przypadkiem ktoras), moze by tak 8.8... Powinno byc ok.
Kol. @animaldziobak przerabial to chyba juz, moze cos podpowie :)
P.S. Przekopalem stronke podana przez @swiezaka, bodylift 2'' do P1 znalazlem tu:
http://www.pajero4x4.ru/gallery/album04bl2d?page=1
A z czego dystanse ? Widzialem z poliamidu czy innego tworzywa, a moze by tak aluminium ?
Wiem, wiem, cena itp, ktore wedlug Was lepiej bedzie robic ?
Co do srubek...
Nie wiem czy 10.8 nie bedzie za twarda (coby nie strzelila przypadkiem ktoras), moze by tak 8.8... Powinno byc ok.
Kol. @animaldziobak przerabial to chyba juz, moze cos podpowie :)
P.S. Przekopalem stronke podana przez @swiezaka, bodylift 2'' do P1 znalazlem tu:
http://www.pajero4x4.ru/gallery/album04bl2d?page=1
- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Jak zostałem wywołany to odpowiem:
Są dwie długości śrub do I generacji.
Wersja long
1. - przód koło chłodnicy, i tak do przedostatniej za nadkolem
2. - ostatnie te co się wykręca po wyjęciu lamp.
Wyciągasz jedna i drugą i idziesz do sklepu i szukasz dłuższych o wysokość lifta.
O ile do tych krótszych dostaniesz drobnozwojowe, to niestety z tymi długimi może być problem.
Ja mam wszystkie 10.9 i nie marudzę.
Po pracy wstawię fotkę sposobu dźwigania budy na placu przed domem.
I najważniejsze, nie wypierdzielać tych gum, chyba że są padaka. Dobrze zaopatrzyć się w wielkie kołowe podkładki, gdyż oryginały mogą być w stanie proszkowym o kolorze rdzawym i rozpaść się w rękach.
Te dinksy na śrubach można zbić i jako podkładki zrobić lub dospawac i się śrubki będa same dokręcać.
Są dwie długości śrub do I generacji.
Wersja long
1. - przód koło chłodnicy, i tak do przedostatniej za nadkolem
2. - ostatnie te co się wykręca po wyjęciu lamp.
Wyciągasz jedna i drugą i idziesz do sklepu i szukasz dłuższych o wysokość lifta.
O ile do tych krótszych dostaniesz drobnozwojowe, to niestety z tymi długimi może być problem.
Ja mam wszystkie 10.9 i nie marudzę.
Po pracy wstawię fotkę sposobu dźwigania budy na placu przed domem.
I najważniejsze, nie wypierdzielać tych gum, chyba że są padaka. Dobrze zaopatrzyć się w wielkie kołowe podkładki, gdyż oryginały mogą być w stanie proszkowym o kolorze rdzawym i rozpaść się w rękach.
Te dinksy na śrubach można zbić i jako podkładki zrobić lub dospawac i się śrubki będa same dokręcać.
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
- kabbbatunio
- Posty: 402
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
- Lokalizacja: Szczecin
- kabbbatunio
- Posty: 402
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
- Lokalizacja: Szczecin
wystarczy je zdemontować i przegiąć do przodu i problem z głowykabbbatunio pisze:przyjaciel sie wacha miedzy "wsio nic sie nie zmieniło ino miech na lewar sie zgnietł bardziej" i second " yyyyyy eee nie wiem "

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Bylo...
I to nawet temat jest przyklejony.
Body lift 10 cm na przykladzie l200...
http://pagesperso-orange.fr/une-vie-de- ... t_l200.htm
Jak widac w zestawia sa nowe wajhy, jednak gdzies czytalem/widzialem na foto, ze problem jest z wajha reduktora - ciezko lub nie da sie wbic 2h.
Czyli nowe wajhy albo katowa

I to nawet temat jest przyklejony.
Body lift 10 cm na przykladzie l200...
http://pagesperso-orange.fr/une-vie-de- ... t_l200.htm
Jak widac w zestawia sa nowe wajhy, jednak gdzies czytalem/widzialem na foto, ze problem jest z wajha reduktora - ciezko lub nie da sie wbic 2h.
Czyli nowe wajhy albo katowa

Na kolanie najlepiejwystarczy je zdemontować i przegiąć do przodu i problem z głowy

- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
no z tym l200 widziałem własnie ostatnio ale nie dosc ze tam jest masa rzeczy do przedłuzania itp o których nie wiem o co chodzi to są jeszcze 2 jakies duze dystanse i wogole za duzo wynalazków... a podobno poza dystansami i mała przeróbką biegów nie trzeba zbyt duzo robic? moze ktos opisac na swoim przykłądzie jak to wyglada w pajero 2? byłbym bardzo wdzieczny 

*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...

- animaldziobak
- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
no własnie to w sumie wiecej niz te 5cm nie ma chyba sensu? nie bedzie to pajero ofroadowe az tak mocno... poprostu myslałem za jakis czas o zmianie koł na 31-32 bo 33 juz bedą raczej za duze chyba? i bede i tak musiał robic bude wiec myslałem zeby troche go podniesc? jak podniose te 5cm to takie kołka powinny bez problemu siąść? a tak przyokazji do 33 trxzeba duzo wyzej go dygnąc? 
ps. pozatym dak dosasnie mówiac.... wrzucając mu dystanse pod mocowania budy powiedzmy 5cm nie powinno byc zadnego problemu ani z reduktorem ani z niczym? czy jednak ta wajcha nawet przy 5 bedzie przeszkadzac?

ps. pozatym dak dosasnie mówiac.... wrzucając mu dystanse pod mocowania budy powiedzmy 5cm nie powinno byc zadnego problemu ani z reduktorem ani z niczym? czy jednak ta wajcha nawet przy 5 bedzie przeszkadzac?
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...

- kabbbatunio
- Posty: 402
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
- Lokalizacja: Szczecin
no jak widzisz na zdjeciach Eskapady to masz 5 w gore i jest tak sobieQpa_z_polski pisze:no własnie to w sumie wiecej niz te 5cm nie ma chyba sensu? nie bedzie to pajero ofroadowe az tak mocno... poprostu myslałem za jakis czas.....
ps. pozatym dak dosasnie mówiac.... wrzucając mu dystanse pod mocowania budy powiedzmy 5cm nie powinno byc zadnego problemu ani z reduktorem ani z niczym? czy jednak ta wajcha nawet przy 5 bedzie przeszkadzac?

- kabbbatunio
- Posty: 402
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
- Lokalizacja: Szczecin
ołkejAdas pisze:wystarczy je zdemontować i przegiąć do przodu i problem z głowykabbbatunio pisze:przyjaciel sie wacha miedzy "wsio nic sie nie zmieniło ino miech na lewar sie zgnietł bardziej" i second " yyyyyy eee nie wiem "



-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 10:05 pm
- Lokalizacja: Wałcz
Witam
Jak na razie tylko czytam i czytam i się dziwie
Jeśli chodzi o lift nadwozia...Link wyczytałem gdzieś na naszym forum.Na stronce poniżej są fotki z liftu krótkiego Pajero II .
http://4x4pajero.spaces.live.com/
Sporo dokładnych zdjęć, a także opis... po angielsku
Jak na razie tylko czytam i czytam i się dziwie

Jeśli chodzi o lift nadwozia...Link wyczytałem gdzieś na naszym forum.Na stronce poniżej są fotki z liftu krótkiego Pajero II .
http://4x4pajero.spaces.live.com/
Sporo dokładnych zdjęć, a także opis... po angielsku
zakręt jest najciekawszym elementem prostej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość