Poduszka mocowania reduktora (boczna)

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Bartolomeo
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
Lokalizacja: Poznań

Poduszka mocowania reduktora (boczna)

Post autor: Bartolomeo » pn maja 26, 2008 11:02 am

Witam,

Moze ktos mi pomoc i powiedziec, czy do mojego autobusu (L200 2.5TD 96r - wersja K34T - produkowana do 96r ) da sie wcisnac te poduszke:

poducha z Tedgumu

pisza, ze pasuje do L200 od roku 99, ale wyglada ciut inaczej niz moja - tzn. tak na oko rozni sie tylko tym, ze moja guma nie ma tego wysmakowanego wzorku (taki chamski talarek z gumy z dziurka:
Obrazek).

Ew. jakis zamiennik od malucha czy innego zuka? ;)

Pozdrawiam,
Bartek
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny ;)
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Awatar użytkownika
bartv20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 11:26 am
Lokalizacja: gda

Post autor: bartv20 » pn maja 26, 2008 12:41 pm

jak jest twardzsza guma w tej nowej to moze trzasc. ja se kiedys wprasowalem tam poduszke od wachacza golfa 2 (pełna),
tak sie trzasł se drrrrrrrrrrrrrr..................... :)20
v20-ogień

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » pn maja 26, 2008 12:45 pm

Ile kosztuje w Tedgumie?
Bo oryginał coś koło 80 zł
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
Bartolomeo
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bartolomeo » pn maja 26, 2008 2:17 pm

ap4x4 pisze:Ile kosztuje w Tedgumie?
Bo oryginał coś koło 80 zł
W ASO? Nie sprawdzalem, uznajac, ze to ostatecznosc ;)
W Tedgumie chca 61zl. Czyli nie oplaca sie zupelnie, jezeli oryginal 80...
Motanie tez odpada, jezeli twardosc musi byc odpowiednio dobrana...

Mam nadzieje, ze po wymianie przestanie mi napier... galka reduktora troche...
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny ;)
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn maja 26, 2008 2:19 pm

ap4x4 pisze:Ile kosztuje w Tedgumie?
Bo oryginał coś koło 80 zł
mniej
ale dosc szybko sie rozpadają
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » pn maja 26, 2008 2:59 pm

Ale te oryginały też jakieś takie anemiczne, bardzo delikatne.
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
Bartolomeo
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bartolomeo » pn maja 26, 2008 3:17 pm

ap4x4 pisze:Ale te oryginały też jakieś takie anemiczne, bardzo delikatne.
Moze takie wlasnie musi byc, skoro ma sie tam zdrowo telepac i nie przenosic na bude... taki kompromis pomiedzy elastycznoscia a wytrzymaloscia.
To wywala duzo szybciej niz reszte poduszek pod skrzynia i silnikiem, moze wlasnie dzieki temu, ze moze napieprzac tutaj ;)
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny ;)
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pn maja 26, 2008 5:26 pm

Bartolomeo pisze:Mam nadzieje, ze po wymianie przestanie mi napier... galka reduktora troche...
to jak napierd... to znaczy, ze poducha juz lata swietnosci ma za sobą?? bo u mnie "lata", zwlaszcza na wolnych obrotach.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
bartv20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 11:26 am
Lokalizacja: gda

Post autor: bartv20 » pn maja 26, 2008 6:51 pm

a morze ci padla ta co skrzynie trzyma ze ta mala tak wyrabalo
v20-ogień

Awatar użytkownika
Bartolomeo
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bartolomeo » śr maja 28, 2008 10:45 am

bartv20 pisze:a morze ci padla ta co skrzynie trzyma ze ta mala tak wyrabalo
Po dokladnych ogledzinach stwierdzilem, ze jakiekolwiek slady zuzycia nosi tylko ta mala poduszka. Wymienie i sie zobaczy jak telepie ;)

A co do oryginalu - to w ASO chca 208zl ;)

To jeszcze nie powala, ale pobili rekord przy przednim orurowaniu...
Bandyci z Warty przy okazji AC wycenili mi to na 140zl (notabene, to tez rekord...) a Pan w ASO - na 16300zl (slownie: szesnascie tysiecy zlotych) :)2
No roznia sie troche, ale bynajmniej nie byl to zintegrowany zderzak z oslona firmy ARB, tylko same rurki!
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny ;)
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Awatar użytkownika
mr.miron
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 8:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mr.miron » śr maja 28, 2008 4:48 pm

Bartolomeo pisze: Bandyci z Warty przy okazji AC wycenili mi to na 140zl (notabene, to tez rekord...) a Pan w ASO - na 16300zl (slownie: szesnascie tysiecy zlotych) :)2
No roznia sie troche, ale bynajmniej nie byl to zintegrowany zderzak z oslona firmy ARB, tylko same rurki!
:o :o :o

Chyba swojego kangura przyspawam do ramy i owinę łańcuchem !!
Pozdrawiam! mr.miron 509-627-638
Pajero II 2.8TD SS

Awatar użytkownika
Bartolomeo
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bartolomeo » pn cze 09, 2008 1:29 pm

Zeby 'zakonczyc temat' czyms uzytecznym i nie powodowac konfuzji u innych postanowilem dodac male wyjasnienie.
Otoz, to co widac na moim zdjeciu to wlasnie jest zmota prawie dokladnie wg patentu @bartv20 - z ta roznica, ze wcisnieta gumka pochodzila z Mercedesa a nie z golfa ;)

Czyli ogolnie mozna powiedziec, ze nie robi - oryginalna jest zrobiona jak jest, czyli z 4 lichych gumowych 'nitek' i tak musi byc, zeby reduktor nie dzwonil po uszach...

Przez to tylko dalem sie naciagnac na ASO (180zl w koncu zdarli), bo bylem przekonany, ze tam mi dadza 'pelna' gume taka jak widzialem u siebie - a tak bym i z tedgumu wzial ...

Niech no teraz dojde co mi kolejnego napieprza ;) Pewno podpora walu albo cus... ;) Dziecko mi sie urodzilo i musi komfort byc....
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny ;)
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Awatar użytkownika
Bartolomeo
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pt sie 12, 2005 1:31 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bartolomeo » czw cze 19, 2008 5:39 pm

Eee... Wlasnie czytam sobie (dla przyjemnosci ;) ) 'L200 Workshop Manual' i tam stoi tak:

"NOTE
When new the transfer roll stopper consists of one part, but will separate into outer and inner part during use. This is normal."

:o :o :o Czyli te gumeczki planowo maja sie porwac w cholere i tam ma byc luz? Biorac pod uwage nazwe 'roll stopper' to oznacza, ze w zaleznosci od kierunku w ktorym aktualnie kreci sie wal, ta czesc 'inner' opiera sie na gorze lub dole czesci 'outer'.
Przebiegle kitajce...
W takim razie zastanawiam sie po jaka cholere ktos mi to zmotal wpychajac tam kawal gumy od amorka...
Jest: Jeep Cherokee 95r. 4.0L, śliczny ;)
Byl: L200 Magnum 2.5TD K34T 96r.

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Qpa_z_polski » pn cze 23, 2008 6:27 am

witam czy mozna jakis namiar na ten cały tedgum? bo zamówiłem w pajero one czy jakos tak (sklep) gumy przednie tylnego wachacza i poduche pod reduktor i komplet 420zł wiec sie zastanawiam czy za 5 gumek i kawałek blachy tam w ted gumie nie zapłaciłbym troche mniej?
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Post autor: Fazi » pn cze 23, 2008 7:46 am

A wpisałeś choć raz w google 8) www.tedgum.pl
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość