Pajero vs. Galloper

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Pajero vs. Galloper

Post autor: Jogi4x4 » czw lip 17, 2008 5:36 pm

Witam serdecznie... Czy mozecie mi koledzy powiedziec co bardziej waszym zdaniem nadaje sie do off-roadu turystyczno-przeprawowego, czy Pajero II 3.0V6, autoamt, cabrio, SS i LSD z tylu, czy moze Galloper 2.5TDi, Metal Top, manual + LSD z tylu? Taki dylemat mialem kilka miesiecy temu przy zakupie nowego nabytku i wybralem Gallopera, jestem zadowolony ale moze powinienem wybrac Pajero??? Jak myslicie? 8) :lol:
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
brum
Posty: 674
Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
Lokalizacja: Chechło/Olkusz

Post autor: brum » czw lip 17, 2008 10:04 pm

No raczej....bez wątpienia....:)21
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Post autor: orzeh77 » pt lip 18, 2008 10:41 am

moim zdaniem _po_ zakupie masz niepotrzebne wątpliwości, tylko sobie w głowie mieszasz co lepsze, jeśli nie ma problemu z częściami i koszta eksploatacji są zbliżone to czym się martwisz?
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pt lip 18, 2008 10:44 am

Zawsze jest lepiej tam, gdzie nas nie ma !!

Mozesz sobie sparafrazowac na Miska i Galopka.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pt lip 18, 2008 5:37 pm

Nie martwie tylko czasami sport tez kusi... Szczegolnie ze mieszkam 500m od OSu, a moc 3.0V6 kusi do szybkiej jazdy... Ale i tak wole przeprawe :)
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pt lip 18, 2008 10:02 pm

Jogi4x4 pisze:Nie martwie tylko czasami sport tez kusi... Szczegolnie ze mieszkam 500m od OSu, a moc 3.0V6 kusi do szybkiej jazdy... Ale i tak wole przeprawe :)
to trzeba było kupić Galloper 3.0 V6 :)21 i do ścigania i do przeprawy :wink:

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » sob lip 19, 2008 8:28 am

Ale silnik 3.0V6 z Gallopera jest slabszy niz w Pajero, a tak poza tym jak szukalem to 3.0V6 bylo we wszystkich dlugich Kucach a ja potrzebuje krotkieg...choc patrzac na cene ropy zmiana na V6 jest coraz bardziej prawdopodobna...
A co myslicie o silniku 3.5V6 GDi???
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » sob lip 19, 2008 8:53 am

Zapomnij o tym silniku i wszystkich innych GDI Miskowych. Juz ich nie robia i nie bez powodu.

3.0v6 w Misku I mial 150 koni i to mu w zupelnosci wystarczalo. Ma mniejsza moc, bo jest odprezony, dla poprawy przebiegu krzywej momentu obrotowego :)2
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: acinski » sob lip 19, 2008 10:56 am

3.0 ze starego miśka to rewelacyjny silnik. Pojeździłem ostatnio i można go porównać ze starą V6 PRV z citroenów i pugów. Ciągnie od najniższych obrotów, pięknie brzmi i nie buntuje się przy byle pierdołowatej górce.
Fantastyczna jednostka. Ciekawe jak z momentem. PRV miało już przy 1000 obr prawie maximum momentu.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » sob lip 19, 2008 2:59 pm

A jak to 3.0 znosi gaz? A ile to to wogole benzynki pali na trasie i przy brutalniejszym traktowaniu? 8)
Galloper LWB - turysta

seba136
 
 
Posty: 138
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: seba136 » sob lip 19, 2008 3:17 pm

Jogi4x4 pisze:A jak to 3.0 znosi gaz? A ile to to wogole benzynki pali na trasie i przy brutalniejszym traktowaniu? 8)
pewnie w hu... :)21

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » sob lip 19, 2008 7:00 pm

Szejkiem to ja nie jestem... Mam znajomego ktory powozi Terrano 3.0V6, i zawsze pali sie jemu rezerwa wiec oszczedne to to wcale nie jest...
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » sob lip 19, 2008 8:25 pm

Jogi4x4 pisze:A jak to 3.0 znosi gaz? A ile to to wogole benzynki pali na trasie i przy brutalniejszym traktowaniu? 8)
gaz w wersji najprostszej bez problemów :)2 średnia w długim około 17 l :-? max prawie 40l/40km :)21 na CampPisz w ciągu 24 h :wink:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » sob lip 19, 2008 8:30 pm

Jogi4x4 pisze:Ale silnik 3.0V6 z Gallopera jest slabszy niz w Pajero,
miałem w galloperze i taki i taki :wink: i różnicy w mocy nie miałem :-? i chyba był to najlepszy silnik jaki montowano w tych samochodach :)2

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » sob lip 19, 2008 10:50 pm

Flor pisze:
Jogi4x4 pisze:A jak to 3.0 znosi gaz? A ile to to wogole benzynki pali na trasie i przy brutalniejszym traktowaniu? 8)
gaz w wersji najprostszej bez problemów :)2 średnia w długim około 17 l :-? max prawie 40l/40km :)21 na CampPisz w ciągu 24 h :wink:

Mi misiek z tym silnikiem na 8km taplania spalił 40Litrów LPg
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » ndz lip 20, 2008 6:05 am

Słyszałem że w pajero 3,0 lubi padac głowica,silnik ponoc ten sam co w vanie Dodge czy Chrysler co myślicie na ten temat jakiś czas temu jak kupiłem montka myślałem o pajero ale widziałem wiele na mobile z padnietym silnikiem
Odpowiedz na pytanie co powinienes kupic
Pajero bo galloper to PRAWIE pajero... a reklame znasz 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » ndz lip 20, 2008 9:49 am

kw99 pisze:Odpowiedz na pytanie co powinienes kupic
Pajero bo galloper to PRAWIE pajero... a reklame znasz 8)
Prawie robi wielka roznice wiec wole Galloperka, toc to to samo a mlodsze i ladniejsze w srodku:)
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » pn lip 21, 2008 4:20 am

Jogi4x4 napisał
Prawie robi wielka roznice wiec wole Galloperka, toc to to samo a mlodsze i ladniejsze w srodku:)
Czy ładniejsze to sprwa sporna i kwestia gusty.Napewno z tych obu to tylko Pajero jest JAPAN ,cena odzwierciedla jakość 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pn lip 21, 2008 8:35 pm

kw99 pisze:Czy ładniejsze to sprwa sporna i kwestia gusty.Napewno z tych obu to tylko Pajero jest JAPAN ,cena odzwierciedla jakość 8)
Wiec w sprawie Gallopera to mamy bardzo dobra jakosc za przystepna cene :)
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn lip 21, 2008 10:42 pm

Jogi4x4 pisze:
kw99 pisze:Czy ładniejsze to sprwa sporna i kwestia gusty.Napewno z tych obu to tylko Pajero jest JAPAN ,cena odzwierciedla jakość 8)
Wiec w sprawie Gallopera to mamy bardzo dobra jakosc za przystepna cene :)
ale na używkach możesz się rozczarować :wink: mnie ten temat mocno zabolał :evil: :)3

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » wt lip 22, 2008 1:12 am

co do silnika 3.O bardzo mocny jak na któtkie pajero pali ok 25 gazu w mieście oponki 32 mtr w terenie w zależności od terenu czsami 50 litrów odcinek 20 :lol: metrów :lol: czas 4 godziny :lol: wadą tylko jest masa kumpel ma 2.6 i autka robiły bardzo podobnie a co do gazu to 3.0 6 lat na najprostrzym gazie bez zadnych problemów aż sie reduktor gazu u mnie rozleciał :wink: a w silniku nic poza braniem oleju ale tez nie strasznie ale na gazie każde auto pobiera ale po 6 latach w terenie to sam biore :)21

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » wt lip 22, 2008 6:32 am

Jogi4x4 jesli jestes pewien swoich wypowiedzie poco to pytanie ?? :roll:
8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » wt lip 22, 2008 6:53 am

Aśka&Kuba pisze:co do silnika 3.O bardzo mocny jak na któtkie pajero pali ok 25 gazu w mieście
Nie wydaje Ci się że trochę dużo pali? Tyle w mieście to mój pali, zdaje mi się że 3.0 powinien tak między 18 a 20. Jakie spalanie masz w trasie?
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » wt lip 22, 2008 10:19 pm

przy mojej nodze to myślę że ok na trasie z 16 :wink:

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » śr lip 23, 2008 4:05 am

koledze pajero 3,0 przy ciezkiej nodze łyka koło 25 po mieście w trasie 19-22 ale osiągi bez reweli ,monterey pali mniej a silnik znacznie mocniejszy 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość