Pajero I POMOCY!!

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Hant3r
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Pajero I POMOCY!!

Post autor: Hant3r » pn wrz 08, 2008 9:00 pm

Witam!!

Od dwóch-trzech dni jestem szczęśliwym posiadaczem jeśli można to tak nazwać Pajero z 85r. Jak to niestety bywa silnik a właściwie instalacja jest w stanie fatalnym, połowa kabli poucinana lub zastosowane jest nasze krajowe rozwiązanie na łopate, a turbina sra olejem.nie tylko turbina z tego co widzę. jedyne co działa i jest w porządku jest napęd wszystkie działają.

Przejdźmy do rzeczy jako, że chciałbym zrobić swoje kochane Pajero we własnym zakresie, a nie oddawać do mechanika, niestety ja nie mam styczności z mechaniką i jestem zielony ale co karzą to zrobię.

Szukam osoby która posiada lub nie to cudo, i byłaby mi chętna pomóc w renowacji, mieszkam w Radomsku więc woj.łódzkie i ok. częstochowy wchodzą w grę.

Oczywiście odwdzięczam się, formę zapłaty ustalimy, mogą być to pieniążki lub jak ktoś ma dieselka to wchodzi w gre zapłata paliwkiem..

Posiadam dwa garaże, z kanałami więc jak coś rozebrać nie ma problemu.

Prosiłbym o kontakt.
hant3r@tlen.pl
506 386 313

lub na forum

Z góry dziękuje Panowie koledzy :-)

Awatar użytkownika
Gerappa
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » pn wrz 08, 2008 9:44 pm

nie żebym był złośliwy :)23

zacznij od
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... &start=350
będzie ci łatwiej znależć pomagierów
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
acinski

Post autor: acinski » pn wrz 08, 2008 9:57 pm