Strona 1 z 1
Sprężyny do Pajero I
: śr cze 25, 2008 2:35 pm
autor: Adas
Mam pytanie , potrzebuję wyższe o 5cm sprężyny na tył do Pajero I , z czego można zaadoptować ?
: śr cze 25, 2008 10:14 pm
autor: rudypajero.koszalin
Mercedes G-klasa wychodzi jakieś 5+ w pojarce, Patrol GR wychodzi jakieś 8+ (cm). Jedne i drugie pasują do gniazd więc nic nie trzeba przerabiać. Mietkowe lepiej pracują są deczko miększe ze względu na budowę.
: czw cze 26, 2008 5:55 am
autor: Adas
rudypajero.koszalin pisze:Mercedes G-klasa wychodzi jakieś 5+ w pojarce, Patrol GR wychodzi jakieś 8+ (cm). Jedne i drugie pasują do gniazd więc nic nie trzeba przerabiać. Mietkowe lepiej pracują są deczko miększe ze względu na budowę.

dzięki o to mi chodziło , żeby nie rzeźbić tylko wymienić . Czy panhard trzeba przedłużać bo po podniesieniu o 5cm trochę przekątna się zmieni ?
http://img105.imageshack.us/img105/6564/011rr7.jpg
: czw cze 26, 2008 7:16 am
autor: Misiek Cypr
Obniz gorne mocowanie panharda, bo dupa bedzie dziwnie tanczec, a auto samo zaciesniac zakrety. Ja musialem przez to wysiadac przez bagaznik z toytoya

: czw cze 26, 2008 8:23 am
autor: Eskapada
rudypajero.koszalin pisze:Mercedes G-klasa wychodzi jakieś 5+ w pojarce, Patrol GR wychodzi jakieś 8+ (cm). Jedne i drugie pasują do gniazd więc nic nie trzeba przerabiać. Mietkowe lepiej pracują są deczko miększe ze względu na budowę.
tak tak 8 cm

dodaj jeszcze z 5 - sam taką rzeźbę przerobiłem i była to hoojnia z grzybnia
O tym że auto będzie tylko stało z zadartą dupą i nie będzie wykrzyżować nie wspomnę.
To juz chyba lepiej znabyć spręzyny Irona za 500 zł cirka about
: czw cze 26, 2008 9:24 pm
autor: rudypajero.koszalin
Nie twierdzę, że to idealne rozwiązanie, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Patrolowe trochę sztywne, dlatego polecam mercedesa. A tak najlepiej, to OME.
: pt cze 27, 2008 10:25 am
autor: Eskapada
spręzyna od Y60 czy HDJ 80 nic a nic sie nie nadaje. Gdybym nie popełnił tego błędu to bym się nie wypowiadał. Moje Pajero poszło 12 cm do góry. Byc moze mercedes - nie wiem nie montowałem

: pt cze 27, 2008 4:21 pm
autor: Adas
rudypajero.koszalin pisze:Nie twierdzę, że to idealne rozwiązanie, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Patrolowe trochę sztywne, dlatego polecam mercedesa. A tak najlepiej, to OME.
rudypajero.koszalin u siebie masz od G ? Robią ? Zastanawiam się czy nie dorobić nowych, w okolicy jest warsztat , który dorabia sprężyny na wymiar
: pt cze 27, 2008 10:01 pm
autor: rudypajero.koszalin
Jutro wstawię fotki mojej nowej pokraki na Patrolu (stara pojarka definitywnie, po 22 latach powiedziała dość). Chwilowo tak jest podniesiony, bo miałemm na składzie springi od GR-a. Docelowo będzie w całym zawiasie OME. Najlepsze są sprawdzone rozwiązania, kombinowanie ma swoje wady, rozumiem że taniej ale nie zawsze taniej znaczy lepiej...

: ndz cze 29, 2008 9:38 pm
autor: rudypajero.koszalin
: pn cze 30, 2008 7:20 am
autor: kabbbatunio
firma rozniez o nazwie polspring robia niby dobre
: pn cze 30, 2008 8:04 am
autor: rudypajero.koszalin
Polspring fajny jest, jak im fajny drut dowiozą. Niestety czasami trafia się chojowy i sprężyny po tygodniu siadają, co prawda nie ma problemu z reklamacją ale biorąc pod uwagę cenę, to Eskapada ma rację lepiej Ironmena sobie zanabyć.
: pn cze 30, 2008 8:24 am
autor: Eskapada
10 cm liftu

co z amortzatorami, panhardem ect ect .. o przodzie nie wspomne

: pn cze 30, 2008 9:06 am
autor: Przemy
Eskapada pisze:
10 cm liftu

co z amortzatorami, panhardem ect ect .. o przodzie nie wspomne

właśnie, może jakieś większe info?

: pn cze 30, 2008 1:51 pm
autor: Adas
dzięki za foty
zastanawiam sie nad czymś takim
http://autocentrum.allegro.pl/show_item ... =381070971
amortyzatory Sachsa mam o 5 cm dłuższe na "max" a "min' jest to samo, mam jeszcze pytanie czy trzeba je mocować, czy wystarczy włożyć na miejsce ?
: wt lip 01, 2008 10:11 am
autor: Eskapada
o co pytasz bo nie rozumiem za bardzo
Jeśli chodzi o sprężyny to opis na allegro mija się z prawdą w kilku miejscach nie mniej jednak BooBoo ma sprężyny Irona w swoim syfie i sobie chwali.
: wt lip 01, 2008 11:48 am
autor: Fazi
Kiedyś mój znajomy brał ode mnie sprężyny z pajero II i zakładał do Pajero I, nie pamiętam tylko czy swoje miał siadnięte i szukał coś by powrócić do wysokości fabrycznej czy mu tył poszedł do góry.
Jest teraz na Maramureszu to się nie wypowie

: wt lip 01, 2008 11:54 am
autor: Misiek Bielsko
Na Maramureszu to moze byc za 3 tygodnie, teraz pewnie jest w Rumunii

: wt lip 01, 2008 12:09 pm
autor: Fazi
w tamtych okolicach

: wt lip 01, 2008 3:38 pm
autor: Adas
Eskapada pisze:
o co pytasz bo nie rozumiem za bardzo
Jeśli chodzi o sprężyny to opis na allegro mija się z prawdą w kilku miejscach nie mniej jednak BooBoo ma sprężyny Irona w swoim syfie i sobie chwali.
pytam o mocowanie sprężyn , czy wystarczy je włożyć na miejsce , czy trzeba je zamocować coby przy wykrzyżach nie chciały wypaść
: wt lip 01, 2008 3:54 pm
autor: Misiek Cypr
W pajero wykrzyze
No ja Cie prosze

: wt lip 01, 2008 4:01 pm
autor: Adas
Misiek Cypr pisze:W pajero wykrzyze
No ja Cie prosze

no dobra , wychylenie tylnego mosty , który wcale nie krzyżuje się z przodem

: wt lip 01, 2008 5:41 pm
autor: Eskapada
Sprężyny w Pajero I oraz w Pajero II są te same....
Nie trzeba nic motać to nie jest auto królowej że spręzyny wypadają z gniazd
Jesli chodzi o wykrzyz to na Ironie ani na OME zasdniczo sie nie poprawi no chyba że Iron ma faktycznie 5 cm dłuższa spręzyne a prowadzenie tylnego mostu przeszczepi się w raz sierżantem od Patrola
