praca wahacza w Pajero I

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
bartai
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

praca wahacza w Pajero I

Post autor: bartai » śr cze 18, 2008 7:57 pm

Walcze z przednim zawieszeniem , wyciagnalem gumy z gniazd dolnych wahaczy ( jedno gniazdo w ramie drugie w wahaczu) i w to miejsce dalem polibusze i teraz mam pytanie czy wahacz dolny ma luzno chodzic w gore i w dol bo w moim przypadku jest sztywny, moge nim poruszac ale wymaga to troche sily. Wydaje mi sie ze przed modernizacja przy demontazu amora i po rozlaczeniu z piasta wahacz opadl a teraz chodzi sztywno.
PAJERO 2,6 88r KRWISTY

Awatar użytkownika
kudlaty_bytom
 
 
Posty: 289
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 1:28 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Post autor: kudlaty_bytom » śr cze 18, 2008 8:01 pm

na nowych tajlach musi chodzić z oporem, tak jest ze wszystkim, bo inaczej szybko by się wyrobiło i znowu być się czołgał pod miśkiem
był sobie misiek 2.6 Wagon '86
obecnie zaglądam towarzysko :)
_______________________
GG: 4366835

Awatar użytkownika
bartai
 
 
Posty: 132
Rejestracja: sob lut 17, 2007 10:40 am
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: bartai » śr cze 18, 2008 8:34 pm

O widze kolega na posterunku, dzieki za szybka odpowiedz :lol:
PAJERO 2,6 88r KRWISTY

Paweł_4x4
 
 
Posty: 107
Rejestracja: sob sty 26, 2008 2:45 pm
Lokalizacja: Lesko/Bieszczady

Post autor: Paweł_4x4 » śr cze 18, 2008 9:07 pm

Witam
Jest tak jak kolega pisze, powinno chodzić ciężko tzn. jak wszystko od niego odłączysz to powinien wisiec.
Jeszcze jedna istotna kwestia ( ! ) Po założeniu wahacza, śruby go mocujące powinineś dokręcić dopiero jak auto stanie na kołach a nawet jak przejedzie/przetoczysz go kilka metrów do przodu i do tyłu ponieważ jak dokręcisz te śruby na podniesionym aucie a potem go pouścisz to w przypadku tuleji gumowych znacznie skrócisz ich żywotność - bo będą poprostu wyłamywane (guma wstępne naprężenia dostanie już na stojącym aucie a co dopiero jak zacznie zawiecha pracować)
W przypadku polibuszy będzie tak samo o ile wewnętrzna tuleja jest zwulkanizowana z polimerem. jeśli jest tylko wsunięta to nie ma tego problemu)
Napisałem to wszystko, choć może kolega o tym wiedział. Jak wiedział to może przyda się komus kto nie wie. :D
Pajero II `92 rok krótki 2.5TD SUPER SELECT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość