Jestem tu nowy i mam pare pytań o Pajero

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
mjmaly85
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: śr maja 14, 2008 7:22 pm
Lokalizacja: Szczerców

Jestem tu nowy i mam pare pytań o Pajero

Post autor: mjmaly85 » śr maja 21, 2008 6:05 am

Cześć wszystkim :)2 . Mam pare pytań na temat PajeroII 2,5 lub 2,8 krutkiego z roku od1992 do1996 . W najbliszym czasie chce sobie kupić , do jazdy po czarnym od czasu do czasu mały wyskok w teren.
- przy zakupie na co zwrócić uwage
-po czym poznać skrzynie SS
- ile pali przy spokojnej jeżdzie ok. 100km/h po czarnym z silnikiem 2,5 a 2,8
- co najczęściej się psuje
- dlaczego niekture mają dwa akumulatory

Z góry dziękuje !! Pozdro dla wszystkich :)
Pojara II 3.0 150 KM 93krótki

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » śr maja 21, 2008 7:03 am

1 na stan ramy w tylniej jej czesci w szczegolnosci i na to samo co w kazdym innym aucie
2 po pozycjach na reduktorze 2H, 4H, 4HLc, N(opcjonalnie), 4L(Lc)
3 Tyle samo obydwa, kolo 10, czasami zejdzie do 9 jak ma dobry humor. 105kmh to juz 11
4 Trudno powiedziec
5 Tego nikt nie wie, ale tak bywa
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
mjmaly85
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: śr maja 14, 2008 7:22 pm
Lokalizacja: Szczerców

Post autor: mjmaly85 » śr maja 21, 2008 7:21 am

dzięki
Pojara II 3.0 150 KM 93krótki

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » śr maja 21, 2008 7:22 am

Kolega na forum tłumaczył że modele z systemem dogrzewania świec mają 2 bateryjki.Mnie osobiście to w....rwia bo mi ten słabszy rozładowuje ten mocniejszy i czasami ma focha żeby odpalić,a za ryglem się nie rozglądałem.
Patrz na to co w każdym aucie.Migającymi kontrolkami się nie przejmuj,byle napędy działały reszta jak kolega wyżej pisał.Rama , zerknął bym jeszcze na podłogę ale to kłopotliwe przy oglądaniu auta.pod drugim aku pewnie dziury ,ale sam zobaczysz.

Awatar użytkownika
mjmaly85
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: śr maja 14, 2008 7:22 pm
Lokalizacja: Szczerców

Post autor: mjmaly85 » śr maja 21, 2008 7:23 am

Który silnik jest lepszy i mniej awaryjny . 2,8 ma chyba łańcuszek
Pojara II 3.0 150 KM 93krótki

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Qpa_z_polski » śr maja 21, 2008 7:35 am

dziury dziury i dziury... szczegolnie jak anglik albo austriak... sam kupiłem austriaka i blacharka sie nie mile rozczarowałem... :) patrz na rame przy mocowaniu budy z tyłu i okolice, buda przy nad kolach i podłoga pod fotelami... jak ma plastiki to martw sie o nadkola bo napewno raczej zjedzone... bezpieczniej jest brac bez tych plastików dookoła bo odrazu widzisz blache :)
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » śr maja 21, 2008 7:50 am

mjmaly85 pisze:Który silnik jest lepszy i mniej awaryjny . 2,8 ma chyba łańcuszek
2.8 jest lepszy, bo mocniejszy o 26 koni oraz lancuszek, 2.5 jest jednak trwaly tak samo i jest ciagle produkowany.

Ekonomia ta sama, osiagi 2.5 w krotkim wystrarczaja w zupelnosci.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » czw maja 22, 2008 7:28 am

ja zwróciłbym uwagę na podłogę w okolicach nóg kierowcy i pasażera tam na łączeniu blach często lubią juz być dziury.

a co do 2 akumulatorów to wersje na Skandynawie właśnie tak posiadały ale to chyba nie wyjątek.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
harcownik1979g
 
 
Posty: 272
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 2:24 pm
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: harcownik1979g » czw maja 22, 2008 1:32 pm

ja tez mam 2 aku ale spokojnie idzie drugi wypiąć nie raz juz tak jedziłem, i tak jak koledzy wspominali patrz na ramę bo lubi rdzewieć i moze to dzine co powiem < niekturzy mnie zbucza > ale zwruci uwage na oslony tylnych tarcz hamulcowych ja nie miałem jednej i miałem przez to mase problemów z hamulcmi po załozeniu tej osłony problem znikł
FIAT 600 ( czerwony pierdziel )

Awatar użytkownika
BigYeti
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn sie 20, 2007 2:32 pm
Lokalizacja: Kościan/Widziszewo

Post autor: BigYeti » sob maja 24, 2008 9:08 pm

Tzn. jakie problemy? Mój Misiek już trzy razy w warsztacie przebywał i cały czas nie mogą sobie poradzić z tylnym lewym hamulcem. Cały czas coś ociera przy hamowaniu... przetoczyłem już tarcze, zmieniłem klocki (już dwa razy)...

Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Sławek
było Pajero II 2.5TDi '93 Long (V44)
jest Pajero II 2.8TDi '98 Long (V46)

Awatar użytkownika
piotr_popiel
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 2:04 am
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: piotr_popiel » ndz maja 25, 2008 7:07 pm

mialem podobnie tyle ze u mnie caly czas cos ocieralo,ale umnie uszczelki na cylinderkach byly porwane i zardzewialy i sie zapiekly nie chcialy same odbijac.Nowe uszczelki i czyszczenie cylinderkow pomoglo

Awatar użytkownika
BigYeti
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn sie 20, 2007 2:32 pm
Lokalizacja: Kościan/Widziszewo

Post autor: BigYeti » pn maja 26, 2008 5:53 pm

u mnie trze tylko przy delikatnym przychamowaniu :(

dziś mnie już to do szału doprowadziło... jutro jadę znów na serwis i dupe truć... mam nadzieję, że w końcu to zrobią

Pozdr
Sławek
było Pajero II 2.5TDi '93 Long (V44)
jest Pajero II 2.8TDi '98 Long (V46)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość