krzywe wahacze?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
maxpatrol
Posty: 326
Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

krzywe wahacze?

Post autor: maxpatrol » wt sie 19, 2008 2:12 pm

witam

po pewnym skoku kola z przodu ustawily mi sie dolem na zewnatrz (wyglada jak jakies ztuningowane bmw :) )
skrzywily sie wahacze (wahacz) czy moze byc jakas inna przyczyna?

no i jakie rozwiazanie? wymiana?

spotkal sie ktos kiedys z takim problemem?

pajero 3.5V6 1994
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » wt sie 19, 2008 2:25 pm

Drążki szczezły :)21
Nie przejmuj sie - Pajero to takie auto, w ktorym zawias zyje wlasnym zyciem. Wloz rozpierak hydrauliczny pod maske i naprostuj - bedzie dobrze... :)21

Podjedz na geometrie i pan Ci powie co jest dobrze a co zle.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
maxpatrol
Posty: 326
Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: maxpatrol » wt sie 19, 2008 4:50 pm

ernil pisze:Drążki szczezły :)21
Nie przejmuj sie - Pajero to takie auto, w ktorym zawias zyje wlasnym zyciem. Wloz rozpierak hydrauliczny pod maske i naprostuj - bedzie dobrze... :)21

Podjedz na geometrie i pan Ci powie co jest dobrze a co zle.
co maja drazki do rozpieraka? :)

chodzi o mocowanie gornego wahacza do ramy?

drazki chyba ok ... bo jak dzwigne go hi-liftem za bude do gory .... to kola nadal sa na minusie (dol bardziej na zewnatrz) ...
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr sie 20, 2008 11:06 am

To byla taka standardowa odpowiedz... Zawsze wszystko jest wina drazkow :)21
Nie wiem co moze byc przyczyna Twoich problemow. Podjedz na geometrie do kogos madrego, najlepiej takiego, co ma starego typu przyrzady (z projektorem na zarowki, a nie lasery-srasery) i niech Ci pobada co jest zle.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
maxpatrol
Posty: 326
Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: maxpatrol » śr sie 27, 2008 6:20 pm

moze dla kogos na przyszlosc ...

wahacze ok
wgielo rame w miejscu mocowania gornego wahacza ...
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ

Awatar użytkownika
mr.miron
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 8:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mr.miron » śr sie 27, 2008 8:00 pm

:o

To musiało być twarde lądowanie, albo rama lata świetności ma już za sobą.
Pozdrawiam! mr.miron 509-627-638
Pajero II 2.8TD SS

Awatar użytkownika
maxpatrol
Posty: 326
Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: maxpatrol » czw sie 28, 2008 5:45 pm

mr.miron pisze::o

To musiało być twarde lądowanie, albo rama lata świetności ma już za sobą.
94 rocznik i rama raczej ok ... zobaczymy przy prostowaniu ....
ladowanie chyba gladkie ... w miare na 4 łapy ....

ale 2,5 tony (2150 samochod + ja, pilot i bagaze) robi swoje ... wg obserwatora 1,5m w powietrzu
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw sie 28, 2008 9:34 pm

ja tez tak skakalem i nic sie nie dzieje

Obrazek
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
maxpatrol
Posty: 326
Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: maxpatrol » pt sie 29, 2008 7:23 am

no coz :)
widocznie mam pecha ...

a poza tym twoj jest duzo lzejszy .... i to nie jest 1,5 m :wink:
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt sie 29, 2008 10:32 pm

co do wagi to bym polemizował, zderzaki plus winda (winda 60Kg + Lina) robi swoje, a wyzej było tylko aparat ciulaty i nie nadąża migawka :cry:


ale fakt że zawieche mam zmienioną całą
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
maxpatrol
Posty: 326
Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: maxpatrol » ndz wrz 28, 2008 7:35 pm

gebels pisze:co do wagi to bym polemizował, zderzaki plus winda (winda 60Kg + Lina) robi swoje, a wyzej było tylko aparat ciulaty i nie nadąża migawka :cry:


ale fakt że zawieche mam zmienioną całą
pochwal sie prosze co to masz za zmienione zawieszenie.
no nie umie sobie ze swoim poradzic ....
jest juz w "normie" ale chyba na przyszlosc bede cos musial wymienic ...
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ

Awatar użytkownika
pawkajg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 1:07 pm
Lokalizacja: jelenia góra
Kontaktowanie:

Post autor: pawkajg » pt lis 07, 2008 4:39 pm

u mnie było to samo i okazało sie ,że skrzywiły sie zwrotnice w miejscach mocowania koncówki drazka kierowniczego , zrobił sie troszke rozbiezny.Az dziwne ,ze to takie słabe
Mitsubischi pajero 2.8TDI 509 546 176

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » pt lis 07, 2008 10:49 pm

Słabe, to może źle powiedziane, ostatnio próbowałem wydostać się z kolein
i zgiął się drążek kierowniczy, bez wyraźnej przyczyny. Jak źle trafisz to i most w parchu pogniesz choć uchodzi za niezniszczalny.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » sob lis 08, 2008 9:54 am

rudypajero.koszalin pisze:[...]Jak źle trafisz to i most w parchu pogniesz choć uchodzi za niezniszczalny.
jedna z forumowych legend. Tak samo prawdziwa, jak to, że aby zjechać z asfaltu trzeba wydać furę $ na madafakasuperHDzawias, czy też że miśki się nie psują a w każdym GieeRze z RD28T wybucha głowica. Albo jakieś onanistyczne teksty o koszerności i przymusie korzystania z ASO a także o wrodzonej powolności wszystkich hydraulicznych winchów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości