jaki bedzie numer serwisowy kola pasowego do pojarki 2,8 tdi z 1995 r ale problem jest taki ze mam ta rzadsza wersja gdzie pasek od klimatyzacji jest pierwszy od silnika a nie jak to jest najczesciej pierwszy od strony chłodnicy
wszedzie gdzie szukalem sa takie kola pasowe z paskiem do klimy pierwszym od strony chłodnicy a za takie koło jak mnie jest potrzebne klient z serwisu w bielsko-bialej zaspiewał mi 1950 zl


normalnie szajba
prendzej wystrugam go sam niz zaplace tyle
na ebay angielskim znalazłem takie koło za 53 pandy
http://cgi.ebay.co.uk/Mitsubishi-Delica ... dZViewItem
ale nie mam pewnosci czy to jest dokladnie to a niewiem jak angolowi wytlumaczyc o co michodzi

sie kurna niebardzo dogadujemy jakis jest ulomny ten klient
narazie jezdze na sprytnie zespawanym kole na sztywno bez tej gumowej amortyzacji i ma nawet niewielkie bicie boczne ok 1mm
narazie jezdzi ale spac niemoge spokojnie bo mnie pacjent w serwisie nastraszył ze mam teraz to kolo nie wywazone i rozpieprzy mnie to łożyska walu????????
w co mnie sie wierzyc niechce bo wał ma w tym miejscu słuszna średnice i kilkugramowe niewywarzenie jest niczym w porównaniu do obciążeń jakie daje korbowód pierwszego culindra a jest tylko kilkanaście centymetrów od tego kola
co myslicie?
i jaki jest numer serwisowy takiego koła
pozdro