który silnik w pajero najbardziejszy ?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

zwolny
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 13, 2004 8:41 pm
Lokalizacja: LÓDZ (zasadniczo)

który silnik w pajero najbardziejszy ?

Post autor: zwolny » pn mar 29, 2004 2:55 pm

jak w temacie..

pozdro&dzieki[/u]

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pn mar 29, 2004 3:32 pm

3.2 DiD :)2
pozdrawiam Marek
offpoje team

zwolny
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 13, 2004 8:41 pm
Lokalizacja: LÓDZ (zasadniczo)

Post autor: zwolny » pn mar 29, 2004 4:33 pm

sorki... chodzi pocz. lat dziewiecdziesiatych.
no i skrzynie.. ponoc piatka to nieudana przerobka skrzyni 4ro biegowej ?

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn mar 29, 2004 5:16 pm

zwolny pisze:sorki... chodzi pocz. lat dziewiecdziesiatych.
no i skrzynie.. ponoc piatka to nieudana przerobka skrzyni 4ro biegowej ?
? bo ja wiem z tą skrzynią... SOA#1: u mnie działa. I to całkiem nieźle. :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn mar 29, 2004 7:42 pm

2,5 td bez intercoolera RULEZZZZZ 8)
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn mar 29, 2004 8:02 pm

V6 3.0 24V rUleZZZ
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » pn mar 29, 2004 11:01 pm

A czemu bez intercolera :)5
długi może więcej

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn mar 29, 2004 11:05 pm

A na plaster ci intercooler w terenie ? Chyba, że rempstach starujesz, to tak.. :wink:
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn mar 29, 2004 11:06 pm

pancziki pisze:A czemu bez intercolera :)5
Bo to dodatkowy element, który może się zepsuć :wink: :lol: W związku z czym Peter uprościł układ zgodnie z zasadą" "czego nie ma, to się nie zepsuje" :)21 :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
pancziki
Posty: 726
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 3:25 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pancziki » pn mar 29, 2004 11:23 pm

Psuć to się w nim co nimo. A gdzie jest napisane że działa powyżej 100 na godzine? Już jeden nowomechanik snuł teorie na temat kierunku utawienia wlotu snorkela, do rempstów pod wiatr a do przeprawówek z wiatrem :D
długi może więcej

Kosiarz
  
  
Posty: 684
Rejestracja: pn kwie 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skądinąd

Re: który silnik w pajero najbardziejszy ?

Post autor: Kosiarz » wt mar 30, 2004 8:26 am

zwolny pisze:jak w temacie..

pozdro&dzieki[/u]
najmojszy :)21

Siwy

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » wt mar 30, 2004 11:36 am

najmocniejsza jest benzyna ale ona wody nie lubi i to bardzo jak by to obejść to nie widze lepszego do pojary 150 prawie z czego z 20 umarło to i tak nie zle bo dizle mają 100 z czego 20 umarło ale jak na razie to bym dizla wolał takiego 2.8 co by popływać troszke można było chyba że on też nie lubi wody bo pierduł w nim troche a ogulnie to chyba najlepsze to parchowe 3.3 może być i z turbem i tojotowe 4.2 też turbo by nie przeszkadzało



ale do pojary to chyba nie wlezie



POJARA 4.2 TD :o :o :o

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt mar 30, 2004 11:36 am

Ale intercooler w terenie moze byc pod wodą, a jak jest pod wodą to chodzi powietrze doładowane ;-) Nawet jak samochód prawie nie jedzie czy jedzie bardzo wolno to intercooler chlodzi...nie tyle co przy 100km/h ale chlodzi...
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » wt mar 30, 2004 11:43 am

Aśka&Kuba pisze:najmocniejsza jest benzyna ale ona wody nie lubi i to bardzo jak by to obejść to nie widze lepszego do pojary 150 prawie z czego z 20 umarło to i tak nie zle bo dizle mają 100 z czego 20 umarło ale jak na razie to bym dizla wolał takiego 2.8 co by popływać troszke można było chyba że on też nie lubi wody bo pierduł w nim troche a ogulnie to chyba najlepsze to parchowe 3.3 może być i z turbem i tojotowe 4.2 też turbo by nie przeszkadzało
:o Aaaallle ossochozzziiii ? :o
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » wt mar 30, 2004 11:59 am

chodzi o to że juz mnie trafia jak dzieś wody dostanie i się przebicie robi i chciałbym żeby pod wodą ładnie pracował ale z tego co wymyśliłem to chyba tylko dizel tak może a że sie nie znam to taki rzeczy wychodzą




a o tych silnikach 3.3 4.2 to tak na marginesie jak by kto widział ze w pojaże siedzą to bym był wdzięczny za informację



chyba ze znasz skuteszny sposób na to żeby benzyna pod wodą chodziła

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » wt mar 30, 2004 12:16 pm

Aśka&Kuba pisze: chyba ze znasz skuteszny sposób na to żeby benzyna pod wodą chodziła
Na pewno znam bardziej komunikatywną metodę formułowania epistoł :)21 Hint: używać np więcej (lub w ogóle używać) interpunkcję - myśli przelane na e-papier stają się czytelniejsze.. :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » wt mar 30, 2004 12:23 pm

obiecuje się poprawić. :wink:


ale co z odpowiedzą na pytanie? :wink:

Awatar użytkownika
cianbo
 
 
Posty: 265
Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:57 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: cianbo » wt mar 30, 2004 12:45 pm

A było jakieś? ;-)
LR Discovery 300tdi '96 - Sprzedany!

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » wt mar 30, 2004 1:17 pm

benzyna pod wodą :)6

Pojarowcy się wykruszają ,już im się chyba znudziły :cry: :wink:


a wy jeszcze sobie jaja robicie :wink:

Awatar użytkownika
cianbo
 
 
Posty: 265
Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:57 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: cianbo » wt mar 30, 2004 1:49 pm

Może czasem zwolnij przed wjazdem w wodę. ;-)
LR Discovery 300tdi '96 - Sprzedany!

Kosiarz
  
  
Posty: 684
Rejestracja: pn kwie 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skądinąd

Post autor: Kosiarz » wt mar 30, 2004 2:01 pm

Najlepciejszy w pojarce to moim zdaniem jest silnik z serii 4M4 czyli 2.8.
Niezła moc, łatwo można podkręcić nawet do 160 KM, hermetyczny rozrząd, większa trwałość.
Trzeba jedynie zabezpieczyć dobrze elektronikę.
Pozdro,
Siwy

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » wt mar 30, 2004 2:08 pm

pojarowski 2.8 tdi tak


a z benzyny nic się nie da zrobic :)5

Kosiarz
  
  
Posty: 684
Rejestracja: pn kwie 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skądinąd

Post autor: Kosiarz » wt mar 30, 2004 3:26 pm

A co chcesz robić bo jak czytam Twoje posty to chyba sam nie bardzo wiesz co chcesz. :)21
Siwy

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt mar 30, 2004 7:56 pm

dodaj drugi, bedziesz mial W12 :)21

1. zabezpiecz ECU przed woda
2. Uszczelnic aparat zaplonowy
3. Dobre kable
4. Wisko zmien na wylaczany recznie wiatrak elektryczny
5. Dobre swiece
6. Jesli LPG, to przed wjazdem przelaczasz na benzyne.
7. Snorkel oczywiscie.

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » wt mar 30, 2004 8:16 pm

nie bardzo wiem co chce bo się nie bardzo znam :lol: poprostu rzucam ogulne hasła bo się nie znam a chce żeby motorek ze snorkiem pod wodą golił :wink:


co to ECU :)5 nie wiem czy nam wętylawor na wiskozie on codzi cały czs a jak dodaje gazu to się szybciej kręci to jest wiskoza :)5 a co z fajkami są jakieś specjalne ,swiece mam NGK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości