Pajero II zmiany po 97

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Wezyr
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 1:57 pm
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Pajero II zmiany po 97

Post autor: Wezyr » sob lis 01, 2008 8:01 pm

Witam z tego co się orientuję to w 97 roku był ostatni restyling pajero II i dokonano kilka zmian miedzy innymi w zawieszeniu, zatem mam pytanie dotyczące właśnie tych zmian:
czy były one korzystne i co dokładnie zmieniono
i czy polecacie pajero II przed restylingiem czy po czy może to nie ma znaczenia....

dzięki z góry za odp i może to już było lecz niestety po użyciu funkcji szukaj wyświetliły mi się zupełnie inne tematy, szukałem także manualnie, niestety też nie wyszło...
Cool jest :D

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » sob lis 01, 2008 9:21 pm

Nie wiem, jakie zmiany poza wygladem, mi sie podoba taki przed zmianami. Na pewno jest mlodszy i chyba troche elektroniki mu dolozyli, zawiecha ta sama.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Wezyr
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 1:57 pm
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Post autor: Wezyr » sob lis 01, 2008 11:28 pm

otóż właśnie coś w zawieszeniu zostało zmienione...
Cool jest :D

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » ndz lis 02, 2008 12:43 am

mam classica 2004
i niczym, absolutnie niczym sie nie rozni zwiecha od modeli przed 97

elektroniki tez nie ma wcale wiecej
jedynie silnik ma zamiast 99km - 115km

oczywiscie restyling jest kwestia gustu
mnie nie przeszkadza "nadmuchanie"
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » ndz lis 02, 2008 7:18 am

poreb pisze: elektroniki tez nie ma wcale wiecej
jedynie silnik ma zamiast 99km - 115km
Bo ma zmodyfikowany układ wtryskowy, no i z zewnątrz ma wypukłe błotniki zamiast nakładek plastikowych.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » ndz lis 02, 2008 9:02 am

zmodyfikowany układ wtryskowy
mozesz napisac cos wiecej?
co zmienili w stosunku do wczesniejszych modeli?
jak jade cos szukac do niego to robia takie oczy :o ze oni nie maja takiego auta w katalogach :evil:
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz lis 02, 2008 9:10 am

Z tego co pamietam, to dostal elektronicznie sterowana pompe wtryskowa, ze wzgledu na ekologie i podniesienie mocy wlasnie.

Ten sam silnik 2.5 115km byl tez w L200 z tych rocznikow.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » ndz lis 02, 2008 9:14 am

elektronicznie sterowana pompe wtryskowa
no wlasnie tez tak slyszalem
a moja zewnetrznie nie rozni sie niczym od tej "starej"
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Wezyr
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 1:57 pm
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Post autor: Wezyr » ndz lis 02, 2008 9:57 am

z tego co piszecie to restyling dotyczył jedynie " nadmuchania i pompy wtryskowej" a zawiecha została nie ruszana. W sumie to ok bo tylko o to mi chodziło bo bałem się, że może coś pogmatwali z tym zawieszeniem i teraz jest gorsze...
Cool jest :D

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » ndz lis 02, 2008 9:58 am

dopiero III generacja ma inne zawieszenie
II jest zawieszona na drazkach skretnych z przodu i sprezynie z tylu
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Wezyr
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 1:57 pm
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Post autor: Wezyr » ndz lis 02, 2008 10:53 am

no to ok o to mi właśnie chodziło choć wolałbym żeby z przodu było tak samo jak z tyłu ale nie ma co wymyślać i trza zadowolić się drążkami ....
Cool jest :D

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz lis 02, 2008 10:39 pm

poreb pisze:
elektronicznie sterowana pompe wtryskowa
no wlasnie tez tak slyszalem
a moja zewnetrznie nie rozni sie niczym od tej "starej"
Albo zle slyszelismy, albo japonce upchali ladnie elektronike w srodku, albo masz zmote :wink:

Pewnie jakos ekologicznie zmienili, elektroniczna pompa wtryskowa, rozni sie przewaznie elektronicznym regulatorem obrotow i/lub przystawka przeciwdymieniowa, ktora trudno wywachac w pompie.

Ale to moje gdybanie.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gene » pn lis 03, 2008 9:20 am

Misiek Cypr pisze: Ten sam silnik 2.5 115km byl tez w L200 z tych rocznikow.
i ja mam to samo w Pajero Sport 2006.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
Wezyr
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 1:57 pm
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Post autor: Wezyr » pn lis 03, 2008 10:12 am

Jakby nie patrzec wydaje mi się, że ten restyling nie był aż tak bardzo potrzebny i kłóciłbym się czy dodał lepszego wyglądu miśkowi... Myślałem, że zawieszenie i kilka innych podzespołów uległo modyfikacji, zresztą tak mam napisane w jakiejś gazecie o 4x4 a tu się okazuję, że małe żółte sprytne rączki wepchały tylko jakaś elektronikę do pompy i auto nadmuchały...

Ps: uważajcie co czytacie :D
Cool jest :D

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » czw lis 06, 2008 8:52 pm

Wezyr pisze:otóż właśnie coś w zawieszeniu zostało zmienione...
W 1997r. wprowadzono do sprzedaży wersję "Evolution" silnik 3.5 l V6 24V z systemem MIVEC, moc 280KM moment 348Nm, zawiecha niezależna, a tak bardziej przyziemnie to restyling z 1998r. wprowadził zmiany w nadwoziu, 2 airbagi, drewno, skóra. Silnik 3.0 V6 dostał 24 zawory, zostało zmodyfikowane zawieszenie i układ kierowniczy. Ale czego dotyczyły modyfikacje zawieszenia już nie jestem wstanie ustalić. :oops:
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » czw lis 06, 2008 9:12 pm

Jogi4x4 pisze:
Wezyr pisze:zostało zmodyfikowane zawieszenie i układ kierowniczy. Ale czego dotyczyły modyfikacje zawieszenia już nie jestem wstanie ustalić. :oops:
W jaki sposób został zmodyfikowany układ kierowniczy?
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » czw lis 06, 2008 9:29 pm

goszen pisze: W jaki sposób został zmodyfikowany układ kierowniczy?
MMC zaczęło kupować końcówki kierownicze u innego dostawcy :D
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » czw lis 06, 2008 10:09 pm

Z tego co mi wiadomo to został zmieniony wspornik drążka kierowniczego, gdyż ulegał częstym wybiciom , może nie zmieniono wyglądu lecz jakość materiałów, choć to element rozbieralny i można go regenerować.
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » czw lis 06, 2008 10:20 pm

rudypajero.koszalin pisze:
goszen pisze: W jaki sposób został zmodyfikowany układ kierowniczy?
MMC zaczęło kupować końcówki kierownicze u innego dostawcy :D
No właśnie :lol: Nie zostało nic zmienione ani w układzie kier. ani w zawieszaniu, anie w elektronice, jedynie modernizowano układ wtryskowy, a silni 3,0V6 24 zawory to inna konstrukcja silnika anie modernizacja.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Wezyr
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 1:57 pm
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Post autor: Wezyr » pt lis 07, 2008 5:25 pm

To w końcu zostało czy nie zostało :D
Cool jest :D

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pt lis 07, 2008 6:29 pm

Zostało na 50% i na 50% nie :D
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » pt lis 07, 2008 6:43 pm

goszen pisze:
rudypajero.koszalin pisze:
goszen pisze: W jaki sposób został zmodyfikowany układ kierowniczy?
Nie zostało nic zmienione ani w układzie kier. ani w zawieszaniu, anie w elektronice, jedynie modernizowano układ wtryskowy, a silni 3,0V6 24 zawory to inna konstrukcja silnika anie modernizacja.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

darcio74
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: wt paź 21, 2008 7:46 am

Post autor: darcio74 » pt lis 07, 2008 7:20 pm

a ajkie zmiany zaszly w 2003 r ?

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » pt lis 07, 2008 7:42 pm

zaprzestano produkcji classica
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

jasuś
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt lut 19, 2008 2:30 pm
Lokalizacja: Kłodawa

Post autor: jasuś » pn lis 17, 2008 3:20 pm

Poprzednio miałem Miśka a.d. 1992 z silnikiem 2.5TD, a obecnie mam (jeszcze - bo zaraz sprzedaję) Miśka a.d. 1998 z silnikiem 2.8TD w wersji przejściowej. Oprócz oczywistego "napompowania" błotników ma inne z przodu reflektory (gładka szyba) i kierunkowskazy (również boczne), inna atrapa przednia, podświetlenie w kabinie nie jest zielone, tylko pomarańczowe, inny wygląd wskaźników terenowych (kompas, etc.). O takim drobiazgu jak brak blokady przed wyjęciem kluczyka ze stacyjnki taż warto wpomnieć. A teraz najistotniejsze (przynajmnie dla mnie) - znacznie wydłuzono wsporniki przy ramie, do których mocowana jest karoseria, co sprawia, że można bez najmniejszych problemów zapodać opony 33"x10,5. Felgi polecam 7x15 ET0.
'91 SWB Safari

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość