Pytanie

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
harcownik1979g
 
 
Posty: 272
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 2:24 pm
Lokalizacja: Gliwice

Pytanie

Post autor: harcownik1979g » ndz cze 22, 2008 5:10 pm

Mam pytanie jak sie nazywa czesc która postaram sie opisać. łaczy ona zwrotnice koła z reszta układu kierowniczego tam jest gwint do regulacji zbierznosci i z dwuch stron zakonczony jest gałkami . Jak to to sie nazywa i czy moze by tak ze to cos rega idzie ruszac na wszystkie strony
FIAT 600 ( czerwony pierdziel )

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Post autor: Kajen » ndz cze 22, 2008 6:09 pm

Sruba rzymska ? Z jednej strony masz lewy gwint, z drugiej prawy.

EDIT

No i wkrecane sa tam koncowki drazkow kierowniczych.
Ostatnio zmieniony ndz cze 22, 2008 6:14 pm przez Kajen, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kudlaty_bytom
 
 
Posty: 289
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 1:28 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Post autor: kudlaty_bytom » ndz cze 22, 2008 6:11 pm

drążek kierowniczy
ręką można to ruszyć, ale jak lekko się porusza, to jest wyrąbany i trzeba wymienić lub zregenerować w ostateczności jak nowy kosztuje w h*j złotówek albo i więcej :P
na 'gałkach' nie powinno być luzu
był sobie misiek 2.6 Wagon '86
obecnie zaglądam towarzysko :)
_______________________
GG: 4366835

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pytanie

Post autor: Adas » ndz cze 22, 2008 8:19 pm

harcownik1979g pisze:Mam pytanie jak sie nazywa czesc która postaram sie opisać. łaczy ona zwrotnice koła z reszta układu kierowniczego tam jest gwint do regulacji zbierznosci i z dwuch stron zakonczony jest gałkami . Jak to to sie nazywa i czy moze by tak ze to cos rega idzie ruszac na wszystkie strony
we wszystkie strony to nie , ale jak zadajesz takie pytanie to pojedź lepiej do diagnosty niech Ci on powie czy trzeba to wymienić :wink:
To jest zewnętrzna i wewnętrzna końcówka drążka kierowniczego , bardzo ważny element układu kierowniczego jak ci wypadnie sworzeń z czopa to koła ci sie rozjadą w wszystkie strony świata , dodaj do tego dziurę w jezdni i prędkość 80km/h i masz odpowiedź
Ostatnio zmieniony pn cze 23, 2008 2:14 pm przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
harcownik1979g
 
 
Posty: 272
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 2:24 pm
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: harcownik1979g » ndz cze 22, 2008 9:06 pm

własnie chodziło mi o nazwe tego troszke siły trzeba urzyc zeby to poruszać i z obydwu stron jest tak samo dzieki wszystkim za pomoc teraz tylko mechanik i orientacjia ile cos takiemo moze kosztować
FIAT 600 ( czerwony pierdziel )

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz cze 22, 2008 9:41 pm

harcownik1979g pisze:własnie chodziło mi o nazwe tego troszke siły trzeba urzyc zeby to poruszać i z obydwu stron jest tak samo dzieki wszystkim za pomoc teraz tylko mechanik i orientacjia ile cos takiemo moze kosztować
koszt to około 70 zł za jedną końcówkę czyli 140 zł komplet plus wymiana i ewentualnie ustawienie zbieżności wszytko może kosztować do 300zł

Awatar użytkownika
harcownik1979g
 
 
Posty: 272
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 2:24 pm
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: harcownik1979g » ndz cze 22, 2008 10:05 pm

jesli z jednej strony sa dwie koncówki to koszt wymiany bedzie 4 X 70 zł plus robocizna plus zbierzność
FIAT 600 ( czerwony pierdziel )

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz cze 22, 2008 10:29 pm

harcownik1979g pisze:jesli z jednej strony sa dwie koncówki to koszt wymiany bedzie 4 X 70 zł plus robocizna plus zbierzność
nie wymienia sie dobrych części a na pewno nie masz wybitych aż czterech, ja stawiam na 2 zewnętrzne ( te przy zwrotnicach ) no chyba , że mechanik przy wymianie zepsuje coś to będziesz musiał wymieniać cztery sztuki

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » pn cze 23, 2008 9:40 am

gurę
@adas poprawilbys sie :)21
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pn cze 23, 2008 11:25 am

Adas pisze:a na pewno nie masz wybitych aż czterech
ciekawe jak to zdiagnozowales na odleglość :wink:
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn cze 23, 2008 2:15 pm

poreb pisze:
gurę
@adas poprawilbys sie :)21
chodziło o dziurę :wink:

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn cze 23, 2008 2:16 pm

Videlec pisze:
Adas pisze:a na pewno nie masz wybitych aż czterech
ciekawe jak to zdiagnozowales na odleglość :wink:
nie wiem , może z doświadczenia :wink:

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pn cze 23, 2008 4:26 pm

to ja z doswiadczenia moglbym powiedziec, ze polecialy mu wszystkie cztery :wink: bo u mnie wlasnie tak bylo, co prawda te wewnetrzne byly w duzo lepszym stanie ale mimo wszystko lekki luz byl.

Poza tym to moim zdaniem Pajero ma trwale zawieszenie... jak sie nie jezdzi w terenie :)23
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn cze 23, 2008 5:18 pm

Videlec pisze:to ja z doswiadczenia moglbym powiedziec, ze polecialy mu wszystkie cztery :wink: bo u mnie wlasnie tak bylo, co prawda te wewnetrzne byly w duzo lepszym stanie ale mimo wszystko lekki luz byl.

Poza tym to moim zdaniem Pajero ma trwale zawieszenie... jak sie nie jezdzi w terenie :)23
kto smaruje ten jedzie :)23

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pn cze 23, 2008 5:30 pm

w tych nowych koncowkach coraz trudniej o kalamitki... nawet jak kupilem wąs prawy kompletny ori w Mitsu to juz był bez...
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości