Reduktor ES

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

aluluk
 
 
Posty: 186
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 8:26 pm
Lokalizacja: Kielce i okolice

Reduktor ES

Post autor: aluluk » sob paź 04, 2008 10:13 pm

Posiadam reduktor i skrzynie ES . Objaw : Strzela (jak by młotkiem napie... ) W oleju opiłki no i z uszczelniacza się leje.
Myślę o naprawie , podpowiedzcie mi z w jaki sposób się zdobyć części do niego ( jakie koszty ) .
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » sob paź 04, 2008 10:32 pm

Ale co strzela i kiedy? Jak na napedach i z okolic reduktora to lancuch nawala o obudowe. Jesli to wlasnie to, to daj mi znac, akurat robie to u siebie, wiec podrzuce fotorelacje.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

aluluk
 
 
Posty: 186
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 8:26 pm
Lokalizacja: Kielce i okolice

Post autor: aluluk » sob paź 04, 2008 11:02 pm

Włączony reduktor , bieg wsteczny uderzenie (jadąc nie strzela tylko raz), jedynka uderzenie po czym jadąc nie strzela chyba że przy dużych dziurach most sie przechyla to potrafi strzelić zależy od wielkości dziury , nachylenia terenu.

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » sob paź 04, 2008 11:05 pm

Jesli z mostu przedniego, to moze przeguby? Chrobotać powinno zwlaszcza na zakretach, przy obciazeniu (na przyklad ruszanie). Ewentualnie ograniczniki skretu tez moga strzelac. Moga byc tez wyprane mocowania amortyzatorow i dostawia polosiami do nich. Ciezko powiedziec na odleglosc...
XTZ 750
Outback EJ25 MT

aluluk
 
 
Posty: 186
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 8:26 pm
Lokalizacja: Kielce i okolice

Post autor: aluluk » sob paź 04, 2008 11:16 pm

Nie nie, przeguby już dobre :) wymieniony niedawno i tam wszystko jest dobrze. już znam objawy przegubów :) . strzela w reduktorze, jeżeli tyny most zmienia położenie w dość znacznym stopniu i szybko to potrafi strzelić.
Przypominam że w oleju reduktora są opiłki metalu więc coś się już starło troszkę :( (no i uszczelniacz leje ). Amortyzatory nowe tzn. 2 miesiące. A i to sie dzieje przy jeździe na wprost lub przy skręcie to obojętne zawsze to samo.

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » ndz paź 05, 2008 5:19 am

Strzela łańcuch w reduktorze.
GG 3597101 tel. 602-673-905

aluluk
 
 
Posty: 186
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 8:26 pm
Lokalizacja: Kielce i okolice

Post autor: aluluk » ndz paź 05, 2008 5:04 pm

goszen pisze:Strzela łańcuch w reduktorze.
ale gdzie go kupić ? i inne rzeczy które mogą być potrzebne .

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » ndz paź 05, 2008 9:21 pm

Mam nadzieje Zbyszku, ze masz wiecej jak jeden. Bo jak mi sie nie uda zabieg, to bede tez musial wymienic... :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: acinski » ndz paź 05, 2008 10:53 pm

Może łatwiej zapodać wymianę reduktora? To nie jest skomplikowana operacja a kto wie, cenowo może wyjść taniej :)
Dziadek 2,5TD `98

Paweł_4x4
 
 
Posty: 107
Rejestracja: sob sty 26, 2008 2:45 pm
Lokalizacja: Lesko/Bieszczady

Post autor: Paweł_4x4 » pn paź 06, 2008 8:43 am

Ja miałem tak u siebie, że strzelało/waliło dość mocno od spodu czasem przy ruszaniu tył lub przód i właśnie na dużych wychyłach tylnego mostu ...ale... u mnie była to wina mocowania tylnego prawego wahacza do ramy. Naprawdę czasem był niezły łomot. Można to sprawdzić wsadzając pomiędzy nigo a ramę pręta i zobaczyć czy sie wahacz nie da przesunąć.
Pajero II `92 rok krótki 2.5TD SUPER SELECT

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pn paź 06, 2008 8:49 am

Owszem, ale to by sie dzialo zawsze, a nie tylko podczas jazdy 4x4...
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
pawkajg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 1:07 pm
Lokalizacja: jelenia góra
Kontaktowanie:

Post autor: pawkajg » pn paź 06, 2008 1:59 pm

Może to banalne ale u mnie takie strzały pojawiły sie jak padły gumy przy stabilizatorze.Myślałem ,że tylny most lub krzyżaki na wale padły a to tylko tylny stabilizator miał luzy. Pozdrawiam
Mitsubischi pajero 2.8TDI 509 546 176

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości