Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » czw lip 17, 2008 5:36 pm
Witam serdecznie... Czy mozecie mi koledzy powiedziec co bardziej waszym zdaniem nadaje sie do off-roadu turystyczno-przeprawowego, czy Pajero II 3.0V6, autoamt, cabrio, SS i LSD z tylu, czy moze Galloper 2.5TDi, Metal Top, manual + LSD z tylu? Taki dylemat mialem kilka miesiecy temu przy zakupie nowego nabytku i wybralem Gallopera, jestem zadowolony ale moze powinienem wybrac Pajero??? Jak myslicie?

Galloper LWB - turysta
-
brum

- Posty: 674
- Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
- Lokalizacja: Chechło/Olkusz
Post
autor: brum » czw lip 17, 2008 10:04 pm
No raczej....bez wątpienia....

-
orzeh77

- Posty: 402
- Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
- Lokalizacja: Myslowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: orzeh77 » pt lip 18, 2008 10:41 am
moim zdaniem _po_ zakupie masz niepotrzebne wątpliwości, tylko sobie w głowie mieszasz co lepsze, jeśli nie ma problemu z częściami i koszta eksploatacji są zbliżone to czym się martwisz?
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara
gg 106104
KAJMAN
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pt lip 18, 2008 10:44 am
Zawsze jest lepiej tam, gdzie nas nie ma
Mozesz sobie sparafrazowac na Miska i Galopka.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » pt lip 18, 2008 5:37 pm
Nie martwie tylko czasami sport tez kusi... Szczegolnie ze mieszkam 500m od OSu, a moc 3.0V6 kusi do szybkiej jazdy... Ale i tak wole przeprawe

Galloper LWB - turysta
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » pt lip 18, 2008 10:02 pm
Jogi4x4 pisze:Nie martwie tylko czasami sport tez kusi... Szczegolnie ze mieszkam 500m od OSu, a moc 3.0V6 kusi do szybkiej jazdy... Ale i tak wole przeprawe

to trzeba było kupić Galloper 3.0 V6

i do ścigania i do przeprawy

-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » sob lip 19, 2008 8:28 am
Ale silnik 3.0V6 z Gallopera jest slabszy niz w Pajero, a tak poza tym jak szukalem to 3.0V6 bylo we wszystkich dlugich Kucach a ja potrzebuje krotkieg...choc patrzac na cene ropy zmiana na V6 jest coraz bardziej prawdopodobna...
A co myslicie o silniku 3.5V6 GDi???
Galloper LWB - turysta
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » sob lip 19, 2008 8:53 am
Zapomnij o tym silniku i wszystkich innych GDI Miskowych. Juz ich nie robia i nie bez powodu.
3.0v6 w Misku I mial 150 koni i to mu w zupelnosci wystarczalo. Ma mniejsza moc, bo jest odprezony, dla poprawy przebiegu krzywej momentu obrotowego

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
acinski

- Posty: 1604
- Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: acinski » sob lip 19, 2008 10:56 am
3.0 ze starego miśka to rewelacyjny silnik. Pojeździłem ostatnio i można go porównać ze starą V6 PRV z citroenów i pugów. Ciągnie od najniższych obrotów, pięknie brzmi i nie buntuje się przy byle pierdołowatej górce.
Fantastyczna jednostka. Ciekawe jak z momentem. PRV miało już przy 1000 obr prawie maximum momentu.
Dziadek 2,5TD `98
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » sob lip 19, 2008 2:59 pm
A jak to 3.0 znosi gaz? A ile to to wogole benzynki pali na trasie i przy brutalniejszym traktowaniu?

Galloper LWB - turysta
-
seba136
-

- Posty: 138
- Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Post
autor: seba136 » sob lip 19, 2008 3:17 pm
Jogi4x4 pisze:A jak to 3.0 znosi gaz? A ile to to wogole benzynki pali na trasie i przy brutalniejszym traktowaniu?

pewnie w hu...

-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » sob lip 19, 2008 7:00 pm
Szejkiem to ja nie jestem... Mam znajomego ktory powozi Terrano 3.0V6, i zawsze pali sie jemu rezerwa wiec oszczedne to to wcale nie jest...
Galloper LWB - turysta
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » sob lip 19, 2008 8:25 pm
Jogi4x4 pisze:A jak to 3.0 znosi gaz? A ile to to wogole benzynki pali na trasie i przy brutalniejszym traktowaniu?

gaz w wersji najprostszej bez problemów

średnia w długim około 17 l

max prawie 40l/40km

na CampPisz w ciągu 24 h

-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » sob lip 19, 2008 8:30 pm
Jogi4x4 pisze:Ale silnik 3.0V6 z Gallopera jest slabszy niz w Pajero,
miałem w galloperze i taki i taki

i różnicy w mocy nie miałem

i chyba był to najlepszy silnik jaki montowano w tych samochodach

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » sob lip 19, 2008 10:50 pm
Flor pisze:Jogi4x4 pisze:A jak to 3.0 znosi gaz? A ile to to wogole benzynki pali na trasie i przy brutalniejszym traktowaniu?

gaz w wersji najprostszej bez problemów

średnia w długim około 17 l

max prawie 40l/40km

na CampPisz w ciągu 24 h

Mi misiek z tym silnikiem na 8km taplania spalił 40Litrów LPg
Czwarte serce

-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » ndz lip 20, 2008 6:05 am
Słyszałem że w pajero 3,0 lubi padac głowica,silnik ponoc ten sam co w vanie Dodge czy Chrysler co myślicie na ten temat jakiś czas temu jak kupiłem montka myślałem o pajero ale widziałem wiele na mobile z padnietym silnikiem
Odpowiedz na pytanie co powinienes kupic
Pajero bo galloper to PRAWIE pajero... a reklame znasz

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » ndz lip 20, 2008 9:49 am
kw99 pisze:Odpowiedz na pytanie co powinienes kupic
Pajero bo galloper to PRAWIE pajero... a reklame znasz

Prawie robi wielka roznice wiec wole Galloperka, toc to to samo a mlodsze i ladniejsze w srodku:)
Galloper LWB - turysta
-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » pn lip 21, 2008 4:20 am
Jogi4x4 napisał
Prawie robi wielka roznice wiec wole Galloperka, toc to to samo a mlodsze i ladniejsze w srodku:)
Czy ładniejsze to sprwa sporna i kwestia gusty.Napewno z tych obu to tylko Pajero jest JAPAN ,cena odzwierciedla jakość

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » pn lip 21, 2008 8:35 pm
kw99 pisze:Czy ładniejsze to sprwa sporna i kwestia gusty.Napewno z tych obu to tylko Pajero jest JAPAN ,cena odzwierciedla jakość

Wiec w sprawie Gallopera to mamy bardzo dobra jakosc za przystepna cene

Galloper LWB - turysta
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » pn lip 21, 2008 10:42 pm
Jogi4x4 pisze:kw99 pisze:Czy ładniejsze to sprwa sporna i kwestia gusty.Napewno z tych obu to tylko Pajero jest JAPAN ,cena odzwierciedla jakość

Wiec w sprawie Gallopera to mamy bardzo dobra jakosc za przystepna cene

ale na używkach możesz się rozczarować

mnie ten temat mocno zabolał

-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » wt lip 22, 2008 1:12 am
co do silnika 3.O bardzo mocny jak na któtkie pajero pali ok 25 gazu w mieście oponki 32 mtr w terenie w zależności od terenu czsami 50 litrów odcinek 20

metrów

czas 4 godziny

wadą tylko jest masa kumpel ma 2.6 i autka robiły bardzo podobnie a co do gazu to 3.0 6 lat na najprostrzym gazie bez zadnych problemów aż sie reduktor gazu u mnie rozleciał

a w silniku nic poza braniem oleju ale tez nie strasznie ale na gazie każde auto pobiera ale po 6 latach w terenie to sam biore

-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » wt lip 22, 2008 6:32 am
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

-
hpx4000
-

- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: hpx4000 » wt lip 22, 2008 6:53 am
Aśka&Kuba pisze:co do silnika 3.O bardzo mocny jak na któtkie pajero pali ok 25 gazu w mieście
Nie wydaje Ci się że trochę dużo pali? Tyle w mieście to mój pali, zdaje mi się że 3.0 powinien tak między 18 a 20. Jakie spalanie masz w trasie?
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » wt lip 22, 2008 10:19 pm
przy mojej nodze to myślę że ok na trasie z 16

-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » śr lip 23, 2008 4:05 am
koledze pajero 3,0 przy ciezkiej nodze łyka koło 25 po mieście w trasie 19-22 ale osiągi bez reweli ,monterey pali mniej a silnik znacznie mocniejszy

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość