Reduktor ES
Moderator: Kosiarz
Reduktor ES
Posiadam reduktor i skrzynie ES . Objaw : Strzela (jak by młotkiem napie... ) W oleju opiłki no i z uszczelniacza się leje.
Myślę o naprawie , podpowiedzcie mi z w jaki sposób się zdobyć części do niego ( jakie koszty ) .
Pozdrawiam.
Myślę o naprawie , podpowiedzcie mi z w jaki sposób się zdobyć części do niego ( jakie koszty ) .
Pozdrawiam.
Jesli z mostu przedniego, to moze przeguby? Chrobotać powinno zwlaszcza na zakretach, przy obciazeniu (na przyklad ruszanie). Ewentualnie ograniczniki skretu tez moga strzelac. Moga byc tez wyprane mocowania amortyzatorow i dostawia polosiami do nich. Ciezko powiedziec na odleglosc...
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Nie nie, przeguby już dobre
wymieniony niedawno i tam wszystko jest dobrze. już znam objawy przegubów
. strzela w reduktorze, jeżeli tyny most zmienia położenie w dość znacznym stopniu i szybko to potrafi strzelić.
Przypominam że w oleju reduktora są opiłki metalu więc coś się już starło troszkę
(no i uszczelniacz leje ). Amortyzatory nowe tzn. 2 miesiące. A i to sie dzieje przy jeździe na wprost lub przy skręcie to obojętne zawsze to samo.


Przypominam że w oleju reduktora są opiłki metalu więc coś się już starło troszkę

Ja miałem tak u siebie, że strzelało/waliło dość mocno od spodu czasem przy ruszaniu tył lub przód i właśnie na dużych wychyłach tylnego mostu ...ale... u mnie była to wina mocowania tylnego prawego wahacza do ramy. Naprawdę czasem był niezły łomot. Można to sprawdzić wsadzając pomiędzy nigo a ramę pręta i zobaczyć czy sie wahacz nie da przesunąć.
Pajero II `92 rok krótki 2.5TD SUPER SELECT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości