Strona 1 z 1

Jestem tu nowy i mam pare pytań o Pajero

: śr maja 21, 2008 6:05 am
autor: mjmaly85
Cześć wszystkim :)2 . Mam pare pytań na temat PajeroII 2,5 lub 2,8 krutkiego z roku od1992 do1996 . W najbliszym czasie chce sobie kupić , do jazdy po czarnym od czasu do czasu mały wyskok w teren.
- przy zakupie na co zwrócić uwage
-po czym poznać skrzynie SS
- ile pali przy spokojnej jeżdzie ok. 100km/h po czarnym z silnikiem 2,5 a 2,8
- co najczęściej się psuje
- dlaczego niekture mają dwa akumulatory

Z góry dziękuje !! Pozdro dla wszystkich :)

: śr maja 21, 2008 7:03 am
autor: Misiek Cypr
1 na stan ramy w tylniej jej czesci w szczegolnosci i na to samo co w kazdym innym aucie
2 po pozycjach na reduktorze 2H, 4H, 4HLc, N(opcjonalnie), 4L(Lc)
3 Tyle samo obydwa, kolo 10, czasami zejdzie do 9 jak ma dobry humor. 105kmh to juz 11
4 Trudno powiedziec
5 Tego nikt nie wie, ale tak bywa

: śr maja 21, 2008 7:21 am
autor: mjmaly85
dzięki

: śr maja 21, 2008 7:22 am
autor: Pikaś
Kolega na forum tłumaczył że modele z systemem dogrzewania świec mają 2 bateryjki.Mnie osobiście to w....rwia bo mi ten słabszy rozładowuje ten mocniejszy i czasami ma focha żeby odpalić,a za ryglem się nie rozglądałem.
Patrz na to co w każdym aucie.Migającymi kontrolkami się nie przejmuj,byle napędy działały reszta jak kolega wyżej pisał.Rama , zerknął bym jeszcze na podłogę ale to kłopotliwe przy oglądaniu auta.pod drugim aku pewnie dziury ,ale sam zobaczysz.

: śr maja 21, 2008 7:23 am
autor: mjmaly85
Który silnik jest lepszy i mniej awaryjny . 2,8 ma chyba łańcuszek

: śr maja 21, 2008 7:35 am
autor: Qpa_z_polski
dziury dziury i dziury... szczegolnie jak anglik albo austriak... sam kupiłem austriaka i blacharka sie nie mile rozczarowałem... :) patrz na rame przy mocowaniu budy z tyłu i okolice, buda przy nad kolach i podłoga pod fotelami... jak ma plastiki to martw sie o nadkola bo napewno raczej zjedzone... bezpieczniej jest brac bez tych plastików dookoła bo odrazu widzisz blache :)

: śr maja 21, 2008 7:50 am
autor: Misiek Cypr
mjmaly85 pisze:Który silnik jest lepszy i mniej awaryjny . 2,8 ma chyba łańcuszek
2.8 jest lepszy, bo mocniejszy o 26 koni oraz lancuszek, 2.5 jest jednak trwaly tak samo i jest ciagle produkowany.

Ekonomia ta sama, osiagi 2.5 w krotkim wystrarczaja w zupelnosci.

: czw maja 22, 2008 7:28 am
autor: Przemy
ja zwróciłbym uwagę na podłogę w okolicach nóg kierowcy i pasażera tam na łączeniu blach często lubią juz być dziury.

a co do 2 akumulatorów to wersje na Skandynawie właśnie tak posiadały ale to chyba nie wyjątek.

: czw maja 22, 2008 1:32 pm
autor: harcownik1979g
ja tez mam 2 aku ale spokojnie idzie drugi wypiąć nie raz juz tak jedziłem, i tak jak koledzy wspominali patrz na ramę bo lubi rdzewieć i moze to dzine co powiem < niekturzy mnie zbucza > ale zwruci uwage na oslony tylnych tarcz hamulcowych ja nie miałem jednej i miałem przez to mase problemów z hamulcmi po załozeniu tej osłony problem znikł

: sob maja 24, 2008 9:08 pm
autor: BigYeti
Tzn. jakie problemy? Mój Misiek już trzy razy w warsztacie przebywał i cały czas nie mogą sobie poradzić z tylnym lewym hamulcem. Cały czas coś ociera przy hamowaniu... przetoczyłem już tarcze, zmieniłem klocki (już dwa razy)...

Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Sławek

: ndz maja 25, 2008 7:07 pm
autor: piotr_popiel
mialem podobnie tyle ze u mnie caly czas cos ocieralo,ale umnie uszczelki na cylinderkach byly porwane i zardzewialy i sie zapiekly nie chcialy same odbijac.Nowe uszczelki i czyszczenie cylinderkow pomoglo

: pn maja 26, 2008 5:53 pm
autor: BigYeti
u mnie trze tylko przy delikatnym przychamowaniu :(

dziś mnie już to do szału doprowadziło... jutro jadę znów na serwis i dupe truć... mam nadzieję, że w końcu to zrobią

Pozdr
Sławek