Wywala olej przez szabelke, dlaczego, why, warum ???
Moderator: Kosiarz
Wywala olej przez szabelke, dlaczego, why, warum ???
Witam Koledzy,
W Pajero Sport gls 2004, po wymianie rozrządu, oleju, płynów i przejechaniu 40Km, wywaliło mi olej przez szabelkę :o . Dostał widocznie ciśnienie na misce. Czy to może być przytkana odma czy może coś innego. Spotkał się ktoś z was z czymś takim ?? ?? Może zawinił warsztat ??
Dodam że autko ma przejechane 80tyś km. Z góry dzięki za pomoc.
W Pajero Sport gls 2004, po wymianie rozrządu, oleju, płynów i przejechaniu 40Km, wywaliło mi olej przez szabelkę :o . Dostał widocznie ciśnienie na misce. Czy to może być przytkana odma czy może coś innego. Spotkał się ktoś z was z czymś takim ?? ?? Może zawinił warsztat ??
Dodam że autko ma przejechane 80tyś km. Z góry dzięki za pomoc.
Pajero Sport GLS 2,5TD 2004 90tys.
Dzieki za info, tylko ze nie robilem tego w Mitsu w Boguchwale tylko w innym zakladzie. Zmieniali rozrząd, płyny i oleje. Czekam teraz na tego Pana ktory mi to wszystko wymieniał. Bedziemy radzić co z tym dalej robić. Nikogo nie winie narazie hehehe, auto rzecz nabyta i czasem sie psuje. Pech tylko ze niedlugo po kupnie ;/
Dziwna sprawa z tym ciśnieniem, czytałem ze to może być ktoraś panewka, nie wiem dokładnie.
Autko zapala i jedzie tylko pod maska olejowy wulkan zrobilo.
Dziwna sprawa z tym ciśnieniem, czytałem ze to może być ktoraś panewka, nie wiem dokładnie.
Autko zapala i jedzie tylko pod maska olejowy wulkan zrobilo.
Pajero Sport GLS 2,5TD 2004 90tys.
Możę byc tak, ze wlał olej syntetyk i wyczyściło silnik, wówczas może dojść do przedmuchów. Poniważ olej rozpuścił nagar jaki był uszczelnieniem dla poszczególnych częsci silnika.
Albo w wyniku zurzycia pierścieni.
Może być tak tez, ze peknieta jest głowica, sprawdz co sie dzieje po odkręceniu korka w chłodnicy?
Albo w wyniku zurzycia pierścieni.
Może być tak tez, ze peknieta jest głowica, sprawdz co sie dzieje po odkręceniu korka w chłodnicy?
GG 3597101 tel. 602-673-905
Ja osobiscie sadze, ze to jakas glupota jest. Skoro auto wczesniej jedzilo, to nie wydaje mi sie, zeby czarna wizja Zbyszka (Goszen) miala sie sprawdzic. Ale przyroda bywa okrutna, czego Ci oczywiscie nie zycze...
Piotr pożużlował do Warszawy po jakiegos syfa, wraca w nocy.
Mozesz do mnie zadzwonic jak bedziesz tam jechal, mialem Pajero to moze na cos razem wpadniemy. Zawsze to jedna pusta glowa wiecej
Numer masz w stopce.
Piotr pożużlował do Warszawy po jakiegos syfa, wraca w nocy.
Mozesz do mnie zadzwonic jak bedziesz tam jechal, mialem Pajero to moze na cos razem wpadniemy. Zawsze to jedna pusta glowa wiecej

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Własnie z olejem sie sam zastanawiałem jaki wlać, tylko czy jak juz rozszczelniło układ to czy na stałe? Bo raczej nagaru szybko sie nie da odbudować.Możę byc tak, ze wlał olej syntetyk i wyczyściło silnik, wówczas może dojść do przedmuchów. Poniważ olej rozpuścił nagar jaki był uszczelnieniem dla poszczególnych częsci silnika.
Albo w wyniku zurzycia pierścieni.
Może być tak tez, ze peknieta jest głowica, sprawdz co sie dzieje po odkręceniu korka w chłodnicy?
Z głowicą ok, nie ma ciśnienia ani na kurku ani na zbiorniczku wyrównawczym, w płynie też nie pływają oczka, na korku masła brak, wiec wyglada na OK.
Pajero Sport GLS 2,5TD 2004 90tys.
Osobiście uważam ze to tez powinna być jakaś pierdoła. Piotr mowil ze to moze być odma. Logicznie rzecz biorąc by sie zgadzało. A z tym olejem to dalej nie wiem co powinno być wlane Auto ma mały przebieg 90tys. Połsyntetykernil pisze:Ja osobiscie sadze, ze to jakas glupota jest. Skoro auto wczesniej jedzilo, to nie wydaje mi sie, zeby czarna wizja Zbyszka (Goszen) miala sie sprawdzic. Ale przyroda bywa okrutna, czego Ci oczywiscie nie zycze...
Piotr pożużlował do Warszawy po jakiegos syfa, wraca w nocy.
Mozesz do mnie zadzwonic jak bedziesz tam jechal, mialem Pajero to moze na cos razem wpadniemy. Zawsze to jedna pusta glowa wiecejNumer masz w stopce.

Pajero Sport GLS 2,5TD 2004 90tys.
Tylko ze on nie zrobil 40km bez oleju, ten olej dalej jest, przynajmniej jego część. Na suchym to nawet dziecko nie jezdzi hahah. No wlasnie dla mnie tez za malo na mineral.ernil pisze:40km to nie jest troche zbyt malo na zrobienie spustoszenia? Poza tym niezbyt chce mi sie wierzyc, zeby ktos do auta z takim przebiegiem lal mineral... Nie wiem, nie jestem autorytetem w tej kwestii, tak sobie tylko glosno mysle.
Pajero Sport GLS 2,5TD 2004 90tys.
Nie no - mialem na mysli, ze 40km przejechal na syntetyku.
Nie wiem jak bardzo silnik w Twoim aucie rozni sie od starego 4d56t. Jesli silnik jest w dobrej kondycji i byl lany syntetyk, a tak sadze, to chyba nie ma jeszcze sensu przechodzic na mineral. Niemniej dobry olej mineralny nie jest zly
Ale jak juz wspomnialem nie wiem jakie modyfikacje przeszedl silnik przez te kilkanascie lat produkcji. Moze tam sa jakies elementy, jak na przyklad w GR 2.8, ze na minerale nie bedzie dobrze robilo... To juz sie musi Zbyszek wypowiedziec.
Nie wiem jak bardzo silnik w Twoim aucie rozni sie od starego 4d56t. Jesli silnik jest w dobrej kondycji i byl lany syntetyk, a tak sadze, to chyba nie ma jeszcze sensu przechodzic na mineral. Niemniej dobry olej mineralny nie jest zly

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
wcale sie nie różni, jest to silnik produkowany od 86 roku beż większych zmian. w 89 zmieniono kształ tłoka a w 95 trochę głowicę i znowu tłoki.ernil pisze:Nie wiem jak bardzo silnik w Twoim aucie rozni sie od starego 4d56t.
Montowanje do dzisiaj maja tylko zmodyfikowany układ wtryskowy i to wsio.
GG 3597101 tel. 602-673-905
Ale pół- czy pełny syntetyk ?goszen pisze:silniki 2,5 TD 4D56, od samego poczatku mają wlany 10W40.TomaszRT pisze:Ale jeśli auto jeździ od początku na syntetyku to jaki jest sens zmiany na co innego po jakimkolwiek przebiegu ? (poza sensem ekonomicznym)
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
Po temacie, glupi wezyk ehehehe
goszen pisze:Możę byc tak, ze wlał olej syntetyk i wyczyściło silnik, wówczas może dojść do przedmuchów. Poniważ olej rozpuścił nagar jaki był uszczelnieniem dla poszczególnych częsci silnika.
Albo w wyniku zurzycia pierścieni.
Może być tak tez, ze peknieta jest głowica, sprawdz co sie dzieje po odkręceniu korka w chłodnicy?
Nie no - mialem na mysli, ze 40km przejechal na syntetyku.
Nie wiem jak bardzo silnik w Twoim aucie rozni sie od starego 4d56t. Jesli silnik jest w dobrej kondycji i byl lany syntetyk, a tak sadze, to chyba nie ma jeszcze sensu przechodzic na mineral. Niemniej dobry olej mineralny nie jest zly Ale jak juz wspomnialem nie wiem jakie modyfikacje przeszedl silnik przez te kilkanascie lat produkcji. Moze tam sa jakies elementy, jak na przyklad w GR 2.8, ze na minerale nie bedzie dobrze robilo... To juz sie musi Zbyszek wypowiedziec.
Okazało sie ze w trakcie wymiany kawałków zagiął sie wąż od odmy, stad ciśnienie, stad te nerwy heeheheh. Na szczęście Pan Mechanik szybko zobaczył co nie gra. Fach w rekach

Koledzy wszystkim wielkie dzięki za zaangażowanie. THX Erinl&Goszen
Dobrze ze to taka drobnostka.
Pozdrowienia Dla Wszystkich
Pajero Sport GLS 2,5TD 2004 90tys.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości