Pajero II zmiany po 97
Moderator: Kosiarz
Pajero II zmiany po 97
Witam z tego co się orientuję to w 97 roku był ostatni restyling pajero II i dokonano kilka zmian miedzy innymi w zawieszeniu, zatem mam pytanie dotyczące właśnie tych zmian:
czy były one korzystne i co dokładnie zmieniono
i czy polecacie pajero II przed restylingiem czy po czy może to nie ma znaczenia....
dzięki z góry za odp i może to już było lecz niestety po użyciu funkcji szukaj wyświetliły mi się zupełnie inne tematy, szukałem także manualnie, niestety też nie wyszło...
czy były one korzystne i co dokładnie zmieniono
i czy polecacie pajero II przed restylingiem czy po czy może to nie ma znaczenia....
dzięki z góry za odp i może to już było lecz niestety po użyciu funkcji szukaj wyświetliły mi się zupełnie inne tematy, szukałem także manualnie, niestety też nie wyszło...
Cool jest 

- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
mam classica 2004
i niczym, absolutnie niczym sie nie rozni zwiecha od modeli przed 97
elektroniki tez nie ma wcale wiecej
jedynie silnik ma zamiast 99km - 115km
oczywiscie restyling jest kwestia gustu
mnie nie przeszkadza "nadmuchanie"
i niczym, absolutnie niczym sie nie rozni zwiecha od modeli przed 97
elektroniki tez nie ma wcale wiecej
jedynie silnik ma zamiast 99km - 115km
oczywiscie restyling jest kwestia gustu
mnie nie przeszkadza "nadmuchanie"
biedny inżynier 
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Albo zle slyszelismy, albo japonce upchali ladnie elektronike w srodku, albo masz zmoteporeb pisze:no wlasnie tez tak slyszalemelektronicznie sterowana pompe wtryskowa
a moja zewnetrznie nie rozni sie niczym od tej "starej"

Pewnie jakos ekologicznie zmienili, elektroniczna pompa wtryskowa, rozni sie przewaznie elektronicznym regulatorem obrotow i/lub przystawka przeciwdymieniowa, ktora trudno wywachac w pompie.
Ale to moje gdybanie.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
i ja mam to samo w Pajero Sport 2006.Misiek Cypr pisze: Ten sam silnik 2.5 115km byl tez w L200 z tych rocznikow.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl
www.pajero.org.pl
Jakby nie patrzec wydaje mi się, że ten restyling nie był aż tak bardzo potrzebny i kłóciłbym się czy dodał lepszego wyglądu miśkowi... Myślałem, że zawieszenie i kilka innych podzespołów uległo modyfikacji, zresztą tak mam napisane w jakiejś gazecie o 4x4 a tu się okazuję, że małe żółte sprytne rączki wepchały tylko jakaś elektronikę do pompy i auto nadmuchały...
Ps: uważajcie co czytacie
Ps: uważajcie co czytacie

Cool jest 

W 1997r. wprowadzono do sprzedaży wersję "Evolution" silnik 3.5 l V6 24V z systemem MIVEC, moc 280KM moment 348Nm, zawiecha niezależna, a tak bardziej przyziemnie to restyling z 1998r. wprowadził zmiany w nadwoziu, 2 airbagi, drewno, skóra. Silnik 3.0 V6 dostał 24 zawory, zostało zmodyfikowane zawieszenie i układ kierowniczy. Ale czego dotyczyły modyfikacje zawieszenia już nie jestem wstanie ustalić.Wezyr pisze:otóż właśnie coś w zawieszeniu zostało zmienione...

Galloper LWB - turysta
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
No właśnierudypajero.koszalin pisze:MMC zaczęło kupować końcówki kierownicze u innego dostawcygoszen pisze: W jaki sposób został zmodyfikowany układ kierowniczy?

GG 3597101 tel. 602-673-905
goszen pisze:Nie zostało nic zmienione ani w układzie kier. ani w zawieszaniu, anie w elektronice, jedynie modernizowano układ wtryskowy, a silni 3,0V6 24 zawory to inna konstrukcja silnika anie modernizacja.rudypajero.koszalin pisze:goszen pisze: W jaki sposób został zmodyfikowany układ kierowniczy?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Poprzednio miałem Miśka a.d. 1992 z silnikiem 2.5TD, a obecnie mam (jeszcze - bo zaraz sprzedaję) Miśka a.d. 1998 z silnikiem 2.8TD w wersji przejściowej. Oprócz oczywistego "napompowania" błotników ma inne z przodu reflektory (gładka szyba) i kierunkowskazy (również boczne), inna atrapa przednia, podświetlenie w kabinie nie jest zielone, tylko pomarańczowe, inny wygląd wskaźników terenowych (kompas, etc.). O takim drobiazgu jak brak blokady przed wyjęciem kluczyka ze stacyjnki taż warto wpomnieć. A teraz najistotniejsze (przynajmnie dla mnie) - znacznie wydłuzono wsporniki przy ramie, do których mocowana jest karoseria, co sprawia, że można bez najmniejszych problemów zapodać opony 33"x10,5. Felgi polecam 7x15 ET0.
'91 SWB Safari
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość