Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
maxpatrol

- Posty: 326
- Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: maxpatrol » wt sie 19, 2008 2:12 pm
witam
po pewnym skoku kola z przodu ustawily mi sie dolem na zewnatrz (wyglada jak jakies ztuningowane bmw

)
skrzywily sie wahacze (wahacz) czy moze byc jakas inna przyczyna?
no i jakie rozwiazanie? wymiana?
spotkal sie ktos kiedys z takim problemem?
pajero 3.5V6 1994
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » wt sie 19, 2008 2:25 pm
Drążki szczezły

Nie przejmuj sie - Pajero to takie auto, w ktorym zawias zyje wlasnym zyciem. Wloz rozpierak hydrauliczny pod maske i naprostuj - bedzie dobrze...
Podjedz na geometrie i pan Ci powie co jest dobrze a co zle.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
maxpatrol

- Posty: 326
- Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: maxpatrol » wt sie 19, 2008 4:50 pm
ernil pisze:Drążki szczezły

Nie przejmuj sie - Pajero to takie auto, w ktorym zawias zyje wlasnym zyciem. Wloz rozpierak hydrauliczny pod maske i naprostuj - bedzie dobrze...
Podjedz na geometrie i pan Ci powie co jest dobrze a co zle.
co maja drazki do rozpieraka?
chodzi o mocowanie gornego wahacza do ramy?
drazki chyba ok ... bo jak dzwigne go hi-liftem za bude do gory .... to kola nadal sa na minusie (dol bardziej na zewnatrz) ...
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr sie 20, 2008 11:06 am
To byla taka standardowa odpowiedz... Zawsze wszystko jest wina drazkow

Nie wiem co moze byc przyczyna Twoich problemow. Podjedz na geometrie do kogos madrego, najlepiej takiego, co ma starego typu przyrzady (z projektorem na zarowki, a nie lasery-srasery) i niech Ci pobada co jest zle.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
maxpatrol

- Posty: 326
- Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: maxpatrol » śr sie 27, 2008 6:20 pm
moze dla kogos na przyszlosc ...
wahacze ok
wgielo rame w miejscu mocowania gornego wahacza ...
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ
-
mr.miron

- Posty: 403
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 8:44 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: mr.miron » śr sie 27, 2008 8:00 pm
To musiało być twarde lądowanie, albo rama lata świetności ma już za sobą.
Pozdrawiam! mr.miron 509-627-638
Pajero II 2.8TD SS
-
maxpatrol

- Posty: 326
- Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: maxpatrol » czw sie 28, 2008 5:45 pm
mr.miron pisze:
To musiało być twarde lądowanie, albo rama lata świetności ma już za sobą.
94 rocznik i rama raczej ok ... zobaczymy przy prostowaniu ....
ladowanie chyba gladkie ... w miare na 4 łapy ....
ale 2,5 tony (2150 samochod + ja, pilot i bagaze) robi swoje ... wg obserwatora 1,5m w powietrzu
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » czw sie 28, 2008 9:34 pm
ja tez tak skakalem i nic sie nie dzieje

Czwarte serce

-
maxpatrol

- Posty: 326
- Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: maxpatrol » pt sie 29, 2008 7:23 am
no coz

widocznie mam pecha ...
a poza tym twoj jest duzo lzejszy .... i to nie jest 1,5 m

Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pt sie 29, 2008 10:32 pm
co do wagi to bym polemizował, zderzaki plus winda (winda 60Kg + Lina) robi swoje, a wyzej było tylko aparat ciulaty i nie nadąża migawka
ale fakt że zawieche mam zmienioną całą
Czwarte serce

-
maxpatrol

- Posty: 326
- Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: maxpatrol » ndz wrz 28, 2008 7:35 pm
gebels pisze:co do wagi to bym polemizował, zderzaki plus winda (winda 60Kg + Lina) robi swoje, a wyzej było tylko aparat ciulaty i nie nadąża migawka
ale fakt że zawieche mam zmienioną całą
pochwal sie prosze co to masz za zmienione zawieszenie.
no nie umie sobie ze swoim poradzic ....
jest juz w "normie" ale chyba na przyszlosc bede cos musial wymienic ...
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ
-
pawkajg
- jestem tu nowy...

- Posty: 33
- Rejestracja: wt wrz 23, 2008 1:07 pm
- Lokalizacja: jelenia góra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawkajg » pt lis 07, 2008 4:39 pm
u mnie było to samo i okazało sie ,że skrzywiły sie zwrotnice w miejscach mocowania koncówki drazka kierowniczego , zrobił sie troszke rozbiezny.Az dziwne ,ze to takie słabe
Mitsubischi pajero 2.8TDI 509 546 176
-
rudypajero.koszalin

- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rudypajero.koszalin » pt lis 07, 2008 10:49 pm
Słabe, to może źle powiedziane, ostatnio próbowałem wydostać się z kolein
i zgiął się drążek kierowniczy, bez wyraźnej przyczyny. Jak źle trafisz to i most w parchu pogniesz choć uchodzi za niezniszczalny.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » sob lis 08, 2008 9:54 am
rudypajero.koszalin pisze:[...]Jak źle trafisz to i most w parchu pogniesz choć uchodzi za niezniszczalny.
jedna z forumowych legend. Tak samo prawdziwa, jak to, że aby zjechać z asfaltu trzeba wydać furę $ na madafakasuperHDzawias, czy też że miśki się nie psują a w każdym GieeRze z RD28T wybucha głowica. Albo jakieś onanistyczne teksty o koszerności i przymusie korzystania z ASO a także o wrodzonej powolności wszystkich hydraulicznych winchów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości